WINTER

Data: 2013-09-26 13:14:31
Autor: tadeklodz
WINTER
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 17:22:45 UTC+2 użytkownik tade....@poczta.onet.pl napisał:
ponieważ planuję zimą jeździć do pracy rowerem 4,7 km w jedną stronę po ulicach miasta więc zastanawiam się nad kupnem opon z kolcami. /wiem jak wyglądają ulice zimą w moim mieście/

W grę wchodzą dwie:

1/ Marathon winter 28x1.6 240 kolców dop obciążenie 90 kg

2/ Snow stud  28x1.5  120 kolców dop obciążenie 85 kg

Ja mam 100 kg i opony z poz 2 są o 50 zł tańsze ale z zeszłego roku. Jakieś sugestie?  Oczywiście będę jeździł nie tylko do pracy ale w ew. teren mam górala

popatrzyłem na ebay.de i okazuje się że MW są tańsze niż w Polsce nawet uwzględniając 16 E kosztów transportu. Pewnie tam je kupię

Data: 2013-09-29 02:51:17
Autor: tadeklodz
WINTER
W dniu czwartek, 26 września 2013 22:14:31 UTC+2 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:
> [...]

popatrzyłem na ebay.de i okazuje się że MW są tańsze niż w Polsce nawet uwzględniając 16 E kosztów transportu. Pewnie tam je kupię

a co sądzicie o tych oponam abstrahując od ceny:
http://www.ebay.pl/itm/400580288760?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Data: 2013-10-01 08:29:33
Autor: rmikke
WINTER
W dniu niedziela, 29 września 2013 11:51:17 UTC+2 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:

a co sądzicie o tych oponam abstrahując od ceny:

http://www.ebay.pl/itm/400580288760?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Na wygląd są bliższe snow studom, niż marathonom winter
i nadają się bardziej na nieodśnieżane tereny, niż do miasta.

WINTER