WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!

Data: 2017-06-13 10:38:09
Autor: prezydent San Escobar
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
"Trump w Polsce. Warszawa obiecuje tłumy i euforię"

 Polski rząd przekonał Biały Dom do przyjazdu Donalda Trumpa do Polski
obietnicą, z której trzeba się będzie jakoś wywiązać. Warszawa obiecała, że
Polacy pokażą się Trumpowi jako jego gorący zwolennicy i przyjaciele.

Warszawa musi, jeśli chce zachować sympatię Białego Domu, dotrzymać obietnicy i
pokazać, że Polacy lubią prezydenta USA.

Onet widział list jednej z osób bliskich polskiemu rządowi w sprawie wizyty
Trumpa w Polsce. W notatce dla bliskiego współpracownika Trumpa osoba ta
tłumaczy dokładnie to - że bliski ideowo Trumpowi polski rząd okaże mu wszelkie
względy, a entuzjastycznie nastawiony do amerykańskiego lidera naród polski
zapełni ulice.

O-ja-pier**lę :DDDDDD. Trzeba będzie wiwatować na cześć faceta, który ma tak
wyjebane na Polskę jak tylko można mieć najbardziej :DDDDDDD

Ale to nic w porównaniu z robotą u2, Doldów oraz Trefnych :DDD Będą zapędzeni
do malowania trawy na zielono oraz noszenia transparentów :DDDDDD
I to za tradycyjne FREEEEEEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ale kabaret :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-13 12:23:46
Autor: Ciemny Lud
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:or8vjcl6asa2pploousjq080s1097sntdq4ax.com...
"Trump w Polsce. Warszawa obiecuje tłumy i euforię"

PRL-pis jak się patrzy. Przebili nawet Gierka. Nie dziwię się! Przeciez "elyty" PiS dorastały w czasach PRL i PZPR, a wielu z nich ma czerwony rodowód. Z tego co podają inne media Trump wybiera się na jakiś spęd "państw trzymorza" do Wrocławia więc nie rozumiem po co PiS spędzi swój motłoch do Warszawy?

CL

Data: 2017-06-13 14:27:24
Autor: prezydent San Escobar
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

PRL-pis jak się patrzy. Przebili nawet Gierka. Nie dziwię się! Przeciez "elyty" PiS dorastały w czasach PRL i PZPR, a wielu z nich ma czerwony

Pisuar i komuch to jest dokładnie ta sama mentalność. Nawet ludzie ci sami.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-13 14:34:41
Autor: Ciemny Lud
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!

--

Stasio Piotrowicz! Komuch który obalał komunę razem z https://www.youtube.com/watch?v=QFymuBrvqkA

CL

Data: 2017-06-13 15:13:37
Autor: prezydent San Escobar
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Stasio Piotrowicz! Komuch który obalał komunę razem z https://www.youtube.com/watch?v=QFymuBrvqkA

Stasio powinien teraz oskarżać Frasyniuka.
Historia zatoczy koło.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-14 00:23:45
Autor: u2
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
W dniu 13.06.2017 o 10:38, prezydent San Escobar pisze:
O-ja-pier**lę :DDDDDD. Trzeba będzie wiwatować na cześć faceta, który ma tak
wyjebane na Polskę jak tylko można mieć najbardziej :DDDDDDD

oj tam piździak, że ty pienisz się ze złości to widać:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-14 07:58:48
Autor: Ciemny Lud
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!

https://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

Data: 2017-06-14 09:04:58
Autor: prezydent San Escobar
WIELKI WÓDZ przyjeżdża !!!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
> wyjebane na Polskę jak tylko można mieć najbardziej :DDDDDDD

oj tam piździak, że ty pienisz się ze złości to widać:)

Hahaha, chciałbyś piśdziaku :DDDDDD
Ja tylko z was się śmieję :DDDDDD
Szykuj pędzel, będziesz malował :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]