WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH

Data: 2011-03-07 12:15:08
Autor: cytryna
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH
Portal Polskiego Radia opublikował wyniki sondażu przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini. Najnowsze badanie opinii publicznej dowodzi, że ten rok będzie na polskiej scenie politycznej bardzo gorący.

Oto bowiem skończył się czas miażdżącej dominacji Platformy Obywatelskiej. Na pół roku przed wyborami rządząca partia straciła praktycznie całą przewagę nad PiS. W tej chwili różnica pomiędzy tymi partiami wynosi tylko 1,6 proc., czyli mniej niż błąd statystyczny:

Gdyby wybory parlamentarne odbywały się w ten weekend to na Platformę Obywatelską głosowałoby 30% Polaków, na Prawo i Sprawiedliwość 28.4%, natomiast na Sojusz Lewicy Demokratycznej 16.3% badanych.

Co ciekawe, PiS wcale poparcie nie rośnie, a nawet nieco spada. PO spada jednak znacznie szybciej. Jednym ugrupowaniem notującym dynamiczny wzrost jest SLD:

W stosunku do ostatniego badania notowania PO spadły o 4.5%, PiS - o 0.8%. Natomiast poparcie dla SLD wzrosło o 2,2%.

Nie jest trudno zgadnąć, gdzie podziali się wyborcy PO. Jedni porzucili w ogóle zainteresowanie polityką, inni zaś zasilili szeregi elektoratu SLD. Co do tej drugiej grupy, ich ruch był do przewidzenia – w swoim czasie PO przyciągnęła przecież do siebie dużo ludzi o poglądach lewicowych. Tymczasem na dłuższą metę Platforma nie mogła udawać "postępowców": przyjaciół gejów i antyklerykałów. Coraz trudniej jednak jest politykom PO udawać, że są także: reformatorami państwa, zbawicielami młodych Polaków, ekspertami ekonomicznymi. Kolejne maski opadają – a wraz z nimi sondażowe słupki.

Data: 2011-03-07 03:26:32
Autor: zbig
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH
On 7 Mar, 12:15, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Portal Polskiego Radia opublikowa wyniki sonda u przeprowadzonego przez
Instytut Homo Homini. Najnowsze badanie opinii publicznej dowodzi, e ten rok
b dzie na polskiej scenie politycznej bardzo gor cy.

Oto bowiem sko czy si czas mia d cej dominacji Platformy Obywatelskiej. Na
p roku przed wyborami rz dz ca partia straci a praktycznie ca przewag nad
PiS. W tej chwili r nica pomi dzy tymi partiami wynosi tylko 1,6 proc., czyli
mniej ni b d statystyczny:

Gdyby wybory parlamentarne odbywa y si w ten weekend to na Platform
Obywatelsk g osowa oby 30% Polak w, na Prawo i Sprawiedliwo 28.4%,
natomiast na Sojusz Lewicy Demokratycznej 16.3% badanych.

Co ciekawe, PiS wcale poparcie nie ro nie, a nawet nieco spada. PO spada
jednak znacznie szybciej. Jednym ugrupowaniem notuj cym dynamiczny wzrost jest
SLD:

W stosunku do ostatniego badania notowania PO spad y o 4.5%, PiS - o 0.8%..
Natomiast poparcie dla SLD wzros o o 2,2%.

Nie jest trudno zgadn , gdzie podziali si wyborcy PO. Jedni porzucili w
og le zainteresowanie polityk , inni za zasilili szeregi elektoratu SLD. Co
do tej drugiej grupy, ich ruch by do przewidzenia &#8211; w swoim czasie PO
przyci gn a przecie do siebie du o ludzi o pogl dach lewicowych. Tymczasem
na d u sz met Platforma nie mog a udawa "post powc w": przyjaci gej w i
antykleryka w.

Coraz trudniej jednak jest politykom PO udawa , e s tak e: reformatorami
pa stwa, zbawicielami m odych Polak w, ekspertami ekonomicznymi. Kolejne maski
opadaj &#8211; a wraz z nimi sonda owe s upki.

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Hmm, to już wierzycie sondażom? Cóż takiego się stało? Przestali je
fałszować?

Data: 2011-03-07 11:42:42
Autor: obserwator
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Hmm, to już wierzycie sondażom? Cóż takiego się stało? Przestali je
fałszować?

hmmm....wiadomo, ze manipulija sondazami, ale skoro podali taki wynik, to musi
jeszcze byc duzo gorzej :)))

Data: 2011-03-07 12:59:50
Autor: Azxse

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000ce1.4d74be3cnewsgate.onet.pl...
Portal Polskiego Radia opublikował wyniki sondażu przeprowadzonego przez
Instytut Homo Homini. Najnowsze badanie opinii publicznej dowodzi, że ten rok
będzie na polskiej scenie politycznej bardzo gorący.

Zwłaszcza 10 kwietnia! Pochodnie! Pochodnie! Kir! Kir! Pochodnie! Kir! Prawdziwi Polacy! Kir! Pochodnie! Umęczony Naród! Pochodnie! PiS! PiS! Prezesie prowadź! Prowadź! Na Belweder! Na Belweder! Krwi! Krwi! Krwi! Oto Polska wg PiS.

AAA

Data: 2011-03-07 12:04:00
Autor: obserwator
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

[...]

Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Data: 2011-03-07 13:38:11
Autor: Wuj
Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hjg$28t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrałeś się już dzisiaj ?

Data: 2011-03-07 12:43:11
Autor: obserwator
Wuj <wuj211@wp.pl> napisał(a):
> Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Obsrałeś się już dzisiaj ?

moze pojdz do psychiatry? Moze on ci pomoze w twojej chorobie?

Data: 2011-03-07 15:49:23
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-07 13:38, Wuj pisze:
[...]

Obsrał psp... Wystarczy.

Data: 2011-03-07 13:53:01
Autor: Azxse
[...]

Opierałem się na słownictwie prezesa PiS, a on chyba wie co mówi!

AAA

Data: 2011-03-07 13:05:54
Autor: obserwator
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):
> Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Opierałem się na słownictwie prezesa PiS, a on chyba wie co mówi!

wczoraj tutaj zamiescilem kopie listu pewnego Zyda do Urbana. Nawet on byl oburzony slownictwem ktore uzywa ten Zyd, zyjacy w srod Polakow.
To jezyk nienawistnika ktory nienawidzi j.polskiego i dazy do jego zohydzenia,
celowo.

Polacy takiego wulgarnego jezyka nie uzywaja bez wyraznego powodu.

Pan Jaroslaw Kaczynski, na pewno takiego wulgarenego jezyka nie uzywa. Owszem, nieraz wyrazi sie dobitnie, ale nie wulgarnie bez powodu, tak jak robi
to Urban i ci co pracuja w GW.

Data: 2011-03-07 13:06:51
Autor: Grzegorz Z.
To co? Już słupki są OK? Nie na zamówienie?
j.w.

Data: 2011-03-07 04:41:26
Autor: Hans Kloss
Słupki są zawsze na zamówienie
On 7 Mar, 13:06, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
j.w.

Powtarzać ci 10 razy a ty po raz 11sty nadal swoje. Uważaj grzesiu to
będzie trudne: powtórzę po raz 12sty a ty notuj pilnie i nawet jeżeli
nie zrozumiesz to staraj się przynajmniej zapamiętać:
nie tyle jest ważna sama wysokość owych słupków co  fakt że Grupa
Trzymająca Słupki zdecydowała się podać pospólstwu do wierzenia taką a
nie inną ich wysokość. Jedni z tego faktu wyciągają wniosek że GTS
wiedząc o lawinowym spadku popularności platfonsji usiłuje ratować
resztki pozorów swojej  wiarygodności, inni dopatrują się tu  manewru
przedwyborczego sztucznego "pompowania" poparcia dla pewnych partii
politycznych....Najmniej jest chyba takich którzy wierzą iż owe słupki
odzwierciadlają rzeczywisty wynik rzetelnie przeprowadzonych badań.
J-23

Data: 2011-03-07 15:48:51
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Toś mnie uspokoił. To nawet jak słupki będą wskazywać 20% przewagi picu nad
platfonsją, to nadal będzie to nierzetelne, manipulanckie i po prostu
robione na zamówienie - po prostu kwestia uzgodnień pomiędzy Trzymającymi
Wajchę i Siłami Wyższymi z jednej - a Grupą Trzymającą Słupki z drugiej
strony.

Data: 2011-03-07 08:51:49
Autor: Hans Kloss
Słupki są zawsze na zamówienie
On 7 Mar, 15:48, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
po prostu kwestia uzgodnie pomi dzy Trzymaj cymi
Wajch i Si ami Wy szymi z jednej - a Grup Trzymaj c S upki z drugiej
strony.

Brawo. Powoli wprawdzie ale się jednak uczysz. To coś opisał powyżej
można określić jednym, obco brzmiącym wprawdzie ale polskim słowem: M-
A-N-I-P-U-L-A-C-J-A. Powtórz
J-23

Data: 2011-03-07 18:07:42
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

M-A-N-I-P-U-L-A-C-J-A

A na "uczenie" się jestem dzisiaj szczególnie podatny, przez ciekawostkę.
Chciałem wziąć dzisiaj niedużą pożyczkę w Banku. Okazało się że znajduję
się w - uwaga - rejestrze dłużników. W 1999 roku nie zapłaciłem gdzieś
komuś 19 zł. (tak fajnie, do rymu)

Oczywiście wtedy ani później nikt się o nic nie upominał. Uczynna Pani w
Banku co prawda nie była mi w stanie powiedzieć tytułem czego to i komu,
jak również jak to ma się do kwestii biegu terminów przedawnienia
należności. Ale widocznie "rejestru długów" przedawnienie nie dotyczy.

Jednak przed godziną 17 Pani z Banku do mnie zadzwoniła z Radosną Wieścią
że jutro mogę podpisać umowę kredytową, mimo owych 19 zł z 1999 roku. Siły
Wyższe z którymi owa Pani się skonsultowała - wyraziły w drodze wyjątku na
to zgodę.

To tyle w kwestii manipulacji.

WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH