WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash

Data: 2010-02-16 04:39:58
Autor: Bart Ogryczak
WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
On Feb 15, 10:10 am, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Oficjalnie potwierdzone..... biedactwa co teraz wymysla.... zwoleniccy
Windows ... pewnie ze flash jest zły... i wlasciciwie to dobrze .... ze
go nie ma.

Czy kogokolwiek poza tob± w ogóle obchodzi MW?

Data: 2010-02-16 13:57:18
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:
[...]

Buhahha rozumiem ze wszyscy pisza ot tak sobie.  Bart ja rozumiem jest zimno ale moze chron glowe przed mrozem

Data: 2010-02-16 06:55:21
Autor: Bart Ogryczak
On Feb 16, 1:57 pm, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Bart Ogryczak pisze:

> Czy kogokolwiek poza tob± w ogóle obchodzi MW?

Buhahha rozumiem ze wszyscy pisza ot tak sobie.

Może poczytaj o czym. A pisz± głównie o twoich urojeniach.
Skorzystaj jednak z tego, że masz opiekę medyczn± za darmo.

Data: 2010-02-16 15:58:53
Autor: Jan Strybyszewski
Bart Ogryczak pisze:

Może poczytaj o czym. A pisz± głównie o twoich urojeniach.
Skorzystaj jednak z tego, że masz opiekę medyczn± za darmo.

Widzenie urojen u innych i "wszyscy co nie ze mna to wrogowie" to cecha charakterystyczna dla paranoi i schizofrenii, polecam badania okresowe

WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash