WIG20 na wsparciu

Data: 2010-08-10 11:52:19
Autor: DJ \(Dominik\)
WIG20 na wsparciu
Na linii krótkiego trendu i tuz nad luka z 2 sierpnia. Wydaje sie jednak, ze byczki nie zdolaja sie wybronic.
http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20100810.png

DJ

Data: 2010-08-10 21:11:33
Autor: argon1953
WIG20 na wsparciu

Użytkownik "DJ (Dominik)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:i3r7gg$uv7$1news.onet.pl...
Na linii krótkiego trendu i tuz nad luka z 2 sierpnia. Wydaje sie jednak, ze byczki nie zdolaja sie wybronic.
http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20100810.png

DJ
wybroni się,spoko.Nie oglądniemy się i po małej korekcie będziemy bić tegoroczne szczyty.

Data: 2010-08-11 00:46:44
Autor: Delfino Delphis
WIG20 na wsparciu
argon1953 wrote:

wybroni się,spoko.Nie oglądniemy się i po małej korekcie będziemy bić
tegoroczne szczyty.

Ja czekam na wybicie dołem z konsoli, to wezmę szorty na zabezpieczenie akcji. Zasięg jakieś 100 punktów, więc do trochę poniżej 2400. Potem longlonglong :)

Data: 2010-08-11 10:46:22
Autor: DJ\(Dominik\)
WIG20 na wsparciu

[...]

Jak na ten moment, to sie wig20 nie wybronil. Zostala nawet wysepka odwrotu.
http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20110810.png

DJ

Data: 2010-08-11 16:54:38
Autor: Delfino Delphis
WIG20 na wsparciu
DJ(Dominik) wrote:

Jak na ten moment, to sie wig20 nie wybronil. Zostala nawet wysepka
odwrotu. http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20110810.png

Ja o 9 sprzedałem futra i EURUSD. Tygodniowej korekty czas zacząć.

Data: 2010-08-11 11:27:54
Autor: macieks
WIG20 na wsparciu
On 11 Sie, 16:54, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
DJ(Dominik) wrote:
> Jak na ten moment, to sie wig20 nie wybronil. Zostala nawet wysepka
> odwrotu.http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/wig20110810.png

Ja o 9 sprzedałem futra i EURUSD. Tygodniowej korekty czas zacząć.

Możliwe.
Nie wiem, gdzie będzie kurs za tydzień, ale mam taką swoją regułę.
"Jak kurs wali pierwszy raz w średnią 30 na dziennym, to nie myśl,
masz S zamykaj i otwórz L. Później się pomyśli co dalej :)"

W większości przypadków skuteczna metoda.

Data: 2010-08-12 12:39:16
Autor: argon1953
WIG20 na wsparciu

DJ(Dominik) wrote:
> [...]

masz S zamykaj i otwórz L. Później się pomyśli co dalej :)"

W większości przypadków skuteczna metoda.
Tak czy siak najpierw podbicie w kier 2500-2525 a potem zobaczymy.

Data: 2010-08-13 13:23:33
Autor: kroovka
WIG20 na wsparciu

NO TAK