[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Data: 2010-11-12 11:30:37
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Witam serdecznie.

Nie martw się. Jest takich więcej.
Kilka dni temu w DC na Rosoła, moja dziewczyna próbowała w korku zmienić pas.
Jak to w korku, powoli jej się jakoś udało. Jak to blondynka, może nawet nie do
końca świadomie wymusiła trochę ;-)
Ponieważ rzecz działa się przy prędkościach bliskich zerowej, nie skutkowało to
żadnym zagrożeniem. ostała strąbiona, może pokazał jakiś blondynkowy gest?
Akurat chwile później zadzwoniłem do niej (miała zestaw słuchawkowy). Usłyszałem
tylko krzyk i przerażenie. Okazało się, że jakiś narwaniec złocistym Nissanie
Note WF95-ileś tam, wyprzedził ją tuż za skrzyżowaniem, zajechał drogę, wyszedł
i urwał lusterko w jej autku. To już nie debil, to bandyta.
W związku z tym zadzwoniła od razu na Policję, pojechała złożyć zeznania. Na
szczęście dla niego lusterko udało się włożyć na miejsce, nie uległo
roztrzaskaniu. W związku z tym być może nie będzie miał sprawy w sądzie, ale na
przesłuchanie będzie wzywany. Przynajmniej straci trochę czasu i na drugi,
trzeci raz się zastanowi.
Polecam formalne załatwianie sprawy, bo jeśli takim debilom pozwolimy na ich
wybryki bezkarnie, to będzie tylko gorzej i staną się one normą.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--