WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???

Data: 2014-10-26 21:43:51
Autor: jakson
WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
Posiadam wlaczona JEDYNIE opcje potwierdzania karta kodow jednorazowych "TAN"

A jaki to ma zwiazek z karta platnicza?

NIGDY nie przegladalam portalu owego serwisu randkowego - po raz pierwszy dowiedzialam sie o jego istnieniu TERAZ!

Akurat...

CO MAM ROBIC?

Wylacz Caps Locka.

PS
Kompletnie nie ogarniasz tematu, wszystko Ci sie miesza, itd.
Ciesz sie, ze zyjesz i jestes zdrowa.

WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???