WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację

Data: 2012-05-20 11:19:02
Autor: Rabbit McCroolick
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację

Jakbym potrzebował takiego ficzera, to zainstalowałbym androidową Llamę, jednak nie potrzebuję i twócy Androida dają mi wolność, choć wiem, że dla wielu brak wolności to zaleta - nie trzeba myśleć, bo jakiś Jobs, czy inny Cook wie, co dla ciebie jest najlepsze.

Data: 2012-05-20 11:53:11
Autor: atm
On 2012-05-20 11:19, Rabbit McCroolick wrote:
[...]

Pewny jestes, ze przed i po wprowadzeniu tego ficzera nie bylo w ichnim markecie odpowiednikow firm trzecich?
Poza tym, wielokrotnie przekonalem sie juz, ze ficzer ktory jest zaimplementowany fabrycznie jest z reguly bardziej niezawodny niz dodany, szczegolnie gdy ma sie wiazac z systemem bardziej niz dodana odtwarzalka mp3.
Nastepna rzecz, wsponiales o Llame. Zajrzalem do marketu i zobaczylem super kombajn... tyle, ze ja na przyklad chcialbym przyciac tylko troche trawy za garazem. Ta kobyla pomimo wielu ficzerow, zniecheca na dziendobry ich mnogoscia, mozna tez unieruchomic ta aplikacje -
jeden z komentarzy: "Aplikacja z grupy MUST HAVE! Pierwsza i najlepsza! Testuję od bardzo dawna. W tej chwili już bardzo dojrzała i działa bez zarzutów. -Jeśli coś się wiesza, to sprawdź gdzie sam namieszałeś w ustawieniach. :)"
Pszemol, czy jestes w stanie zawiesic przypomnienia lokalizowane?
Jeszcze jedna sprawa to ilosc zezwolen, ktore trzeba przelknac instalujac Llame, ktos wymienil je w nastepnej opinii:
"Świetna, jednak zbyt dużo uprawnień dla autorów: DOKŁADNA LOKALIZACJA (GPS), DODAWANIE I MODYFIKOWANIE WYDARZEŃ W KALENDARZU ORAZ WYSYŁANIE WIADOMOŚCI E-MAIL DO GOŚCI, CZYTANIE DANYCH KONTAKTÓW opinię zmienię jak uprawnienia zostaną zmniejszone."
Stan z lutego, moze cos sie zmienilo. Nadal jednak jestem zdania, ze nie jest to dobry odpowienik prostej fkcji w iOS.

Data: 2012-05-20 08:18:18
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jpaeua$tqs$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dobre :-)

Pszemol, czy jestes w stanie zawiesic przypomnienia lokalizowane?

Nie, przypomnienia nie zawiesiły mi się... Ale po ostatniej aktualizacji
systemu do 5.0.1 zdarzyło mi się, że telefon się dwa razy zawiesił
przy próbie odpalenia aparatu foto - ta symulacja przesłony na ekranie
nigdy się nie otworzyła :-) i to tak, że trzeba go było zresetować
trzymając 10 sekund dwa sławetne guziki...
Czas chyba zrobić następne upgrade bo coś w wersji 5.0.1 spitolili:
telefon się wczesniej  przez ostatnie dwa lata nie zawiesił ani razu
a tu masz dwa zwisy na przestrzeni może 2-3 miesięcy od upgrade.

[...]

No ale trzeba zerknąć na te uprawnienia w kontekście co ta applikacja
robi: jeśli ma przypominać po lokalizacji to chyba normalne jest że
chce znać dokładną lokalizację GPS... Jeśli wysyła e-maile to chyba normalne
że chce do tego uprawnienia, jeśli wysyła e-maile to również trzeba kontakty
itp. Taka wada kombajnów że nie bardzo jest jak się "niezgodzić" na
pewne uprawnienia aplikacji - niektórzy mają tu paranoję że ich ktoś śledzi,
podogląda itp - ale jak ma inaczej bez tych zezwoleń aplikacja realizować
swoje fukcje?

Stan z lutego, moze cos sie zmienilo. Nadal jednak jestem zdania, ze nie jest to dobry odpowienik prostej fkcji w iOS.

Nie jest. App z iOS jest szalenie prosty i wygodny.

Data: 2012-05-20 23:35:05
Autor: ToMasz
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
W dniu 20.05.2012 15:18, Pszemol pisze:
do Pszemola:

Jakaś akcja zależna od lokalizacji jest znana od niepamiętnych czasów. chyba jakas nokia to robiła i siemens. Tyle ze to były czasy przed popularyzajcą gps w telefonach i lokalizacja działała na bazie BTSów
kiedyś tak miałem że jak byłem w kosciele to telfon był głuchy, przy próbie połączenia - w odpowiedzi wysyłał zaprogramowanego smsa. ale to się robiło w super ekstra skomplikowany sposób.
To samo pamiętam z WM. jak sobie przypomniałem że napierw trzeba "wymacać nadajniki" potem z btssearch.org je rozkminić gdzie stoją.. ręce mi opadły. Raz to chyba uruchomiłem, żeby zobaczyć skąd mam w pracy taki lichy sygnał.
Po wifi nie działało, a z GPS? to nie czasy w których GPS działał non stop! wtedy telefony działały 5 dni bez ładowania, chyba że ktoś włączył internet - ale panie wtedy niema co się dziwić że bareria wysiadła.
Teraz są czasy w których jesteś/możesz być śledzony w każdej chwili. i uwierz mi, że ten gps nie pracuje ciągle bo telefon zdechł by Ci po 4 godzinach. Tak więc odgrzebano stary pomysł, zaimplementowano w system i.... apple odkryło koło na nowo. ale jest to nowe koło, bardziej okrągłe.
Tyle w tej sprawie.

Co do przydatności. NA pewno komuś się przyda. NApewno ktoś zlecił badania tłumu i uzyskał satysfakcjonujące wyniki - skoro taki "feature" istnieje. zauważ jednak ze w żadnej wcześniejszej dyskusji, w żadnej reklamie nie padł argument ze właśnie ta funkcja daje iPhonowi przewagę. czyżbyś odkrył tą funkcje przedwczoraj? Fajnie. 99.3% wogóle jej nie użyje.

Z puntu widzenia ej grupy, jest to kolejna próba zaistnienia, choć trzeba przyznać ze sprawa jest całkiem na temat i z sensem.

ToMasz

Data: 2012-05-21 02:03:41
Autor: John Kołalsky
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

Teraz są czasy w których jesteś/możesz być śledzony w każdej chwili. i uwierz mi, że ten gps nie pracuje ciągle bo telefon zdechł by Ci po 4 godzinach. ..

Jak włączysz telefon to się uruchomi, czyli jak np jedziesz samochodem albo na ładowarkę w domu położysz albo po prostu załączysz na chwilę

..
Z puntu widzenia ej grupy, jest to kolejna próba zaistnienia, choć trzeba przyznać ze sprawa jest całkiem na temat i z sensem.

Mówiąc szczerze to to jest na *.gps a nie *.gsm

Data: 2012-05-21 07:26:01
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:jpbo29$khd$1inews.gazeta.pl...
Tak więc odgrzebano stary pomysł, zaimplementowano w system i.... apple odkryło koło na nowo. ale jest to nowe koło, bardziej okrągłe.

Z Twojego opisu wynika że to koło jest wreszcie okrągłe i teraz
dopiero się może toczyć bo wcześniej koło było... prostokątne... :-)
ATM narzekał tutaj że adres trzeba dodać do kontaktów aby tego
użyć i ten fakt sprawia że jest to niewygodne - co dopiero wpisywanie
pozycji BTSów do triangulacji :-))))

Z Twojej wypowiedzi wynika, że z tym pomysłem borykało się wcześniej
wielu różnych producentów i z ich starań nic użytecznego nie wynikło.
Apple się za to zabrał, zrobił coś użytecznego i prostego w obsłudze.
I wreszcie zaczęło to działać i służyć ludziom jak należy. Typowy Apple :-)

[...]

Trzeba czytać literaturę fachową to byś reklamy i dyskusje takie czytał.

czyżbyś odkrył tą funkcje przedwczoraj? Fajnie. 99.3% wogóle jej nie użyje.

Czy ja ją odkryłem przedwczoraj? Śmieszny jestes...
Jak tylko usłyszałem co nowego jest w iOS5 to właśnie ta funkcja
mi przypadła do gustu i jak tylko zainstalowałem sobie tą wersję
to zacząłem jej używać.
A te 99.3% to jak mniemam wynik Twoich obszernych badań
socjologicznych i marketingowych? :-))))

Z puntu widzenia ej grupy, jest to kolejna próba zaistnienia, choć trzeba przyznać ze sprawa jest całkiem na temat i z sensem.

W przeciwieństwie do Twojej próby zaistnienia, która nie ma sensu.

Data: 2012-05-21 18:58:20
Autor: ToMasz
W dniu 21.05.2012 14:26, Pszemol pisze:

apple odkryło koło na nowo. ale jest to nowe koło, bardziej okrągłe.

Z Twojego opisu wynika że to koło jest wreszcie okrągłe i teraz
dopiero się może toczyć bo wcześniej koło było... prostokątne... :-)

bo wcześniej nie było metody która nie zabiła by baterii i informowała gdzie jesteś. Dziękujemy Ci.... GOOGLE nie apple

ATM narzekał tutaj że adres trzeba dodać do kontaktów aby tego
użyć i ten fakt sprawia że jest to niewygodne - co dopiero wpisywanie
pozycji BTSów do triangulacji :-))))
Tak czy siak, jest to niewygodne.

Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić listy zakupów, listy o której przypomni mi telefon jak będę w tesco... Tym bardziej że taka lokalizacja może mocno nie zadziałać...

[...]
nieprawda. Aple połączyło pomysł innych i technologie google. nie było pierwsze, wcześniej działało to  dobrze na androidzie, ale apple "wprowadziło to do systemu" co jest krokiem milowym :) ?

[...]

może TOBIE trzeba, bo nam tutaj grupowo iPhone wisi i powiewa. nikt kto nie musi się tym nie interesuje. RAz na jakiś czas wpada Pszemol  z odkryciem

[...]

tak. większość normalnych ludzi, (każdy ma prawo być nienormalny, byle by nie twierdził że margines stanowi ogół) wpisuje do telfonu  daty, przypomnienia czegoś co zazwyczaj jest odległe. łatwiej jest dodać budzik na za 15 minut, niż wpis do kalendarza albo definiować okolice.
Tak więc z badań w które wątpisz, wynika ze lenistwo przeciętnego człowieka zniechęca do notowania czegoś czego raczej nie zapomni. natomiast urodzinki, impreza, wizyta u lekarza - musi być. jak w to wprowadzić lokalizacje? TE przykłady które podałeś mimo że mocno naciągane - wyczerpują temat. Moich znajomych z iPhonami można na palcach jednej ręki policzyć. łączy ich jeszcze jedno. zero pojęcia o telefonie. zero nawigacji, zero sensownych dodatków. Telefony niemalże pudełkowe sciągany soft to tylko zabawki. przypomnienia? terminarz? lista spraw do załatwienia? żartujesz. Dla nich to nowoczesna odmiana N3310+aparat. >
Z puntu widzenia ej grupy, jest to kolejna próba zaistnienia, choć
trzeba przyznać ze sprawa jest całkiem na temat i z sensem.

W przeciwieństwie do Twojej próby zaistnienia, która nie ma sensu.
nie wiem czy niema sensu. Ty nas informujesz o tym co większość z nas zna i olewa. JA Ciebie poinformowałem o korzeniach pomysłu, Waldek że działa to w oparciu o Google. Dalej będziesz udowadniał ze Aplowe koło jest bardziej okrągłe? Proszę bardzo..
ToMasz

Data: 2012-05-21 13:04:22
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:jpdrvp$b8s$1inews.gazeta.pl...
Tak czy siak, jest to niewygodne.

Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić listy zakupów, listy o której przypomni mi telefon jak będę w tesco... Tym bardziej że taka lokalizacja może mocno nie zadziałać...

A ja nie wyobrażam sobie czego tu możesz nie rozumieć...
I dlaczego miałaby lokalizacja nie zadziałać?

[...]

Jak nie masz takiej funkcji w telefonie, nawet w podstawowej wersji,
to skąd dowiesz się o możliwości ściągnięcia sobie takiej aplikacji?
To bardzo trudne aby coś takiego miał "wymyślać" od nowa każdy
użytkownik... Apple dało to jako dodatkową opcję przy ustawianiu
istniejących już przypomnień - zamiast daty/czasu podajesz lokację.
Proste, intuicyjne i funkcjonalne.

[...]

I cała grupa się aktywuje tak, że się nagle setki postów dziennie pojawia
jako efekt tego braku zainteresowania :-)

[...]

Właśnie tym bardziej przy odległych zdarzeniach w czasie trudno dobrać
odpowiednio czas na ustawienie przypomnienia - lepiej jest operować
lokalizacją. Podałem Ci swoje 5 przykładów jak ja to używam - czy możesz
skomentować te 5 przykładów i opisać co w nich takiego "nienormalnego"?

[...]

Podałeś akurat zdarzenia które nie są uruchamiane lokalizacją.
Przypomnienie o wizycie do lekarza oparte o lokalizację nie ma
przecież sensu - do lekarza musisz się wybrać na określoną datę
i godzinę. Po co podajesz bezsensu przykład i na jego przykładzie
próbujesz uzasadniać nieprzydatność funkcji?

TE przykłady które podałeś mimo że mocno naciągane - wyczerpują temat.

No ale te przykłady przewijają się w życiu każdego z nas bardzo
często - to są zdarzenia przy których czas/data nie są istotne
a mają za zadanie zaoszczędzić Ci fatygę, benzynę itp...

Sterowanie przypomnieniem lokalizacją to fajna możliwość
i nie wiem czemu tak zajadle się jej opierasz - sądzisz że lepiej
będzie jak takiej możliwości ustawienia przypomnienia nie byłoby?

[...]

Pozostaje tylko współczuć Ci znajomych...
Ale podobno każdy z nas ma takich przyjaciół i znajomych na jakich
zasługuje ;-)

[...]

Kto Ci daje uprawnienia do wypowiadania się za większość grupowiczów?
Czy wydaje Ci się że wygrałeś jakiś plebiscyt popularności na rzecznika grupy?
Jesteś delusional...

JA Ciebie poinformowałem o korzeniach pomysłu, Waldek że działa to w oparciu o Google. Dalej będziesz udowadniał ze Aplowe koło jest bardziej okrągłe? Proszę bardzo..

Ja zadałem konkretne pytania, na które wciąż nie odpowiedziałeś.

Data: 2012-05-21 22:23:20
Autor: atm
[...]

Widzisz Pszemol jak to jest kiedy Twoje zastosowanie jakiejs funkcji jest dla kogos innego akademickim wymyslem? To apropos regulacji glosnosci, o ktorej nieco wyzej dyskutowalismy ;]
Jak dla mnie lokalizowane przypomnienie jest bardzo fajna funkcja i z przyjemnoscia zobaczylbym ja zgrabnie zaimplementowana w moim telefonie.
W zasadzie, wg mnie jest to jedna z wazniejszych zmian w przypomnieniach kalendarzowych od czasow Palma III. Ficzer oczywiscie nie jest do codziennego uzytku jednak nie mialbym problemu z zastosowaniem tej funkcji w pewnych przypadkach.
Jedyna kwestia to jak dobrze jest zrealizowana ta funkcja: jak bardzo musi byc odslonieta komorka, zeby wiedziec gdzie sie znajduje (korzysta z btsow czy gps?) i czy wlaczenie tego przypomnienia nie zwieksza znaczaco zuzycia energii.

Data: 2012-05-21 22:33:49
Autor: ALEX MR
W dniu Pn 21 05 2012 22:23, atm pisze:

[...]

Tak mi się przypomniało, jak kiedyś siedziałem w chacie i widziałem jak fon (w Erze) co parę minut loguje się do innego BTSa. To jakby nieco psuje ten pomysł.

--
ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-05-21 17:21:02
Autor: Pszemol
"ALEX MR" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:jpe8rg$idq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic nie psuje... chyba nie rozumiesz jak to działa.

Data: 2012-05-21 22:33:00
Autor: ToMasz
W dniu 21.05.2012 20:04, Pszemol pisze:

żartujesz. Dla nich to nowoczesna odmiana N3310+aparat.

Pozostaje tylko współczuć Ci znajomych...
Ale podobno każdy z nas ma takich przyjaciół i znajomych na jakich
zasługuje ;-)
nie wiem czy żartujesz, czy muszę udowadniać że nie jestem wielbłądem?
Niektórzy moi znajomi kupili pierwszego iPhona ze względu na.... nawigacje? mmsy? wideorozmowy? zdecydowanie nie. coś się zmieniło? U nich nic. Natomiast szanuje ich, ba, lubie, ale na temat iPhnoów nie rozmawiamy.

Kto Ci daje uprawnienia do wypowiadania się za większość grupowiczów?
Czy wydaje Ci się że wygrałeś jakiś plebiscyt popularności na rzecznika
grupy?
wypowiadania się ZA? broń Boże. jak poprostu podsumowałem ilość głosów i podałem wyniki.
Jesteś delusional...

[...]

sory, jakoś umknęły. ale dajmy już spokój. fajna funkcja te przypomnienia w zależności od lokalizacji. Jutro ją zainstaluje i przypomne sobie o zakupach i że jak wyjdę z pracy ma kupic chleb, i... wymyśle jeszcze coś na siłę.

ToMasz

Data: 2012-05-21 18:45:37
Autor: Pszemol
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:jpe8pt$iah$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakie głosy? Gdzie widziałeś jakieś głosy? Masz przywidzenia!

Ja zadałem konkretne pytania, na które wciąż nie odpowiedziałeś.
sory, jakoś umknęły. ale dajmy już spokój.

Pytałem jakie możliwości w tym zakresie oferuje Android i WM.
Jak na razie nikt nie podał odpowiedzi na to pytanie...
Dowiedzieliśmy się tylko tyle, że Android nie oferuje tej funkcji
w konfiguracji prosto z pudełka i to jest według tego użytkownika
cool :-) Im mniej funkcji tym lepiej, najwyraźniej...

fajna funkcja te przypomnienia w zależności od lokalizacji.
Jutro ją zainstaluje i przypomne sobie o zakupach i że jak
wyjdę z pracy ma kupic chleb, i... wymyśle jeszcze coś na siłę.

Wspaniałe są argumenty kogoś z idealną pamięcią na temat
funkcji przypomnień w telefonie... :-) To chyba dosyć oczywiste
że skoro o wszystkim pamiętasz to nie będziesz potrzebował
przypomnień - ale chyba nie o tym rozmowa w tym wątku...

Data: 2012-05-22 09:26:56
Autor: Marek
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
On Mon, 21 May 2012 18:45:37 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
cool :-) Im mniej funkcji tym lepiej, najwyraĹşniej...

Czyżby telefon dla malosprytnych (iphone) już posiadł tyle funkcji ze teraz taki sabaryta jesteś?
Ale bardzo dobrze, cytat się przyda.

--
Marek

Data: 2012-05-23 02:49:51
Autor: SkrypĂŤk
wrote:
cool :-) Im mniej funkcji tym lepiej, najwyraĹşniej...

Czyżby telefon dla malosprytnych (iphone) już posiadł tyle funkcji ze
teraz taki sabaryta jesteś?

Ajfon zawsze posiadał więcej funkcji. Android zaczął go doganiać dopiero w 2010r. Świat smartfonów nie zaczął się od HTC Desire, jak się gimnazjalistom wydaje.

Data: 2012-05-23 10:02:48
Autor: Marek
On Wed, 23 May 2012 02:49:51 +0200, SkrypĂŤk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl> wrote:
[...]

Jak iphone1 wchodził to nawet androida na rynku nie było więc nie wyjezdzaj z porównaniem z androidem.
Wtedy Ip1 nie miał podstawowych funkcji jakie miała przeciętna słuchawka SE i to funkcji podstawowych, ktore wykorzystywał kaĹźdy rozgarnięty user:  brak przesyłania plikĂłw przez bluetooh, brak mms, brak wysłania wizytĂłwek, brak lampy blysk , brak radia fm.
To ze ip miał rewolucyjny interfejs nie broni go przed faktem, ze typowych funkcji (z porównaniem z inna sluchawka na rynku) zbyt wiele nie miał, pleasefixmyiphone.com nie powstalo by glosic niemozebna ilosc dostepnych funkcji ale po to by wyrazac swoje rozczarowanie ich brakiem.
 Ale o tym było juĹź tu mĂłwione 100 razy o tym. Śmieszy mnie to, ze jak teraz ip4 dorobił się w końcu czesci brakujących funkcji, to taki Pszemol nagle taki wybredny w funkcje sie stal, ze krytykuje ich brak u innych. A jeszcze niedawno głosił,ze brak funkcji był zaletą a nie wadą.

--
Marek

Data: 2012-05-23 10:20:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 May 2012 10:02:48 +0200, Marek napisał(a):

To ze ip miał rewolucyjny interfejs nie broni go przed faktem, ze typowych funkcji (z porównaniem z inna sluchawka na rynku) zbyt wiele

Nie przesadzajmy, fakt, zastąpienie interfejsu, czymś, co w każdym
normalnym systemie normalnie jest schowane, czyli menu, jest w jakiś sposób
rewolucyjne (nikt wcześniej i prawie nikt później nie zdecydował się na
taką żenadę), ale rekord bezczelności rewolucją jednak nie jest.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-05-23 13:09:06
Autor: SkrypĂŤk
wrote:
[...]

No. Dopiero była beta.

Wtedy Ip1 nie miał podstawowych funkcji

Rok później HTC z androidem też wielu rzeczy nie miały i nikogo nie obchodziły.

Ale o tym było już tu mówione 100 razy o tym.
Śmieszy mnie to, ze jak teraz ip4 dorobił się w końcu czesci
brakujących funkcji, to taki Pszemol nagle taki wybredny w funkcje
sie stal, ze krytykuje ich brak u innych.

Taki Pszemol robi sobie jaja z zapyziałych niepełnosprytnych androidziarzy, a oni zupełnie tego nie czają.

A jeszcze niedawno
głosił,ze brak funkcji był zaletą a nie wadą.

Są funkcje które warto mieć, są takie które warto sobie darować jak stacje dyskietek lub przesyłanie plików po BT.
Taki Pszemol tu akurat ma rację.

Data: 2012-05-23 13:15:34
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Skrypëk nabazgrał(a):

Są funkcje które warto mieć, są takie które warto sobie darować jak
stacje  dyskietek lub przesyłanie plikĂłw po BT.

Akurat BT jako transfer plików sprawdza się bardzo dobrze i czasami z tego korzystam np. wczoraj przesyłałem coś koledze z firmy.

Data: 2012-05-23 13:19:47
Autor: J.F
UĹźytkownik "Chris"  napisał w wiadomości
[...]

Chyba ze Nokia.

Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna wyciagnac pliku.
(A moze i mozna, tylko ja nie potrafie).

No ale zostaje obex, tylko wtedy to juz peceta trzeba.

J.

Data: 2012-05-23 13:13:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 May 2012 13:19:47 +0200, J.F napisał(a):

Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna wyciagnac pliku.
(A moze i mozna, tylko ja nie potrafie).

Jak wszystko inne zawiedzie przeczytaj instrukcję. Można spokojnie zapisać
w dowolnie wybrane miejsce. Albo np. przesłać dalej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-05-23 18:15:22
Autor: J.F
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości
[...]

Ktora instrukcje i na ktorej stronie ?
Dobrze by bylo zeby byla do C6, ale moze wystarczy ze napiszesz jak.

A instrukcje coraz gorsze tak w ogolnosci mowiac.

J.

Data: 2012-05-23 17:21:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 May 2012 18:15:22 +0200, J.F napisał(a):

Ktora instrukcje i na ktorej stronie ?

Nie wiem, mnie wystarczyło zobaczyć opis "Opcje" nad softkeyem, żeby
znaleźć w tym menu "zapisz", ale wiesz, ja to truskawki cukrem posypuję...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2012-05-23 18:45:25
Autor: J.F
[...]

Myslisz ze wszyscy sa tacy glupi jak ty zlosliwy ?

Nie ma takiej opcji.  I co zrobisz ?

Ale jest "przenies do folderu".
Jak taki madry jestes to napisz - czemu ta opcja nie pomaga ?

J.

P.S. Nadal sie upierasz ze nie ma zdalnego sterowania nokia przez jacka 3.5mm ?

Data: 2012-05-23 17:50:56
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 May 2012 18:45:25 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Na robienie czegoś trzeba sobie zasłużyć.

Ale jest "przenies do folderu".
Jak taki madry jestes to napisz - czemu ta opcja nie pomaga ?

Bo to są foldery w inboksie a nie w telefonie.

P.S. Nadal sie upierasz ze nie ma zdalnego sterowania nokia przez jacka 3.5mm ?

Ja? Coś ci się potężnie pomerdało, bo zawsze było. Tzn. w sensie
odbierz/zakończ połączenie, od pewnych modeli również wywołanie sterowania
głosowego. Ale to odbywało się przez zwarcie odpowiednich linii.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-05-23 19:17:42
Autor: J.F
[...]

I jak zamierzasz sie zasluzyc swojemu telefonikowi zeby pozwolic ci to zrobic ?

Ale jest "przenies do folderu".
Jak taki madry jestes to napisz - czemu ta opcja nie pomaga ?
Bo to są foldery w inboksie a nie w telefonie.

Bardzo dobrze, odpowiedz zaliczona.

[...]

A takze podglosnienie, sciszenie, pauza odtwarzacza, nastepny/poprzedni utwor - wspolnie z szybkim przesuwem.

J.

Data: 2012-05-23 18:40:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 23 May 2012 19:17:42 +0200, J.F napisał(a):

A takze podglosnienie, sciszenie, pauza odtwarzacza, nastepny/poprzedni utwor - wspolnie z szybkim przesuwem.

A tego to nie było, bo to już wymaga chipa w telefonie i chipa w
słuchawkach, więc może conajwyżej w najnowszych modelach, w związku z
postepującą ajfonizacją rynku. Jako, że ostatnim porzadnym telefonem Nokii był model E71*, to już jest
poza moją strefą zainteresowań.

* - bo N8 to jest aparat fotograficzny z funkcją wykonywania połączeń ;-) a
N900 i N9 to efemerydy, które ciężko brać pod uwagę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

Data: 2012-05-23 19:59:00
Autor: J.F
[...]

A teraz jest i musisz zmienic poglady :-P
Ajfonizacja ... jesli tak, to w dobra strone.

Chipa ... niekoniecznie, chyba by sie dalo zrobic opornikami, ale tu raczej chip jest.

Jako, że ostatnim porzadnym telefonem Nokii był model E71*, to już jest
poza moją strefą zainteresowań.
* - bo N8 to jest aparat fotograficzny z funkcją wykonywania połączeń ;-)

Oba wymienione na liscie kompatybilnych ... ale moze tylko w zakresie podstawowej funkcji :-)

J.

Data: 2012-05-23 23:30:23
Autor: ToMasz
W dniu 23.05.2012 19:59, J.F pisze:

Chipa ... niekoniecznie, chyba by sie dalo zrobic opornikami, ale tu
raczej chip jest.

w telefonie sory erikson ikperia arc takie coś jest, jak sterowanie muzyką ze słuchawek. ale (tu widzę pewne podobieństwa do.. wiadomo czego) za to normalne 4 sekcyjne słuchawki wogóle nie działają

ToMasz

Data: 2012-05-23 13:24:34
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
J.F nabazgrał(a):

[...]

