WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH

Data: 2011-03-07 12:59:50
Autor: Azxse
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000ce1.4d74be3cnewsgate.onet.pl...
Portal Polskiego Radia opublikował wyniki sondażu przeprowadzonego przez
Instytut Homo Homini. Najnowsze badanie opinii publicznej dowodzi, że ten rok
będzie na polskiej scenie politycznej bardzo gorący.

Zwłaszcza 10 kwietnia! Pochodnie! Pochodnie! Kir! Kir! Pochodnie! Kir! Prawdziwi Polacy! Kir! Pochodnie! Umęczony Naród! Pochodnie! PiS! PiS! Prezesie prowadź! Prowadź! Na Belweder! Na Belweder! Krwi! Krwi! Krwi! Oto Polska wg PiS.

AAA

Data: 2011-03-07 12:04:00
Autor: obserwator
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

[...]

Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Data: 2011-03-07 13:38:11
Autor: Wuj
Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hjg$28t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Obsrałeś się już dzisiaj ?

Data: 2011-03-07 12:43:11
Autor: obserwator
Wuj <wuj211@wp.pl> napisał(a):
> Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Obsrałeś się już dzisiaj ?

moze pojdz do psychiatry? Moze on ci pomoze w twojej chorobie?

Data: 2011-03-07 15:49:23
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-07 13:38, Wuj pisze:
[...]

Obsrał psp... Wystarczy.

Data: 2011-03-07 13:53:01
Autor: Azxse
[...]

Opierałem się na słownictwie prezesa PiS, a on chyba wie co mówi!

AAA

Data: 2011-03-07 13:05:54
Autor: obserwator
WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):
> Normalni Polacy, a nie prawdziwi. Po prostu ludzie myslacy:)

Opierałem się na słownictwie prezesa PiS, a on chyba wie co mówi!

wczoraj tutaj zamiescilem kopie listu pewnego Zyda do Urbana. Nawet on byl oburzony slownictwem ktore uzywa ten Zyd, zyjacy w srod Polakow.
To jezyk nienawistnika ktory nienawidzi j.polskiego i dazy do jego zohydzenia,
celowo.

Polacy takiego wulgarnego jezyka nie uzywaja bez wyraznego powodu.

Pan Jaroslaw Kaczynski, na pewno takiego wulgarenego jezyka nie uzywa. Owszem, nieraz wyrazi sie dobitnie, ale nie wulgarnie bez powodu, tak jak robi
to Urban i ci co pracuja w GW.

--

WKRÓTCE PiS LIDEREM SONDAŻY WYBORCZYCH