[DC] WM 90500 - uwaga na debila!

Data: 2010-11-16 14:12:07
Autor: Dman-666
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Patrze a tu w szybce robal taki: news:4cdae499$0$22800$65785112news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!

Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co teraz?

To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->

Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka  w podobnych "przypadkach" krzepi ;-P

Wzruszajaca historia ;)

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-11-23 23:53:30
Autor: Maciek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
W dniu 2010-11-16 15:12, Dman-666 pisze:
To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!
Aaaa...to ja bylem...Przepraszam wystarczy?No pacz, nie dorwali mnie i co teraz?
Zakładam, że teraz już sobie gdzieś strzepałeś i ciśnienie ci tych kilku
szarych komórek nie dobija do samego czubka tępego łba.

To się wyżaliłem, dziękuję za uwagę :->
Misiek nie placz - kupie Ci chechuacz!
Polecam wiecej jazdy za kierownica - wieksza praktyka  w podobnych "przypadkach" krzepi ;-P
Osobiście życzę ci kolesia, który po takich akcjach w twoim wykonaniu
zwyczajnie wysiądzie z czymś ciężkim i doprowadzi do defektów auta
uniemożliwiających dalszą jazdę - będzie bezpieczniej dla wszystkich :->

Maciek

Data: 2010-11-24 15:15:34
Autor: topek
[DC] WM 90500 - uwaga na debila!
Dman-666 <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał(a):
Patrze a tu w szybce robal taki: news:4cdae499$0$22800$65785112news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Maciek . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

> To teraz kilka słów do "nauczyciela". Tępy debilu!

CUT

Wzruszajaca historia ;)

Rozumiem, ze sobie jaja robisz?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy