[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Data: 2010-11-10 19:29:40
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Witam

Od dawna nie udało mi się spotkać na drodze ewidentnego debila, więc
chciałem się moją dzisiejszą radością podzielić z innymi :->

Rzecz działa się w DC na Bronisława Czecha, w stronę centrum, tuż przed
Płowiecką, przed światłami z fotoradarem. Korek. Więcej stoimy niż
jedziemy. Jak jedziemy, to tak 5m do przodu i znów stop. Na lewym pasie,
tuż obok mnie kierowca czegoś w rodzaju srebrnej Skody, nr rejestracyjny
WM 90500. Przed nim coś mniejszego - jakieś Seicento, czy Cinquecento.
Koleś w Skodzie wisi tamtemu na zderzaku. Nie, żeby po prostu blisko
podjeżdżał przy zatrzymywaniu, ale trzyma mu się niecałe pół metra od
dupy w trakcie jazdy. Koleś z przodu chyba się tym zdenerwował, bo na
najbliższym postoju kilka razy miga mu światłami stopu. Koleś z tyłu
rozjuszony - pakuje się na pas zieleni, będzie wyprzedzał (w korku :-D),
dojechał po trawie do połowy długości tego z przodu i zorientował się,
że stoi w korku, czyli chyba nie wyprzedzi. Ok, wraca na swój pas, po
czym wpie* się tuż przede mnie (skręca na prawy pas). No i się zaczęło.
Zatrzymuje się obok kolesia w CC, czy SC, drzwi się otwierają i wytacza
się jakaś spasła świnia. Oho! Będzie "nauczał", ale dlaczego k* przed
moją maską??? Skończyło się na tym, że coś tam pokurwił, bo gość z
drugiego samochodu go olał, wsiadł, dotoczył się do świateł, po których
korek zelżał, zrobił wziuuuuu i tyle go widziano.

To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu! Mniej ćpaj, mniej
pij, czy co tam robisz, znajdź sobie kobietę, która ci da (wiem, że
będzie to trudne), albo strzep sobie gdzieś pokątnie, bo jesteś
przykładem niebezpiecznej dla innych drogowej mendy. Być może kierowca
CC/SC coś ci wcześniej zawinił (nie wiem, widziałem tylko sytuację przed
światłami), ale nie upoważnia cię to do takich kretyńskich zachowań
(jakieś jeżdżenie po trawniku, wpiep* się przed innych i wstrzymywanie
ruchu). Na wszelki wypadek zgłosiłem twoje wybryki Policji i mam
nadzieję, że gdzieś cię po drodze dorwali.

To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

Maciek

Data: 2010-11-10 19:40:14
Autor: Piter
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
na  ** p.m.s **  Maciek pisze tak:

chciałem się moją dzisiejszą radością podzielić z innymi

Mój dzisiejszy debil siedział mi na zderzaku, padał mocny deszcz a wyboje były takie, że można było sobie kolanami zęby powybijać.

Nie mam zamiaru jeździć po takich odcinkach więcej niz 70km/h.

Naszła mnie refleksja że nie wszyscy kierowcy kochaja swoje samochody. tak jak pms :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2010-11-10 20:57:20
Autor: btn
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.

Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

Data: 2010-11-10 21:58:44
Autor: Przemysław Czaja
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "btn"

Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.

Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

Data: 2010-11-10 22:23:55
Autor: Lewis
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "btn"

[...]

W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na "chamowanie" nie znam ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-10 22:33:40
Autor: Przemysław Czaja
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na "chamowanie" nie znam ;P

celowo użyłem tego zwrotu ;-) ponieważ uważam taki sposób hamowania za chamski i do tego bardzo skuteczny, przy okazji pacjent uczy się co znaczy bezpieczna odległość :)

Ładnie się wytłumaczyłem?

PozdrĂłwki :)

Data: 2010-11-10 22:37:01
Autor: Lewis
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

Mogłeś użyć cudzysłowu ;P

Data: 2010-11-10 23:13:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku "Zmienników". :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-11 00:21:32
Autor: Grejon
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Użytkownik "Lewis"

[...]

W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

Data: 2010-11-11 11:13:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 00:21, Grejon pisze:

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

Data: 2010-11-11 12:04:09
Autor: jerzu
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
On Thu, 11 Nov 2010 11:13:41 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

Jakieś pół godziny temu na Comedy Central widziałem pierwszy odcinek
:) Masz okazję.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-11 14:30:17
Autor: Myjk
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Grejon napisal:

> To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku
> "Zmienników". :P
W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

Ale wiecie, że VAGi odcinają przepustnicę jeśli tylko zapala się STOP? Nie da się wtedy przyśpieszyć. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-11 00:07:53
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
On 10 Lis, 21:58, Przemysław Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:

Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

to się nie sprawdza... można się bardzo zdziwić co wtedy taki koleś
zrobi. Nawet jakby wjechał Ci w tył to naprawdę sądzisz, że w
większości przypadków grzecznie sobie staniecie na poboczu, spiszecie
oświadczenie i każdy w swoją stronę ? przy założeniu, że gość w ogóle
by się zatrzymał.

Data: 2010-11-11 10:24:49
Autor: Maciek
WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 09:07, Mateusz pisze:
[...]
Eeeee - gdyby uciekł, to dopiero miałby pozamiatane. Świadków raczej
kilku by się znalazło (przy założeniu, że chciałoby się komuś zatrzymać,
ale mi się akurat nie spieszyło ;-))

Maciek

Data: 2010-11-11 01:48:22
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
depnął po hamulcach. Oczywiście byłem na to przygotowany, bo tego typu
zagrywki to typowa sprawa ;) ale po co się stresować... ;)

Data: 2010-11-11 15:36:36
Autor: Przemysław Czaja
WM 90500 - uwaga na debila!

Użytkownik "Mateusz"

ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
depnął po hamulcach.

Ręczny Panie, ręczny ;-)

Data: 2010-11-19 00:39:01
Autor: Przemysław Gubernat
WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:
z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-11-24 01:31:44
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
On 19 Lis, 00:39, Przemysław Gubernat <rep...@WYKASUJ-
To.r3pc10.pl.na.newsach> wrote:
W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:> z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
> wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

No to witam w klubie ;)

Data: 2010-11-19 19:23:32
Autor: Adam Płaszczyca
WM 90500 - uwaga na debila!
Dnia Thu, 11 Nov 2010 01:48:22 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Oczywiście :D --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-11 10:16:03
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
[...]
Obawiam się, że sprawa niekorzystna, bo po pierwsze samochód uszkodzony
(w przypadku takiego CC/SC to może się okazać szkoda całkowita), zabawy
z odzyskaniem kasy z ubezpieczalni, a taki chamowaty debil zapewne nie
będzie tego ułatwiał.

Maciek

Data: 2010-11-11 10:21:32
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-10 20:57, btn pisze:
Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.
Mam wrażenie, że Policja mogłaby mu trochę obniżyć ciśnienie. Gość się
wyraźnie gdzieś spieszył, nie miał zupełnie czasu ochłonąć. Sprawdzenie
dokumentów, trzeźwości, stanu samochodu, mogłoby dać mu te parę minut na
odnalezienie sensu Ĺźycia, poza szukaniem zaczepki. No i moĹźe przy okazji
coś by jednak znaleźli ;-)

Maciek

Data: 2010-11-10 21:25:44
Autor: Myjk
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Maciek napisal:

Rzecz działa się w DC na Bronisława Czecha, w stronę centrum,
tuż przed Płowiecką, przed światłami z fotoradarem. Korek. Więcej stoimy niż jedziemy.

O której, może też jechałem akurat. :P
Swoją drogą, to ludzie jeździć nie potrafią i przez to tam jest korek... :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-11 10:17:22
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-10 22:25, Myjk pisze:
O której, może też jechałem akurat. :P
Swoją drogą, to ludzie jeździć nie potrafią i przez to tam jest korek... :P
A gdzieś tak koło 18:00-18:15.

Maciek

Data: 2010-11-11 22:49:11
Autor: kietlak
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
[...]

Najlepiej w takich przypadkach zrobić jakąś fotkę lub filmik i wrzucać na
http://www.jakjedziesz.pl

Pozdrawiam,
kietlak

Data: 2010-11-12 00:32:04
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
On 11 Lis, 22:49, "kietlak" <kiet...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> ruchu). Na wszelki wypadek zgłosiłem twoje wybryki Policji i mam
> nadzieję, że gdzieś cię po drodze dorwali.

Ja pier***e ;) niektórzy to mają jazdę ;) jak jeździłem po wrocku
kilka razy to miałem kilka jazd - w sumie nie wiadomo dlaczego... ani
się nie wlekłem ani nic. Nie wiem czy ktoś z Was próbował, ale jak mam
wyjątkowo dobry humor to się śmieję jak jakiś pieniacz uderza do mnie.
Tylko prawda jest taka, że po takiej salwie śmiechu gość może się
jeszcze bardziej wku**ić i ciężko przewidzieć co mu do łba strzeli ;)

Data: 2010-11-12 11:30:37
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Witam serdecznie.

Nie martw się. Jest takich więcej.
Kilka dni temu w DC na Rosoła, moja dziewczyna próbowała w korku zmienić pas.
Jak to w korku, powoli jej się jakoś udało. Jak to blondynka, może nawet nie do
końca świadomie wymusiła trochę ;-)
Ponieważ rzecz działa się przy prędkościach bliskich zerowej, nie skutkowało to
żadnym zagrożeniem. ostała strąbiona, może pokazał jakiś blondynkowy gest?
Akurat chwile później zadzwoniłem do niej (miała zestaw słuchawkowy). Usłyszałem
tylko krzyk i przerażenie. Okazało się, że jakiś narwaniec złocistym Nissanie
Note WF95-ileś tam, wyprzedził ją tuż za skrzyżowaniem, zajechał drogę, wyszedł
i urwał lusterko w jej autku. To już nie debil, to bandyta.
W związku z tym zadzwoniła od razu na Policję, pojechała złożyć zeznania. Na
szczęście dla niego lusterko udało się włożyć na miejsce, nie uległo
roztrzaskaniu. W związku z tym być może nie będzie miał sprawy w sądzie, ale na
przesłuchanie będzie wzywany. Przynajmniej straci trochę czasu i na drugi,
trzeci raz się zastanowi.
Polecam formalne załatwianie sprawy, bo jeśli takim debilom pozwolimy na ich
wybryki bezkarnie, to będzie tylko gorzej i staną się one normą.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-11-16 14:12:07
Autor: Dman-666
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Patrze a tu w szybce robal taki: news:4cdae499$0$22800$65785112news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!

Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co teraz?

To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka  w podobnych "przypadkach" krzepi ;-P

Wzruszajaca historia ;)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-11-23 23:53:30
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-16 15:12, Dman-666 pisze:
To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!
Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co teraz?
Zakładam, że teraz już sobie gdzieś strzepałeś i ciśnienie ci tych kilku
szarych komórek nie dobija do samego czubka tępego łba.

To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->
Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka  w podobnych "przypadkach" krzepi ;-P
Osobiście życzę ci kolesia, który po takich akcjach w twoim wykonaniu
zwyczajnie wysiądzie z czymś ciężkim i doprowadzi do defektów auta
uniemożliwiających dalszą jazdę - będzie bezpieczniej dla wszystkich :->

Maciek

Data: 2010-11-24 15:15:34
Autor: topek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Dman-666 <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał(a):
Patrze a tu w szybce robal taki: news:4cdae499$0$22800$65785112news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

> To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!

CUT

Wzruszajaca historia ;)

Rozumiem, ze sobie jaja robisz?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy