WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!

Data: 2012-08-08 21:24:34
Autor: aakpl
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
pozdrawia ślązok jeden

Data: 2012-08-08 21:35:55
Autor: Polok_Prawdziwy
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
aakpl wrote:

pozdrawia ślązok jeden
 > Zwypocynkuw wruciłem i psywitać siemchciołem...

Miłomito słyseć...
- natwojezdrowie sklaneckem łokowity gżmotnem...

Data: 2012-08-08 20:09:50
Autor: MH
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
aakpl wrote:

> pozdrawia ślązok jeden
>  > Zwypocynkuw wruciłem i psywitać siemchciołem...

Miłomito słyseć...
- natwojezdrowie sklaneckem łokowity gżmotnem...

============

Witoj Kumie! Cosik mnie siem wydawo ze tez gzmotnem śklaneckem. A hany ześ bywoł??

MH

Data: 2012-08-10 21:05:38
Autor: Polok_Prawdziwy
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!

aakpl wrote:

> [...]

============

Witoj Kumie! Cosik mnie siem wydawo ze tez gzmotnem śklaneckem. A hany ześ

Bywołem, bywołem...
- ituitam...

Strasne wywcasy z Marynom my wycyniały....
- SPA jejsiem zachciało...

Powimci Kumie, zepseciwko nic nimom, bojakmie tako jedna maszo..., naszo..., masożystka zcycorami wielgachnymi włobroty wzienła, tom ze śtery łorgazmusy podżond wydychoł...
- multiłorgasmus siemto nazywo...

Dobze, żem niezadużo zjodł, bobym zpsyjemności wgaloty naproł, takmi kukaracom ta masożystka wywijała...

Aco uciebie słychać Kumie...?

WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!