WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD

Data: 2010-10-20 10:37:32
Autor: japawel
WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD
Winę ponosi Platforma ponieważ za rządów SLD( jestem przeciwnikiem SLD) nie było takich kłotni, takiego języka nienawiści, tak rozgrzanych głów jak póżniej.

Jak to się stało. Ano zawiniły media i ci od kreowania rzeczywistości.
Wmawiali przez wiele miesięcy wszystkim że Platforma wygra w cuglach wybory do sejmu. Niestety tak się nie stało. Wygrał NIESPODZIEWNIE PIS.  Ale sfałszowane sondaze rozbudziły apetyty ludzi z PO. I choć przed wyborami obydwie partie mówiły że czy wygrana czy przegrana to koalicja będzie PO-PIS. Była zgoda.
Ale dziecko czyli PO obiecaną miało wygraną a tu nagle dupa.
Dziecko bardzo się zezłościło, znacie to uczucie jak ktoś coś wam obieca i tego nie ma - rozczarowanie. Na bazie tego rozczarowania powstały ogromne pokłady złości  i nienawiści w PO,  bo JAK TO MÓGŁ WYGRAĆ PIS ????   PO wtedy zrobiło wielki krok w tył w dziejach naszego kraju - zamiast wejść w koalicję z PIS i coś zrobić dla Polski - tzn mądrze rządzić  - oni od początku nie chcieli być tymi mniejszym w kolaicji.
Przypominam że niby chcieli kolaicji z PIS ale ZARZĄDALI RESORTÓW SIŁOWYCH DLA SIEBIE !!!! Czy postawiali warunki zaporowe.Resorty siłowe bierze zawsze wygrany.

Tak zaczeła się opowieść o nienwiści po przegranej.

Potem oczywiśćie plan był,  nie jak rządzić Polską, bo gdyby chceili rządzić i pracować dla Polski to weszliby w kolaicję. Plan był taki - jak obrzydzić ludziom PIS i dorwać się do władzy, Potem była kolicja PIS LPR Samoobroma , afera gruntowa, rozpad koalicji i nowe wybory. Cały czas z jężykiem nienawiści ze strony Niesiołowskiego, Tuska ,Palikota i innych.  Wniosek taki że to zaczęło się wszytko od tego ze Platforma nie potrafiła przełknąć przegranej poniewaz sfałszowane sondarze rozbudziły złudne nadzieje.
Wewnętrzne kłótnie na pewno ciesza naszych sasiadów i przeciwników.
Zamiast jedności czyli koalicji PIS-PO w 2005 roku, i madrego rządzenia krajem mamy nieustającą walkę PO z PIS. Z tym że PO wystawia szaleńców typu Palikot i Niesiowowski którzy robią ferment.

Data: 2010-10-20 02:47:02
Autor: zbig
On 20 Paź, 10:37, japa...@onet.pl wrote:
[...]

Gówno prawda. To PiS wbrew ustaleniom z PO (miało byc atakowane tylko
SLD) zaczął pod koniec kampanii uderzać brutalnie w PO. Zapomniałeś
już o dziadku z Wehrmachtu, o Kurskim, który mówił, ze jak PO dojdzie
do władzy to Policja będzie odwozić dzieci prominentów na strzeżone
osiedla o Kaczyńskim, który wskazywał, że pPolska liberalna pod
rządami PO to znikające dzieciom  pluszaki i jedzenie z lodówek. PO
nie zdążyło albo nie chciało na ten atak odpowiadać ufając, że
przewaga która ma wystarczy. Po wygraniu wyborów to PiS zaczał łamać
ustalenia dalej. Nie wybrano Niesiołowskiego na wicemarszałka,
przypmonę , że PO zagłosowałao na kandydata PiS, odmawianao prawa
Komorwskiemu do udziału w negocjacjach kolaicyjnych za jego rzekome
złe wyrażanie się o Kaczyńskich. PO nie maiało innego wyjścia jak
twarde negocjacje ale to PiS wybrał sobie przyszłych koalicjantów.

Data: 2010-10-20 12:02:46
Autor: japawel
> [...]

złe wyrażanie się o Kaczyńskich. PO nie maiało innego wyjścia jak
twarde negocjacje ale to PiS wybrał sobie przyszłych koalicjantów.

Kampania wyborcza zawsze jest trochę brutalna ale to PO się obraziła na cały świat po przeranej i to jest fakt niepodważalny.
Ja uważam że pomimo całych niesnasek bardzo dużym błędem było to że PO nie weszła w 2005 w koalicję z PIS. Gdyby Platformie zależało na tym aby w kraju było dobrze to dla dobra kraju i w imię wyższych celów przystali by na warunki koalicji. To wygrany rozdaje karty a nie przegrany.
Tymczasem PO zmarnowała ładnych klika lat w historii naszego kraju - dlatego że nie przyjeli wyników dekokratycznych wyborów do wiadomości.

Hilary Clinton po wygranej obamy pogratulowała mu i podiwdziała że to jest jej prezydent.  U nas jak było. Wycie i ooburzenie w mediach i u polityków.
Oni potrafią trzymac się razem. U nas media z obcym kapitałem dzielną nas Polaków i przez to jesteśmy słabsi.
Niemcom i Rosjanom przecież jest na rękę ciagle skócona scena polityczna w Polsce.

Data: 2010-10-20 03:38:31
Autor: zbig
On 20 Paź, 12:02, japa...@onet.pl wrote:
[...]

Rozbrajasz mnie. Tusk po wyborach pogratulował zwycięzcom, a jak sie
zachował Lech Kaczyński? Przez 6 tygodnie w ogóle nie zauważał , że
wybory sie odbyły a potem jak już okazało się , że nie ma innego
wyjścia i wręczył Tuskowi nominacje na premiera w jakieś pakamerze, w
uwłaczających im obu okolicznościach podobnych do tych w jakich
wręczał dymisję Lepperowi oskarżonemu wtedy w seksaferze.
Ponadto to Kaczyńscy wydali wojnę dziennikarzom. Pisałem tu
wielokrotnie o tym jaka to krótkowzroczna i po prostu głupia polityka,
która Kaczyńskiego zniszczy. W swoich atakach na prasę, która tylko
jeśli ośmieliła się cokolwiek krytycznego o nim napisach stracił
kompletnie rozsądek. Odwróciły sie nawet wspierające go na początku
Dziennik i Rzeczpospolita. A było za co krytykować bo Kaczyński i
jego  brat od początku popełniali błędy i słusznie im je wytykano.. PO
też błędy popełnia błędy ale na krytyke reaguje w sposób wyważony.

Data: 2010-10-20 15:26:00
Autor: cirrus
Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000000be.4cbebe46newsgate.onet.pl...
[...]

A kto to się obraził po ostatnich wyborach?

--
stevep

Data: 2010-10-20 09:22:49
Autor: jan
WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD
i  KRZYWY CYC -:) -:) -:)

Data: 2010-10-20 10:45:53
Autor: Zahir

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000000a4.4cbeaa4cnewsgate.onet.pl...
Winę ponosi Platforma ponieważ za rządów SLD( jestem przeciwnikiem SLD) nie
było takich kłotni, takiego języka nienawiści, tak rozgrzanych głów jak póżniej.

Poczytaj więc swoich kolesi: awe, razor, jaksa, raff, hans kloss, cytryna, tomy. Będziesz wiedzieć kto sieje nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 01:49:01
Autor: Hans Kloss
WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD
On 20 Paź, 09:45, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:20:38
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed168360-0b44-4579-bac3-a2f66a44d1ael14g2000yqb.googlegroups.com...
On 20 Paź, 09:45, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 11:23:24
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-20 11:20, Zahir pisze:

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją
nienawiśc!

Z Tobą chłopie nie ma o czym dyskutować, masz nasrane
w głowie albo dla kogoś pracujesz.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 12:00:55
Autor: Klin
Użytkownik Zahir napisał:

[...]

    Poczytaj cyca boukuna i dk, który sam pisze: "żądam od Pana
    Prezesa o pilne uznanie mnie jako osobnika nawołujacego
    do morderstw", i samego siebie w końcu nie bądź za skromny.
    I nie przesadzaj też z nienawiścią jaką przypisujesz grupowiczom,
    głównie wina leży po stronie tych co dysponują mediami to oni tworzą
    tę zatrutą atmosferę którą tutaj oddychamy. To głownie wina Palikotów
    Niesiołów, Bartoszków nie wymieniam strony przeciwnej bo uważam,
    że jest w swych wypowiedziach nie zawsze odpowiednich prowokowana
    i  na te prowokacje reaguje z większą kulturą niż by się tym typom to należało.

Data: 2010-10-20 12:24:39
Autor: cytryna
> [...]

Poczytaj więc swoich kolesi: awe, razor, jaksa, raff, hans kloss, cytryna, tomy. Będziesz wiedzieć kto sieje nienawiśc!

**********************************

Ucz się ucz od swojego idola:
"Najwiekszym wilkiem polskiej polityki jest Jaroslaw Kaczynski. W zwiazku z
tym moja odpowiedz na panskie pytanie jest taka: tak, Bronislaw Komorowski
pójdzie na polowanie na wilki, zastrzelimy Jaroslawa Kaczynskiego,
wypatroszymy i skóre wystawimy na sprzedaz w Europie - mówil Palikot."
www.wprost.pl/ar/199953/Palikot-Zastrzelimy-Kaczynskiego-i-wypatroszymy/

"Przyjdzie taki dzien, ze Jaroslaw bedzie juz rozmawial z silami
ostatecznosci. Byc moze jeszcze w tym roku. I wówczas uznamy, ze to byl
naprawde dobry rok. Tego sie trzymam, w to wierze."
wiadomosci.onet.pl/blogi/nadzieja,4690500,412540850,blog.html

Dołóż do tego "yntelygentów" Komora, Niesioła, "profesora", Wajdola, Kucyka, Ciecia i mamy apostołów miłości w wydaniu UB i WSI, rycerzy z workiem rodem
z KLD i UW.

Data: 2010-10-20 12:41:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.000000c1.4cbec367newsgate.onet.pl...

[...]

Dokładam:
"Palikot przekroczył granicę, za którą już nie ma polityki, tylko trzeba tego faceta powiesić na najbliższej gałęzi. Wszyscy musimy do tego doprowadzić. Po czymś takim trzeba mu wybrać gałąź".

Czyje to słowa?

Data: 2010-10-20 12:45:43
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

    Moje również - symbolicznie.

WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD