WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD

Data: 2010-10-20 10:45:53
Autor: Zahir
WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:173a.000000a4.4cbeaa4cnewsgate.onet.pl...
Winę ponosi Platforma ponieważ za rządów SLD( jestem przeciwnikiem SLD) nie
było takich kłotni, takiego języka nienawiści, tak rozgrzanych głów jak póżniej.

Poczytaj więc swoich kolesi: awe, razor, jaksa, raff, hans kloss, cytryna, tomy. Będziesz wiedzieć kto sieje nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 01:49:01
Autor: Hans Kloss
WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD
On 20 Paź, 09:45, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:20:38
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ed168360-0b44-4579-bac3-a2f66a44d1ael14g2000yqb.googlegroups.com...
On 20 Paź, 09:45, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 11:23:24
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-20 11:20, Zahir pisze:

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją
nienawiśc!

Z Tobą chłopie nie ma o czym dyskutować, masz nasrane
w głowie albo dla kogoś pracujesz.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 12:00:55
Autor: Klin
Użytkownik Zahir napisał:

[...]

    Poczytaj cyca boukuna i dk, który sam pisze: "żądam od Pana
    Prezesa o pilne uznanie mnie jako osobnika nawołujacego
    do morderstw", i samego siebie w końcu nie bądź za skromny.
    I nie przesadzaj też z nienawiścią jaką przypisujesz grupowiczom,
    głównie wina leży po stronie tych co dysponują mediami to oni tworzą
    tę zatrutą atmosferę którą tutaj oddychamy. To głownie wina Palikotów
    Niesiołów, Bartoszków nie wymieniam strony przeciwnej bo uważam,
    że jest w swych wypowiedziach nie zawsze odpowiednich prowokowana
    i  na te prowokacje reaguje z większą kulturą niż by się tym typom to należało.

Data: 2010-10-20 12:24:39
Autor: cytryna
> [...]

Poczytaj więc swoich kolesi: awe, razor, jaksa, raff, hans kloss, cytryna, tomy. Będziesz wiedzieć kto sieje nienawiśc!

**********************************

Ucz się ucz od swojego idola:
"Najwiekszym wilkiem polskiej polityki jest Jaroslaw Kaczynski. W zwiazku z
tym moja odpowiedz na panskie pytanie jest taka: tak, Bronislaw Komorowski
pójdzie na polowanie na wilki, zastrzelimy Jaroslawa Kaczynskiego,
wypatroszymy i skóre wystawimy na sprzedaz w Europie - mówil Palikot."
www.wprost.pl/ar/199953/Palikot-Zastrzelimy-Kaczynskiego-i-wypatroszymy/

"Przyjdzie taki dzien, ze Jaroslaw bedzie juz rozmawial z silami
ostatecznosci. Byc moze jeszcze w tym roku. I wówczas uznamy, ze to byl
naprawde dobry rok. Tego sie trzymam, w to wierze."
wiadomosci.onet.pl/blogi/nadzieja,4690500,412540850,blog.html

Dołóż do tego "yntelygentów" Komora, Niesioła, "profesora", Wajdola, Kucyka, Ciecia i mamy apostołów miłości w wydaniu UB i WSI, rycerzy z workiem rodem
z KLD i UW.

Data: 2010-10-20 12:41:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:173a.000000c1.4cbec367newsgate.onet.pl...

[...]

Dokładam:
"Palikot przekroczył granicę, za którą już nie ma polityki, tylko trzeba tego faceta powiesić na najbliższej gałęzi. Wszyscy musimy do tego doprowadzić. Po czymś takim trzeba mu wybrać gałąź".

Czyje to słowa?

Data: 2010-10-20 12:45:43
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

    Moje również - symbolicznie.

WINĘ PONOSI PLATFORMA I NIE TYLKO ZA TEN MORD