WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!

Data: 2012-08-09 03:56:02
Autor: Marek
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
On Aug 8, 8:50 pm, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Zwypocynkuw wruciłem i psywitać siemchciołem...

Juz myslalem ze splajtowales i musisz sie przed wierzycielami
ukrywac...

Data: 2012-08-09 12:32:02
Autor: MH
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On Aug 8, 8:50=A0pm, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
> Zwypocynkuw wruci=B3em i psywita=E6 siemchcio=B3em...

Juz myslalem ze splajtowales i musisz sie przed wierzycielami
ukrywac...

=================

Łogupiołześ cyco? Baco gupim ciulem niejez, pseto i bamkructfa niedoznaje..

MH

Data: 2012-08-10 20:56:24
Autor: Polok_Prawdziwy
WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!
Marek wrote:

On Aug 8, 8:50 pm, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Zwypocynkuw wruciłem i psywitać siemchciołem...

Juz myslalem ze splajtowales i musisz sie przed wierzycielami
ukrywac...

Splojtować...!?
- na łoscypkach, pensjunatych, laciach i inksych fyrlackach splojtować siem niedo...!
Bismesy straśnie łokrutne robiem, aco siem łostanie to na łobce Maryny wydajem...

WITOMWOS SPARKI I FIUTY...!!!