Muszę odszukać starą N95  i sprawdzić bo nie pamiętam ...

Data: 2012-05-23 22:45:19
Autor: Marcin Szumilas
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Quoted:
Chris (spam@spam.net)
in news:jpihdj$dua$1inews.gazeta.pl

Chyba ze Nokia.
Trafia to w jakas skrzynke odbiorcza, z ktorej za cholere nie mozna wyciagnac pliku.

Muszę odszukać starą N95  i sprawdzić bo nie pamiętam ...

Jak plik miał znajome rozszerzenie, to był otwierany przez aplikację systemową i stamtąd go można było zapisać. Jak nie, to trzeba było zainstalować do tego program. Menedżery plików miały funkcję zapisywania załączników.

MSz

Data: 2012-05-23 16:13:15
Autor: SkrypĂŤk
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Toć dyskietki są już bardziej kompatybilne i niezawodne niż ten cały BT.

Data: 2012-05-23 17:59:36
Autor: J.F
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"  napisał w wiadomości
[...]

No ale co - wsadzisz dyskietke do telefonu ? :-)

BT jest wygodny. Mimo wad w wykonaniu Nokii.

J.

Data: 2012-05-23 18:10:51
Autor: ALEX MR
W dniu Śr 23 05 2012 17:59, J.F pisze:

[...]

Jakie braki na myśli masz?

Data: 2012-05-24 01:05:25
Autor: SkrypĂŤk
[...]

A połączysz się przez BT z komputerem?

Data: 2012-05-25 07:15:48
Autor: J.F.
Dnia Thu, 24 May 2012 01:05:25 +0200, Skrypëk napisał(a):
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Akurat BT jako transfer plików sprawdza się bardzo dobrze i
czasami z
tego korzystam np. wczoraj przesyłałem coś koledze z firmy.

Chyba ze Nokia. [...]

Toć dyskietki są już bardziej kompatybilne i niezawodne niż ten cały
BT.
No ale co - wsadzisz dyskietke do telefonu? :-)
A połączysz się przez BT z komputerem?

Polacze, i kabelka nie zgubie :-)

J.

Data: 2012-05-25 01:09:22
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1nc2foigwsub3.1lfsrbni8cdbr.dlg40tude.net...
[...]

Dajcie spokój już z tym BT - w dzisiejszych czasach używać to do
przesyłu plików gdy jest tyle różnych lepszych metod na to??
To przeżytek...  Nadaje się to do grania przez słuchawki bezprzewodowe.

Swoją drogą niedawno wypuszczone, nowe wersje sławnego programu
"Bump" dla iOS i dla Androida umożliwiają łatwe przesyłanie zdjęć
nie tylko między smartfonami ale i między smartfonem a pecetem.

Data: 2012-05-25 01:17:53
Autor: Pszemol

http://bu.mp/company/labs

Data: 2012-05-25 10:10:22
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Pszemol nabazgrał(a):

Dajcie spokój już z tym BT - w dzisiejszych czasach używać to do
przesyłu plików gdy jest tyle różnych lepszych metod na to??

Ale po co sobie utrudniać życie skoro można to zrobić prosto i szybko dzięki BT ... ??

Data: 2012-05-25 10:23:12
Autor: Pszemol
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpnepf$rd5$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Utrudniac zycie? Chyba nie uzywales nigdy Bump...

Data: 2012-05-25 12:25:18
Autor: ArekM
[...]

Tutaj sie w zupełności zgadzam!
Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania pliku? :) Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac .....

Swoją drogą niedawno wypuszczone, nowe wersje sławnego programu
"Bump" dla iOS i dla Androida umożliwiają łatwe przesyłanie zdjęć
nie tylko między smartfonami ale i między smartfonem a pecetem.

Ale zdjęcia to nie wszystko. W moim przypadku wymieniam między telefonami/telefonem a pecetem dwa rodzaje plików - PDF i zdjęcia. Ten "Bump" to potrafi?

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-25 10:29:24
Autor: Pszemol
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jpnmmg$i0a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestes twórca tych pdf'ow?
Czy sciagasz je gdzies z sieci?
W drugim przypadku wystarczy sms'em poslac link do niego.

Data: 2012-05-25 12:34:40
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
ArekM nabazgrał(a):

[...]

Dwa dni temu ... przesyłałem .APK koledze z firmy ... :)

Data: 2012-05-25 12:50:41
Autor: ArekM
[...]

Hmm... i to naprawde wygodniejsze niz wyslanie pocztą? :)

--
PZDR
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-25 12:59:12
Autor: Skrypëk
[...]

Oczywiście, że nie. Ale nerdom się wydaje że tak jest "cool".

Data: 2012-05-25 10:35:20
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fbf65e9$0$20691$c3e8da3$5da541eenews.astraweb.com...
[...]

Nie bez powodu wielu operatorow "zmusza" uzytkownikow smartfonow
do posiadania pakietu danych, nawet minimalnego - zdecydowanie ulatwia
to uzytkowanie smartfonow... Zaleta BT dla tych co nie maja pakietu danych
jest fakt, ze to lokalne poloczenie i nie kosztuje ich tych 2 groszy za fotke.

Data: 2012-05-28 09:04:51
Autor: Chris
[...]

Pamiętaj że nie wszyscy mają abonament, mając prepaida z pakietem danych może być większy problem bo jest to dodatkowa opcja do wykupienia ograniczona limitem danych .

