WIELKI PIĄTEK [1 kl.]

Data: 2012-04-06 15:00:24
Autor: abc
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
http://www.youtube.com/watch?v=vWQtfF-QGOY

http://www.youtube.com/watch?v=sg5YPGd6LNo&feature=related

Data: 2012-04-06 17:30:50
Autor: Grzegorz Z.
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
abc napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=vWQtfF-QGOY

http://www.youtube.com/watch?v=sg5YPGd6LNo&feature=related

Ciekawe czy tego wczoraj słuchałeś, jak wczoraj nasz kochany Ojciec Święty
zbeształ waszą lefebrystyczną sektę:

http://www.youtube.com/watch?v=b_SSoVv-VVs

Prawdę mówiąc liczyłem na to że was w tym momencie ekskomunikuje. --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-06 19:04:17
Autor: pluton
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Pedofilia sportem narodowym.

Nullification

Data: 2012-04-06 19:25:35
Autor: mkarwan
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jln7sn$83k$1inews.gazeta.pl...
Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.
Pedofilia sportem narodowym.

Jakiej jesteś narodowości?

Data: 2012-04-06 20:42:56
Autor: Grzegorz Z.
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
mkarwan napisał:

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jln7sn$83k$1inews.gazeta.pl...
Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.
Pedofilia sportem narodowym.

Jakiej jesteś narodowości?

Jestem Żydem! Jestem Żydem! Jestem Żydem! Tak samo jak i wy, mkarwan.

Data: 2012-04-06 20:54:02
Autor: pluton
WIELKI PIĄTEK [1 kl.]
> Pedofilia sportem narodowym.