WIG20 - czyli co jest grane ?

Data: 2012-05-30 17:55:47
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
pozycji

:) Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko panienkom.

kc

Data: 2012-05-30 11:10:09
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 30 Maj, 19:55, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisał(a):

> czas zako=F1czy=E6 granie g=B3upa przez Pan Rynek ( bez urazy ), jestem bez
> pozycji

:)

Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko
panienkom.

kc

panienka, myślę że nadchodzi koniec oszukiwania że pospadamy w jakieś
odchłanie , czytaj 1410 itp. buhahaha na bananie zwanym wig-20

panienki kupujta co się da, wszystko urośnie

ps. wyraźnie napisałem, nie mam pozycji na bananie, a banan rżnie
głupa , udaje że dalej będzie spadał

ciekawostka , znowu pojawił się 2 portfel w zestawieniu koncentracji,
zatem byczek zwiększa ilość koni powyżej 20%, bądź misiek zredukował
swój udział......

a u Harmonicznego wszystko ma pospadać

Data: 2012-05-30 18:10:44
Autor: kc
WIG20 - czyli co jest grane ?
 kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> pozycji

:) Szczerze, co Pan Rynek ci zrobił? Nie może być, przecież on to robi tylko panienkom.

Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może każdemu pomieszać w głowie.

pozdrawiam
kc

Data: 2012-05-30 11:13:32
Autor: Charlie delta
WIG20 - czyli co jest grane ?
On 30 Maj, 20:10, " kc" <kc59.SKA...@gazeta.pl> wrote:
 kc <kc59.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> panienkom.

> kc

Ale nie myśl, że się wyzłośliwiam. Ubijamy Charlie, ubijamy, a to może

dlaczego moje posty wchodzą z opóźnieniem, jaki ch.j cenzuruje ?

buhah :((

WIG20 - czyli co jest grane ?