WIOSNA wchodzi do gry

Data: 2019-02-03 16:26:59
Autor: pulsar
WIOSNA wchodzi do gry
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/konwencja-zalozycielska-partii-roberta-biedronia,906217.html

Pogoda sprzyjała dzisiaj nowej partii WIOSNA !
Politycy zawiedli, mamy dość tej wojny, nie damy
im już więcej urządzać za nas naszej Polski!
Powodzenia WIOSNO !
--
pulsar

Data: 2019-02-03 08:15:24
Autor: brat_olin
WIOSNA wchodzi do gry
pulsar wrote:

[...]

Ano, trzymajmy kciuki! A Schetynu na pohybel! :)  --
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-02-03 09:14:07
Autor: Bruno Brunowski
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 17:15:25 UTC+1 użytkownik brat_olin napisał:
pulsar wrote:

> [...]
> im już więcej urządzać za nas naszej Polski!
> Powodzenia WIOSNO !
> Ano, trzymajmy kciuki! A Schetynu na pohybel! :)
Olik, nie jesteś na bieżąco. Biedroń tak naobiecywał, że pisorom poopadały kopary i już Biedronia nie lubią. Jak to ujęła Mazurek: "Festiwal obietnic,pomijając ich treść-wszystko można obiecać słowa,słowa,słowa."

Pisiory drżące o elektorat socjalny, miodzo.

--
Bruno

Data: 2019-02-03 09:26:36
Autor: bytomir.torpeksowy
WIOSNA wchodzi do gry
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

W sumie jest też pisoski elektorat sceptycznie nastawiony do pińcet +
który z pewnością jeszcze wyższego socjalu Biedroniowego nie poprze.

Data: 2019-02-04 19:53:47
Autor: Stokrotka
WIOSNA wchodzi do gry

Biedroń tak naobiecywał, że pisorom poopadały kopary i już Biedronia nie lubią.

Co takiego naobiecywał? Większość to zmiany systemowe, darmowe.
A to co kosztuje to i tak mniej niż te kolejne plus PiSu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-04 11:19:05
Autor: Bruno Brunowski
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 20:04:31 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
>Biedroń tak naobiecywał, że pisorom poopadały kopary i już Biedronia nie >lubią.

Co takiego naobiecywał? Większość to zmiany systemowe, darmowe.
A to co kosztuje to i tak mniej niż te kolejne plus PiSu.

Obiecał wystarczająco dużo by pisiorom strach w oczy zajrzał:
https://mobile.natemat.pl/262899,co-obiecal-biedron-na-konwencji-zalozycielskiej-wiosny

--
Bruno

Data: 2019-02-05 18:08:39
Autor: z
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu 2019-02-04 o 20:19, Bruno Brunowski pisze:
Zauważ pracowity propagandzisto że jest jeszcze coś takiego jak wiarygodność. Niektórzy obiecują i nic nie robią albo nie mają szansy.
500+ mimo wad i mankamentów działa i nikt normalny dziś nie głosi jego likwidacji.
A przypomnij sobie szczekanie posrańców że się NIE DA i pieniędzy na to nie będzie. Taki iluzjonista Rostowski. Kojarzysz gościa?

Data: 2019-02-05 11:11:39
Autor: Bruno Brunowski
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu wtorek, 5 lutego 2019 18:08:43 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

A teraz Biedroń rzuca programami, a pisiory boją się powiedzieć że nie ma na to pieniędzy. W końcu Mateusz VAT uszczelnił i z tego uszczelnienia mamy więcej jak z Unii, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-02-05 21:03:53
Autor: A. Filip
WIOSNA wchodzi do gry [Cel Biedroni to 5%+, 10% czy 20%?
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ile będzie na Narodowy program LGBT?

Na etapie "dopełniania programu" stąpa się po ostrzu noża: kogo zyskać,
kogo stracić obietnicami i "niedopowiedzeniami".  Chociaż jeśli Biedroń
celuje w 10% z bardzo stabilnym poparciem ponad 5% (gilotyna wyborcza)
to będzie mu o wiele łatwiej niż tym co celują w pierwsze miejsce.

Chociaż po tym "hurra optymizmie startowym to Biedroń chyba musi celować
w 20% a nawet 30% ;-)

--
A. Filip

Data: 2019-02-05 19:12:59
Autor: A. Filip
WIOSNA wchodzi do gry
z <z@z.pl> pisze:
[...]

500+ zostanie zlikwidowany przez inflacje i brak rewaloryzacji
za jakieś 20 lat.  Program jest tak "populistyczny" że bez ostrego
kryzysu może być "z lekka przycinany" o ile ktoś nie jest politycznym
samobójcą.  PiS nie dorzuca "jedno z rodziców pracuje"?

