[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Data: 2010-11-10 20:57:20
Autor: btn
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.

Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

Data: 2010-11-10 21:58:44
Autor: Przemysław Czaja
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "btn"

Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.

Dobra rada: olać jak wspomniany kierownik CC/SC

Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

Data: 2010-11-10 22:23:55
Autor: Lewis
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "btn"

[...]

W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na "chamowanie" nie znam ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-10 22:33:40
Autor: Przemysław Czaja
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

W sensie wychylić się przez okno i go zwyzywać? Bo innego sposobu na "chamowanie" nie znam ;P

celowo użyłem tego zwrotu ;-) ponieważ uważam taki sposób hamowania za chamski i do tego bardzo skuteczny, przy okazji pacjent uczy się co znaczy bezpieczna odległość :)

Ładnie się wytłumaczyłem?

PozdrĂłwki :)

Data: 2010-11-10 22:37:01
Autor: Lewis
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

Mogłeś użyć cudzysłowu ;P

Data: 2010-11-10 23:13:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku "Zmienników". :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-11 00:21:32
Autor: Grejon
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Użytkownik "Lewis"

[...]

W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

Data: 2010-11-11 11:13:41
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 00:21, Grejon pisze:

UĹźytkownik "Lewis"

[...]

No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

Data: 2010-11-11 12:04:09
Autor: jerzu
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
On Thu, 11 Nov 2010 11:13:41 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

No, może i w drugim. Dawno nie oglądałem. :)

Jakieś pół godziny temu na Comedy Central widziałem pierwszy odcinek
:) Masz okazję.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-11 14:30:17
Autor: Myjk
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Grejon napisal:

> To się robi inaczej. Instrukcję masz w pierwszym odcinku
> "Zmienników". :P
W sensie że jednocześnie gaz i hamulec? To raczej było w drugim.

Ale wiecie, że VAGi odcinają przepustnicę jeśli tylko zapala się STOP? Nie da się wtedy przyśpieszyć. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-11 00:07:53
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
On 10 Lis, 21:58, Przemysław Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:

Wystarczy gwałtownie zachamować :-) i gość ma pozamiatane

to się nie sprawdza... można się bardzo zdziwić co wtedy taki koleś
zrobi. Nawet jakby wjechał Ci w tył to naprawdę sądzisz, że w
większości przypadków grzecznie sobie staniecie na poboczu, spiszecie
oświadczenie i każdy w swoją stronę ? przy założeniu, że gość w ogóle
by się zatrzymał.

Data: 2010-11-11 10:24:49
Autor: Maciek
WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 09:07, Mateusz pisze:
[...]
Eeeee - gdyby uciekł, to dopiero miałby pozamiatane. Świadków raczej
kilku by się znalazło (przy założeniu, że chciałoby się komuś zatrzymać,
ale mi się akurat nie spieszyło ;-))

Maciek

Data: 2010-11-11 01:48:22
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
depnął po hamulcach. Oczywiście byłem na to przygotowany, bo tego typu
zagrywki to typowa sprawa ;) ale po co się stresować... ;)

Data: 2010-11-11 15:36:36
Autor: Przemysław Czaja
WM 90500 - uwaga na debila!

Użytkownik "Mateusz"

ja tu widzę tylko teorię... fakt faktem, raz tak zrobiłem i później
bardzo żałowałem, bo gość mnie wyprzedził, zjechał na mój pas i też
depnął po hamulcach.

Ręczny Panie, ręczny ;-)

Data: 2010-11-19 00:39:01
Autor: Przemysław Gubernat
WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:
z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2010-11-24 01:31:44
Autor: Mateusz
WM 90500 - uwaga na debila!
On 19 Lis, 00:39, Przemysław Gubernat <rep...@WYKASUJ-
To.r3pc10.pl.na.newsach> wrote:
W dniu 2010-11-11 10:48, Mateusz pisze:> z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
> wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Tak ;-) tyle że ja preferuję "zapalanie" stopa.

No to witam w klubie ;)

Data: 2010-11-19 19:23:32
Autor: Adam Płaszczyca
WM 90500 - uwaga na debila!
Dnia Thu, 11 Nov 2010 01:48:22 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

z całym szacunkiem Panowie, ale czy ktokolwiek z Was faktycznie
wcisnął ten hamulec jak ktoś Wam siedział na zderzaku ?

Oczywiście :D --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-11 10:16:03
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
[...]
Obawiam się, że sprawa niekorzystna, bo po pierwsze samochód uszkodzony
(w przypadku takiego CC/SC to może się okazać szkoda całkowita), zabawy
z odzyskaniem kasy z ubezpieczalni, a taki chamowaty debil zapewne nie
będzie tego ułatwiał.

Maciek

Data: 2010-11-11 10:21:32
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-10 20:57, btn pisze:
Taki człowiek z racji swojego ego nie przyjmie tego do wiadomości a Policja? Co mu zrobi? Najwyżej go skontrolują, ewentualnie jak by była podstawa to mandat i tyle.
Mam wrażenie, że Policja mogłaby mu trochę obniżyć ciśnienie. Gość się
wyraźnie gdzieś spieszył, nie miał zupełnie czasu ochłonąć. Sprawdzenie
dokumentów, trzeźwości, stanu samochodu, mogłoby dać mu te parę minut na
odnalezienie sensu Ĺźycia, poza szukaniem zaczepki. No i moĹźe przy okazji
coś by jednak znaleźli ;-)

Maciek

[DC] WM 90500 - uwaga na debila!