WIG20 - czyli co jest grane ?

Data: 2012-05-30 04:29:31
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
wykres week

czas zakończyć granie głupa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
pozycji

poniżej 2000 otwieram krótkie, umiarkowana ilość

powyżej 2190 można otworzyć setkę długich koni
buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39d7c87f865000bd.html

Data: 2012-05-30 04:31:33
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
kanał rysowany cenami zamknięcia panienki buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-05-30 16:34:09
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
Data: 2012-05-30 09:01:25
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 30 Maj, 16:34, "Tomek P." <f...@me.pl> wrote:
http://img17.imageshack.us/img17/8131/wig206.png

panienka , może kiedyś, lecz jeszcze nie teraz
buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

http://img339.imageshack.us/img339/445/wig207.pnghttp://img7.imageshack.us/img7/8176/wig208.png

Data: 2012-06-07 14:52:37
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
http://img824.imageshack.us/img824/1769/wig2010.png
http://img834.imageshack.us/img834/6484/wig209.png

Jak indeks zamknie się ponad oporami na 2120 to ja nie wiem co jest grane.

Data: 2012-06-08 11:05:58
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
Data: 2012-06-08 13:19:25
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Tomek P. <find@me.pl> napisał(a):
Przebije czy odbije?

Koniec eu(ro)forii. Pora na kaca. Chyba. kc

Data: 2012-06-08 14:06:00
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Tomek P. <find@me.pl> napisał(a): > Przebije czy odbije?

Koniec eu(ro)forii. Pora na kaca. Chyba. kc

Euforia jednak większa niż myślałem. Pomyłka, nie pierwsza, nie ostatnia :-)

kc

Data: 2012-06-08 07:15:26
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 8 Cze, 16:06, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
 kc <kc59.SKA...@gazeta.pl> napisa (a):

> Tomek P. <f...@me.pl> napisa (a):

> Koniec eu(ro)forii. Pora na kaca. Chyba.

> kc

Euforia jednak wi ksza ni my la em. Pomy ka, nie pierwsza, nie ostatnia :-)

kc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

panienki małj wiary, SPX buduje ORGR buhahahaha

Data: 2012-06-08 14:35:05
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> =A0kc <kc59.SKA...@gazeta.pl> napisa (a):

> Euforia jednak wi ksza ni my la em. Pomy ka, nie pierwsza, nie ostatnia :=

panienki ma=B3j wiary, SPX buduje ORGR buhahahaha

Zrobiło się bardzo byczo. Fundamenty? Chyba nie. Może idziemy drogą raz przetartą przez Zimbabwe?

kc

Data: 2012-06-10 09:41:00
Autor: ichi
WIG20 - czyli co jest grane ?
 kc wrote:

Zrobiło się bardzo byczo. Fundamenty? Chyba nie. Może idziemy drogą raz
przetartą przez Zimbabwe?

kc

Stawiam na fundamenty. Z tej perspektywy dalsze spadki wigów są nieuzasadnione...

--
ichi

Data: 2012-06-10 08:25:13
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
ichi <abc@def.gh> napisał(a):
Stawiam na fundamenty. Z tej perspektywy dalsze spadki wigów są nieuzasadnione...

Z dzisiejszej perspektywy (100 mld euro dla Hiszpanii, przypominam), wygląda, że chyba raczej nie fundamenty. Od drukowania pieniędzy przybywa tylko pieniędzy, tak mi się wydaje.

kc --

Data: 2012-06-10 09:32:47
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 10 Cze, 10:25, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ichi <a...@def.gh> napisał(a):

> [...]