Inny manewr likwidacyjny to przerzucenie 500+ w ulgę podatkową na tyle
wyższą by 70%+ wygrało ulgę podatkową.  IMHO wymagałoby to rewolucyjnych
zmian w sposobie poboru zaliczek podatku dochodowego jeśli różnica nie
miałaby być *bardzo* duża.

A przypomnij sobie szczekanie posrańców że się NIE DA i pieniędzy na
to nie będzie. Taki iluzjonista Rostowski. Kojarzysz gościa?

Ależ ONI mówili czystą prawdę! *Im* by się nie udało :-)

Data: 2019-02-05 21:46:35
Autor: z
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu 2019-02-05 o 19:12, A. Filip pisze:

[...]

A masz jakiś pomysł jak to zrobić w Krusie?
Pomysły z likwidacją raczej odpadają.
To krusopodbny system ma jeszcze jakąś rację bytu.

Data: 2019-02-05 17:47:31
Autor: z
WIOSNA wchodzi do gry
Jak to ślicznie wygląda. Bruno jedzie swoim sloganikiem nie mającym nic wspólnego z rzeczywistością a bytomir za kilka minut mu przytakuje.

Chodzicie dwójkami czy potrzeba Was więcej dla zachowania osobowości? :-)

Data: 2019-02-05 11:18:20
Autor: Zenek Kapelinder
WIOSNA wchodzi do gry
Psa jeszcze maja bo jeden umie pisac, drugi czytac a pies naukowcow pilnuje.

Data: 2019-02-03 09:01:22
Autor: bytomir.torpeksowy
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu niedziela, 3 lutego 2019 16:27:23 UTC+1 użytkownik pulsar napisał:
[...]

Polityka to ostra napierdalanaka, ktoś kto myśli o polityce
jako o beztroskim kicaniu zajączków na puchatych chmurkach
jest głupcem albo naiwniakiem.

nie damy
im już więcej urządzać za nas naszej Polski! Tak, powiedział Biedroń... w polityce od 2011r.

Data: 2019-02-04 08:18:26
Autor: pulsar
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu 04-02-2019 o 00:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]

-- pulsar

> Ano, trzymajmy kciuki! A Schetynu na pohybel!
> Pisiory drżące o elektorat socjalny, miodzo.
Domki w Słupsku ;)

Super komentarze! Dzięki!
Tej WIOSNY na pewno nie wzejdą już kwiaty zła POPiS !
--
pulsar

Data: 2019-02-04 11:41:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 08:18:26 UTC+1 użytkownik pulsar napisał:

> [...]
> Domki w Słupsku ;)

Super komentarze! Dzięki!
Tej WIOSNY na pewno nie wzejdą już kwiaty zła POPiS !

Pokaże, gdzie Polacy mają tych starych solidaruchów ;)

Data: 2019-02-03 18:04:15
Autor: Stokrotka
WIOSNA wchodzi do gry
Idą zmiany w Polsce to pewne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2019-02-03 09:23:52
Autor: bytomir.torpeksowy
WIOSNA wchodzi do gry
użytkownik Stokrotka napisał:
Idą zmiany w Polsce to pewne.

Tylko zmiany są na stałe, nic dziwnego.

Braun+Jakubiak+M.Jurek+Narodowcy+Kurwin+pomniejsze płotki bojowo nastawione.

Tivi promuje Biedronia a nic o powyższych nie wspomina, ciekawe.

Będzie w PL sraka podobna do tej jaka była w DE po wejściu AFD. A niech tam się dzieje:)

Data: 2019-02-05 18:28:52
Autor: z
WIOSNA wchodzi do gry
W dniu 2019-02-03 o 18:04, Stokrotka pisze:
Idą zmiany w Polsce to pewne.

Idą zmiany w parlamencie europejskim. U nas będzie po staremu :-)

Data: 2019-02-04 12:33:23
Autor: Zenek Kapelinder
WIOSNA wchodzi do gry
Przymrozki ja wykoncza. Zapowiada sie na KOlejna kleske oPOzycyjnych siewow.

Data: 2019-02-05 06:28:57
Autor: brat_olin
WIOSNA wchodzi do gry
pulsar wrote:

Pogoda sprzyjała dzisiaj nowej partii WIOSNA !
Politycy zawiedli, mamy dość tej wojny, nie damy
im już więcej urządzać za nas naszej Polski!
Powodzenia WIOSNO !

Ano. Warto tez dodac, ze "JARO" to "WIOSNA" po czesku.