WIG daily

Data: 2010-03-17 10:45:28
Autor: Charlie delta
WIG daily
po pierwsze ciekawe obroty

po drugie popatrzcie na formację

pasjonująca.......

panienki

ps. nie mylić z wig20

Data: 2010-03-17 12:39:28
Autor: macieks
WIG daily
On 17 Mar, 18:45, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
po pierwsze ciekawe obroty

po drugie popatrzcie na formację

pasjonująca.......

panienki

ps. nie mylić z wig20

Masz wkurw..jący styl wypowiedzi i sposób obrażania innych.
Trudno.

Oddzielam formę od treści.
Do rozważań odnośnie WIG, proponuje obserwację DJ i jego walkę o max
ze stycznia ( na close oczywiście).
Tu chyba będzie odpowiedź co dalej.

Data: 2010-03-17 18:34:49
Autor: kc
WIG daily
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
po pierwsze ciekawe obroty

po drugie popatrzcie na formacj=EA

pasjonuj=B1ca.......

panienki

ps. nie myli=E6 z wig20

Czyli od jutra long, tak? Wreszcie zweryfikujemy twoje inwestycje, bo do tej pory tak dobrze, że aż się wierzyć nie chce.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-03-17 11:51:58
Autor: Charlie delta
WIG daily
On 17 Mar, 19:34, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Czyli od jutra long, tak? Wreszcie zweryfikujemy twoje inwestycje, bo do tej
pory tak dobrze, że aż się wierzyć nie chce.

jeżeli wg ciebie panienka krzyż południa oznacza wzrosty to gratuluję
błogostanu buhahahahahaha

a co faktycznie będzie tego nie wiem dzisiaj

na pewno zareaguję;)

Data: 2010-03-17 19:01:44
Autor: kc
WIG daily
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
je=BFeli wg ciebie panienka krzy=BF po=B3udnia oznacza wzrosty to gratuluj=
=EA
b=B3ogostanu buhahahahahaha

A więc jednak short?

a co faktycznie b=EAdzie tego nie wiem dzisiaj

na pewno zareaguj=EA;)

I tak myślałem, zareagujesz po jutrzejszej sesji nowymi postami.
buhahahahahaha

kc

Data: 2010-03-17 20:08:21
Autor: Zbyszek
WIG daily
Dnia 17-03-2010 o 19:51:58 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

a co faktycznie będzie tego nie wiem dzisiaj

miło że mówisz jak człowiek . Zerknij na wig 2 lata.

--
Pozdrawiam,
Z.

WIG daily