WIG20

Data: 2009-06-13 12:52:42
Autor: skippy
WIG20
IMO zaczynamy macanie sufitu.
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6344&mode=view

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 11:18:44
Autor: onwro
WIG20
nie ma paniki, musisz podwyzszyc sufit znaczaco i to nie na 2200 i nie na 2300
i nawet nie na 2400.

czy dobrze pamietam ze oczekujesz/oczekiwales znaczacego odwrotu wlasnie jakos
teraz ?

Data: 2009-06-13 13:22:29
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik " onwro" <onwro@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h101uk$kk0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam się znaczącego PZ.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-13 20:59:54
Autor: XXL
WIG20
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
> czy dobrze pamietam ze oczekujesz/oczekiwales znaczacego odwrotu wlasnie > jakos
> teraz ?

Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam się znaczącego PZ.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sygnał do odwrotu da giełda amerykańska. Trochę sztuczne jest to silne odbicie
bez fundamentów i dlatego nie ma większych szans na kontynuację.
Pytanie kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Data: 2009-06-14 00:02:45
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1140a$glq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Sygnał do odwrotu da giełda amerykańska...

A w lutym odbiliśmy się po sygnale, czy przed?

Data: 2009-06-14 09:42:57
Autor: XXL
WIG20
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a): A w lutym odbiliśmy się po sygnale, czy przed?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Skala spadków na naszej giełdzie była głębsza niż w USA i większości krajów
więc fundusze zagraniczne zaczęły wcześniej skup pod odbicie w USA.
Teraz fala spadkowa prawdopodobnie zacznie się wcześniej na GPW niż w USA
i......wcześniej się skończy.
Okolice października to może być początek nowej, silnej fali wzrostowej.

Data: 2009-06-14 11:49:11
Autor: kogutek
WIG20
[...]

Zakładając świetlaną przyszłość naszej gospodarki to zapewne masz rację. --

Data: 2009-06-14 12:49:32
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h12gn1$5ee$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieprawda.
Przestań cytować cudze brednie i samodzielnie popatrz na wykres.
http://www.futures2009.republika.pl/skala.png

więc fundusze zagraniczne zaczęły wcześniej skup pod odbicie w USA.

Aha, czyli jednak u nas mina była wcześniej i nie zaczęło sie od USA.
Dziwnym zbiegiem okoliczności w 2001 tak samo.

"Zacznie sie od usa, ale sie nie zaczelo od usa bo sie jednak zaczelo od usa"

Sprawdzaj to, na podstawie czego piszesz te rzeczy, bo to naprawdę jest śmieszne momentami.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-14 13:07:31
Autor: totus
WIG20
skippy wrote:

[...]

Przecież nie chodzi o to by mówić z sensem. Sens jest nudny i mało sensacyjny dodatkowo pracochłonny. Dużo bardziej atrakcyjny jest rudy kaczor z grubymi Żydami na rowerach.

Data: 2009-06-14 13:11:21
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h12llm$o8g$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

Powiązałes kaczor i rudy i nie wiem o kogo chodzi.
Rudy - to Kurski?
Kaczor - prezes albo brat?
Czy może rudy i kaczor to w jednej osobie Tusk?
Ale przecież Tusk jest gojem.
Ale z żydami na rowerach.
OK
Nic nie czaje;)

Data: 2009-06-14 20:15:36
Autor: totus
WIG20

skippy wrote:

[...]

To napisze wprost. Zamiast trzymać się faktów to bardziej atrakcyjne jest wymyślanie spisków  z Tuskiem lub Kaczyńskim w tle lub bogatymi Żydami z USA lub Londynu. Tusk czy Kaczyński, każdy sobie dopasuje do swoich poglądów politycznych. Bogaci Żydzi zawsze robią za usprawiedliwienie własnych porażek wywołanych niewiedzą. Wielokrotnie się przekonałem, że na najwyższym stopniu ogólności każdy tu zna prawdę jak chodzi o szczegóły wszyscy puszczają bąble.

Data: 2009-06-14 14:31:52
Autor: Zbyszek
WIG20
Dnia 13-06-2009 o 13:22:29 skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):

Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam siĂŞ znaczÂącego PZ.

na usdpln rowniez zapowiada si PZ, jesli klin wybije gora, to moze
dojsc do ruchu podobnego co wczesniej  - czyli okolice 5 zl za USD,
ponad 4 za CHF przed koncem roku, czyli jakby przewidywania D.

Ale z PZ roznie bywa, warto obserwowac.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-23 18:53:03
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik "skippy"
IMO zaczynamy macanie sufitu.
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6344&mode=view

Jesli to idzie (2), to może tak:
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6397&mode=view
(?)

Ktos pytał skąd te daty: ~12 czerwca i 12 sierpnia.
Okolice 12.VI wynikały z niebieskiego cyklu po minach.
Z jego wygasaniem urodził się pomarańczowy po maksach.

12.VIII to inna para kaloszów.
Nie dotyczy giełd, ale jesli to bedzie globalny PZ, to akurat pasuje po minie do trendu wieloletniego na w20.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-23 20:09:23
Autor: stu
WIG20
Witaj Skippy.
Nurtuje mnie jedno pytanie.Czy uważasz że dno bessy mamy za sobą?

Pozdrawiam JG

Data: 2009-06-23 20:51:37
Autor: szum
WIG20
Witam,

gratuluje dobrej prognozy. Pytanie na otwarcie jak duzej pozycji zdecydowales sie tego dnia (co by nie mowic byla to gra przeciw trendowi nizszego rzedu), gdzie stawiales stopa, czy powiekszasz teraz pozycje i w jakiej odleglosci przesuwasz stopa. I dla mnie oczywiscie nie ma znaczenia czy ustalasz extremum za pomoca plam na ksiezycu, czestotliwosci strzykania w krzyzu czy tez sygnalow kosmitow. Istotna jest skutecznosc stad moje pytanie. Jesli natomiast te wrozby sa dla samego wrozenia a dobre view nie przeklada sie na wynik portfela to jest to strata czasu. Pozdrawiam

Szum

Data: 2009-06-23 22:44:14
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik "szum" <szumrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:67c0.0000004f.4a412439newsgate.onet.pl...
[...]

Prognozuję jako hobby - dla przyjemności, zabicia czasu i sławy.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-23 23:22:02
Autor: maksWYTNIJTO
WIG20

  Szum widać że jesteś tu bardzo "nowy"

  pozdrawiam
  kunegunda

Data: 2009-06-23 22:43:41
Autor: skippy
WIG20

Użytkownik "stu" <jaroslaw_galazkaWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:67c0.0000003a.4a411a53newsgate.onet.pl...
Witaj Skippy.
Nurtuje mnie jedno pytanie.Czy uważasz że dno bessy mamy za sobą?

Pozdrawiam JG

Witam

Tak uważam, aczkolwiek to nie ma wpływu na nic.

Pozdrawiam

WIG20