WIG-i - prosba o pomoc :)

Data: 2009-04-22 12:29:40
Autor: Barbara
WIG-i - prosba o pomoc :)
Moi Mili, sypnął mi się kompik i mam poważny problem z baza dla WIG-ow.
Szukam i szukam w sieci, ale nic sensownego nie znajduję, bo dane zawierają błędy.

Czy ktoś mnie może prywatnie poratować?

Chodzi mi o wszystkie WIG-i, te branżowe też ale bez dorabianej sztucznie historii wstecz, bo i takie dane napotkałam.
Zależy mi też na tym, by miały obroty.
Format najlepiej txt lub prn.

da się coś zrobić ? :)

jeśli tak, to proszę o podesłanie na poniższy adres:
barcza@o2.pl

z góry dziękuję dobrym duszyczkom :)
Barbara

Data: 2009-04-23 01:12:41
Autor: Barbara
WIG-i - prosba o pomoc :)

Użytkownik "Barbara" <basia@in.com.pl> napisał w wiadomości news:gsmrik$rvi$1news.dialog.net.pl...
> [...]
| Format najlepiej txt lub prn.
|
| da się coś zrobić ? :)
|
| jeśli tak, to proszę o podesłanie na poniższy adres:

czy naprawdę nikt mi tyłka nie uratuje?
B.

Data: 2009-04-23 08:38:16
Autor: Dombrek
WIG-i - prosba o pomoc :)
Rozumiem, że dane z BOŚa lub Parkietu są złe. Ja (niestety) z innych nie korzystam. A! Ewentualnie jest stooq.
Dombrek

Data: 2009-04-23 18:27:36
Autor: Joachim
WIG-i - prosba o pomoc :)
Barbara pisze:
> [...]
| Format najlepiej txt lub prn.
|
| da się coś zrobić ? :)
|
| jeśli tak, to proszę o podesłanie na poniższy adres:

Ja korzystam czasem z tego źródła:
http://bossa.pl/pub/

Być może znajdziesz tam to, czego szukasz.

Pozdrawiam
J.

WIG-i - prosba o pomoc :)