że chyba raczej nie fundamenty. Od drukowania pieniędzy przybywa tylko

nieudacznice i nieudaczniki, wiecie dlaczego nigdy nie zarobicie
pieniędzy na rynku ? zadajecie za czesto pytanie "dlaczego ?" i za
często zastanawiacie się na pojedynczymi zdarzeniami buhahahahaha

jest forsa, jest hossanna i chuj panienki
buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-06-10 17:58:06
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
nieudacznice i nieudaczniki, wiecie dlaczego nigdy nie zarobicie
pieni=EAdzy na rynku ? zadajecie za czesto pytanie "dlaczego ?" i za
cz=EAsto zastanawiacie si=EA na pojedynczymi zdarzeniami buhahahahaha

jest forsa, jest hossanna i chuj panienki
buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pamiętasz swoje rekomemdacje przy okazji twojej ostatniej aktywności tutaj? Pamiętasz jak ci napisałem, że rysujemy trójkąt? Jesteś jeszcze długi od tamtej pory? Jeżeli tak, to jesteś nieźle zadłużony. Trójkąt nadal obowiązuje, a to co teraz rysuje wig20 to powrót, i tak należy to traktować, bez względu na to jak mocno ubite dno.

Jutro znowu może ci być głupio. Wg moich prognoz, na pewno będzie ci bardzo głupio, bo ten powrót zrealizował się w piątek. Chyba, że... kc

PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na oczach?

Data: 2012-06-10 11:29:54
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 10 Cze, 19:58, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

kc

PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na

coś ci się pannienka w pustej czaszce pomyliło, w marcu pzred wyjazdem
wojowałem z durnym Harmonikiem który wieścił hossę, po otwarciu
krótkich ma capital i długim dolcu, dopiewro niedawno przekręciłem się
o czym was od paru dni nieudacznice powiadamiam
buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pojebaniec harmonik w marcu mnie zbanował, ciekaw jestem ile kasy on i
jego stado dawców kapitału oddało mi kasy buhahahaha? czy ktoś czyta
tego dziwoląga ?

Data: 2012-06-10 18:41:48
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
co=B6 ci si=EA pannienka w pustej czaszce pomyli=B3o,

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.biznes.wgpw&tid=1301107&pid=1301462&MID=%3Cjglt1o%243ds%241%
40inews.gazeta.pl%3E

Moja racja mojsza

kc

Data: 2012-06-10 18:47:37
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): > co=B6 ci si=EA pannienka w pustej czaszce pomyli=B3o,

[...]

Jakoś dziwnie blisko tego wsparcia, o którym pisałem :)

kc

Data: 2012-06-10 14:34:17
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 10 Cze, 20:47, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
 kc <kc59.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> Moja racja mojsza

> kc

Jakoś dziwnie blisko tego wsparcia, o którym pisałem :)

czuj się bankrutem i ostatni raz dygnij swoją babę, jutro wymieni
ciebie na bogatszy model buhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-06-10 11:39:14
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
> [...]

kc

PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na

nie rozmawiam z głupcami tym bardziej że jestem pod mocnym wpływem
Whyte and Mackay whiskey

Data: 2012-06-10 20:17:37
Autor: nazgul
WIG20 - czyli co jest grane ?
W dniu 2012-06-10 19:58,  kc pisze:
Charlie delta<charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

PS. Moje chyba, że... to SL. A ty masz coś takiego, czy tylko klapki na
oczach?

przeca pisał że ma
nie jest taki szalony na jakiego wygląda.

Data: 2012-06-08 16:30:54
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
http://img191.imageshack.us/img191/4894/wig2012.png

Może teraz na 2130 będzie koniec euforii. Dane opóźnione 15 minut więc jeszcze tu nie widać dojścia.

Tomek

Data: 2012-06-08 07:36:47
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 8 Cze, 16:30, "Tomek P." <f...@me.pl> wrote:
http://img191.imageshack.us/img191/4894/wig2012.png

Może teraz na 2130 będzie koniec euforii. Dane opóźnione 15 minut więc
jeszcze tu nie widać dojścia.

Tomek

dziadu nie dziaduj zarabiaj pieniądze i kup notowania on-line, ja mam
2 niezależne źródła, podobnie z dostawcą internetu - mam 2 różnych
dostawców buhahahaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-06-08 16:57:09
Autor: totus
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta wrote:

[...]

A ja mam jeszcze 5 komputerów, 2 elektrownie, cztery ręce i dwie głowy ale dupę mam jedną z tyłu.

Data: 2012-06-08 14:37:06
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Tomek P. <find@me.pl> napisał(a):
http://img191.imageshack.us/img191/4894/wig2012.png

Może teraz na 2130 będzie koniec euforii. Dane opóźnione 15 minut więc jeszcze tu nie widać dojścia.

Tomek

2135 widziałbym jakieś zatrzymanie

kc

Data: 2012-06-08 08:28:46
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 8 Cze, 16:37, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Tomek P. <f...@me.pl> napisa (a):

>http://img191.imageshack.us/img191/4894/wig2012.png

> Może teraz na 2130 będzie koniec euforii. Dane opóźnione 15 minut więc
> jeszcze tu nie widać dojścia.

> Tomek

2135 widzia bym jakie zatrzymanie

kc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

ORGR jełopki realizuje się buhahahahaaaaaaaaaaaaaa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47e83babc0e88790.html

Data: 2012-06-08 19:04:37
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
Tomek P. wrote:

Jak indeks zamknie się ponad oporami na 2120 to ja nie wiem co jest grane.

http://img513.imageshack.us/img513/2484/wig2013.png
http://img823.imageshack.us/img823/6818/wig2015.png

No i trzy skrzyĹźowane opory przebite...

Data: 2012-06-08 18:25:19
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Tomek P. <find@me.pl> napisał(a):
Tomek P. wrote:

http://img513.imageshack.us/img513/2484/wig2013.png
http://img823.imageshack.us/img823/6818/wig2015.png

No i trzy skrzyĹźowane opory przebite...

A moje nie wszystkie :). Z rysowaniem kresek to jest tak, że każdy może je sobie postawić gdzie chce. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e76379670d2561b.html

kc

Data: 2012-06-08 20:39:12
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
kc wrote:

A moje nie wszystkie :).

Czyli jest nadzieja ;)

Z rysowaniem kresek to jest tak, Ĺźe kaĹźdy moĹźe je
sobie postawić gdzie chce.

Nie ma takiej kreski, która zatrzymałaby kurs.

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2012-06-12 19:18:35
Autor: Tomek P.
WIG20 - czyli co jest grane ?
Data: 2012-06-12 13:49:36
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 12 Cze, 19:18, "Tomek P." <f...@me.pl> wrote:
http://img252.imageshack.us/img252/9778/wig20short1.png

panienka nie pierdol ty wieszczyłaś jakieś spadki buhahahaha swoimi
nieudolnymi kreskami

Data: 2012-05-30 17:55:47
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
pozycji

:) Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko panienkom.

kc

Data: 2012-05-30 11:10:09
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 30 Maj, 19:55, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
> pozycji

:)

Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko
panienkom.

kc

panienka, myślę że nadchodzi koniec oszukiwania że pospadamy w jakieś
odchłanie , czytaj 1410 itp. buhahaha na bananie zwanym wig-20

panienki kupujta co się da, wszystko urośnie

ps. wyraźnie napisałem, nie mam pozycji na bananie, a banan rżnie
głupa , udaje że dalej będzie spadał

ciekawostka , znowu pojawił się 2 portfel w zestawieniu koncentracji,
zatem byczek zwiększa ilość koni powyżej 20%, bądź misiek zredukował
swój udział......

a u Harmonicznego wszystko ma pospadać

Data: 2012-05-30 18:10:44
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): > czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem
bez
> pozycji

:) Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko panienkom.

kc

Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może każdemu pomieszać w głowie.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-05-30 11:13:32
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 30 Maj, 20:10, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> panienkom.

> kc

Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może

dlaczego moje posty wchodzą z opóźnieniem, jaki ch.j cenzuruje ?

buhah :((

WIG20 - czyli co jest grane ?