Data: 2012-06-07 17:47:36
Autor: kamil
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
On 28/05/2012 08:04, Chris wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To ci sami, którzy kupią dwuletniego merca i tankują codziennie za 10zł biadoląc, że utrzymanie drogie?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-28 11:29:49
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Chris <spam@spam.net> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

 I tak samo jak w abonamencie internety potrzebne do smartfona kosztują ok 10zł miesięcznie. Wielkie mecyje.

Data: 2012-05-25 13:21:43
Autor: Chris
[...]

A jak nie mam pakietu danych w telefonie to jak mam przesłać mailem ? pomyślałeś troszkę zanim napisałeś ??

Data: 2012-05-25 13:24:44
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Przez WiFi? Albo po prostu z komputera? Tak samo jak wysyłałeś zanim rodzice kupili ci HTC Desire bez pakietu danych?

Data: 2012-05-25 13:38:11
Autor: J.F
Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomości grup
Chris <spam@spam.net> wrote:
A jak nie mam pakietu danych w telefonie to jak mam przesłać mailem?
Przez WiFi?

Akurat zabraklo.

Albo po prostu z komputera?

A na komputer jak ?
Zeby bylo smieszniej to komputer moze nawet miec wifi ... ale jak przeslac na niego dane ?

Tak samo jak wysyłałeś zanim rodzice kupili ci HTC Desire bez pakietu danych?

Czyli bluetoothem :-)

A wczesniej byl kabelek i irda w uzyciu.

J.

Data: 2012-05-25 13:20:45
Autor: Chris
[...]

Nie każdy ma wykupiony transfer ... druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku ...

Data: 2012-05-25 13:27:29
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Chris <spam@spam.net> wrote:
ArekM nabazgrał(a):

[...]

Nie stać go i dorabia ideologię.

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...

I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

Data: 2012-05-25 13:29:15
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
Nie każdy ma wykupiony transfer...
Nie stać go i dorabia ideologię.

Szkoda że nie obarczyli cię inteligencją ...

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...
I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

Parę mega zajmuje taka fotka ...

Data: 2012-05-25 13:35:10
Autor: J.F
Chris <spam@spam.net> wrote:
Dwa dni temu ... przesyłałem .APK koledze z firmy ... :)
Hmm... i to naprawde wygodniejsze niz wyslanie pocztą? :)
Nie każdy ma wykupiony transfer...

Nie stać go i dorabia ideologię.

A ciebie stac ? Las nie musi byc w Polsce :-)

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...
I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

A co ty masz za g* ze miesci mu sie jedna fotka o rozmiarze 0.3MB :-)

Miec w telefonie dobry interfejs do wymiany danych, i uzywac innych, wcale nie lepszych ale drozszych - czyz to nie jest dorabianie ideologii ?

J.

Data: 2012-05-25 13:58:13
Autor: Skrypëk
Chris <spam@spam.net> wrote:
[...]

No a w ogóle to rzecz się może dziać nawet i na księżycu a tam już na pewno zasiegu nie będzie.

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...
I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

A co ty masz za g* ze miesci mu sie jedna fotka o rozmiarze 0.3MB :-)

Ja? U mnie się wszystko mieści. To tamten harcerz ma jakiś problem z wysłaniem jednej fotki.

Data: 2012-05-25 14:05:01
Autor: J.F
[...]

Nigdy nie straciles zasiegu ?
Bo mnie sie zdarzalo.

[...]

A skad wniosek ze sie na jednej skonczy ? 50 po 8 Mpix wyslij z Turcji :-)

J.

Data: 2012-05-25 14:48:21
Autor: Skrypëk
[...]

Zawsze tracę w windzie w bloku.

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...
I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.
A co ty masz za g* ze miesci mu sie jedna fotka o rozmiarze 0.3MB
:-)

Ja? U mnie się wszystko mieści. To tamten harcerz ma jakiś problem z
wysłaniem jednej fotki.

A skad wniosek ze sie na jednej skonczy ? 50 po 8 Mpix wyslij z Turcji
:-)

Z Turcji do Polski przez Bluetooth?

Data: 2012-05-25 15:42:04
Autor: J.F
[...]

Kiedys ci prad wylacza, to zrozumiesz :-P

[...]

Z telefonu w Turcji do notebooka w Turcji. Albo z telefonu w Turcji, do drugiego telefonu w Turcji :-)

J.

Data: 2012-05-25 10:45:03
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jpo27g$ikn$1inews.gazeta.pl...
Z Turcji do Polski przez Bluetooth?

Z telefonu w Turcji do notebooka w Turcji.
Albo z telefonu w Turcji, do drugiego telefonu w Turcji :-)

Znam ten bol - dlatego jak bylem nurkowac w Egipcie to
pierwsze co zrobilem po przyjezdzie z lotniska do hotelu
to zaopatrzenie sie w dobra karte SIM z pakietem danych.
Przydaje sie nie tylko do tak trywialnych rzeczy jak przesyl
plikow ale i generalnie do posiadania netu w telefonie.
A nie trzeba nikomu tlumaczyc ze internet przydaje sie
jako zrodlo informacji, zwlaszcza na wakacjach za granica.

Data: 2012-05-25 20:21:25
Autor: Skrypëk
[...]

No co ty, przez bluetooth se przegra informacje od przygodnego przechodnia.

Data: 2012-05-25 22:54:46
Autor: J.F
[...]

A jak ty chcesz podlaczyc notebooka do pakietu na simkarcie ? :-)

J.

Data: 2012-05-25 16:08:46
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jporiq$i9a$1inews.gazeta.pl...
[...]

simkarta w telefonie? to telefon po kablu usb lub po wifi.
simkarte mozna tez włożyć do modemu usb.

Data: 2012-05-25 23:31:20
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jpoaqf.8vg.0@poczta.onet.pl...
[...]

Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

lub po wifi.

Sam wiesz ze to tylko niektore telefony potrafia :-)

simkarte mozna tez włożyć do modemu usb.

A mozna tez sie podlaczyc BT, jak kazdy normalny czlowiek :-)

Myslicie ze po co jest ten BT w kazdym telefonie ?

J.

Data: 2012-05-25 23:11:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 25 May 2012 23:31:20 +0200, J.F napisał(a):

Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

Nie pszemol, sam wiesz, że tym samym kablem ładujesz telefon codziennie.
Albo i dwa razy dziennie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

Data: 2012-05-26 01:55:36
Autor: Skrypëk
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
Dnia Fri, 25 May 2012 23:31:20 +0200, J.F napisał(a):

Po ch* po kablu, zeby ryzykowac zgubienie lub polamanie ?

Nie pszemol, sam wiesz, że tym samym kablem ładujesz telefon
codziennie. Albo i dwa razy dziennie.

No co ty, on ładuje telefon przez blututa.

Data: 2012-05-26 01:56:23
Autor: Skrypëk
[...]

No i w czym problem?

simkarte mozna tez włożyć do modemu usb.

A mozna tez sie podlaczyc BT, jak kazdy normalny czlowiek :-)

Myslicie ze po co jest ten BT w kazdym telefonie ?

Do podłączania słuchawek.

Data: 2012-05-26 15:51:43
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 01:56:23 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

W tym ze nawet nie bardzo wiadomo ktore :-)

J.

Data: 2012-05-26 16:12:51
Autor: Skrypëk
[...]

Aha. Znaczy twój nie potrafi i musisz dorabiać ideologię do niewygodnego BT.

Data: 2012-05-26 16:41:59
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 16:12:51 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Nawet nie wiem czy potrafi ... ale potrafisz wymienic ktore ze
wspolczesnych telefonow to potrafia, gdybym np chcial przestac dorabiac
ideologie :-)

Udostepnienie internetu od operatora przez wifi w telefonie.

J.

Data: 2012-05-26 17:18:13
Autor: Skrypëk
[...]

Tak pierwsze z brzegu: ajfony, Lumie, Galaxy..

Data: 2012-05-26 12:07:27
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc0f41a$0$9946$c3e8da3$fb483528news.astraweb.com...
Udostepnienie internetu od operatora przez wifi w telefonie.

Tak pierwsze z brzegu: ajfony, Lumie, Galaxy..

Przecież jest to funkcją systemu operacyjnego a nie słuchawki.
A więc iOS, Android - wszystkie powinny to mieć, bo jest to
w system wbudowane. Niektóre systemy (jak Symbian S60)
oferują aplikację do tego celu - na swojej europejskiej Nokii
XpressMusic mam zainstalowanego Joiku Spot i działa w miarę
ok jak już sobie kupiłem dodatkowe 3 baterie i nimi żongluję :-)

Data: 2012-05-26 19:35:29
Autor: Skrypëk
[...]

No ale petent pytał "ktore ze wspolczesnych telefonow to potrafia". Zatem grzecznie odpowiedziałem.

(i wcale nie w każdym telefonie ta funkcja musi być dostępna).

Data: 2012-05-28 12:59:29
Autor: Chris
[...]

To kup SIM-a w Szwajcarji albo gdzieś dalej niż Egipt ...

Data: 2012-05-28 10:35:45
Autor: Pszemol
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpvlqj$7v7$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):
[...]

Kupiłem też w Meksyku... to chyba dla Ciebie dalej niż Egipt?
A jaki problem jest w kupieniu SIMa w Szwajcarii, bo się nie orientuję?

Data: 2012-05-29 08:32:56
Autor: Chris
[...]

Na Dominikanie nie mieli, do tego kiedyś był problem bo sieć była w standardzie USA.

A jaki problem jest w kupieniu SIMa w Szwajcarii, bo się nie orientuję?

Tylko dla Szwajcarów ..

Data: 2012-05-29 11:12:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 May 2012 08:32:56 +0200, Chris napisał(a):

A jaki problem jest w kupieniu SIMa w Szwajcarii, bo się nie orientuję?

Tylko dla Szwajcarów ..

to jest trzeci rodzaj prawdy

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2012-05-29 23:19:12
Autor: Pszemol
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jq1qip$c47$1inews.gazeta.pl...
A jaki problem jest w kupieniu SIMa w Szwajcarii, bo się nie orientuję?

Tylko dla Szwajcarów ..

A w Meksyku tylko dla Meksykanów - co nie przeszkadzało mi
kupić dwie karty SIM meksykańskiej firmy Telcel na eBay
i z powodzeniem używać je na wakacjach w zeszłym roku...

Myślę że podobna sytuacja będzie ze Szwajcarią, wystarczy
pogrzebać: http://www.ebay.com/itm/320735073113

Data: 2012-05-28 13:27:10
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Chris <spam@spam.net> wrote:
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

A jak nie kupi to co? Przez BT będzie podkradał internet sąsiadom?

Data: 2012-05-28 13:30:44
Autor: Chris
[...]

Interent nie ma znaczenia ale plik może wysłać po BT a nie mailem/chmurą/rowerem czy tam co jeszcze wymyślicie.

Data: 2012-05-28 10:36:45
Autor: Pszemol
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jpvnl5$dko$1inews.gazeta.pl...
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Akurat na wakacjach za granicą to internet mi bardziej jest
potrzebny do orientacji w nieznanym terenie niż możliwość
posyłania fotek z telefonu na telefon.

Data: 2012-05-28 21:59:29
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

I co z tego będzie miał w tym Egipcie? Satysfakcję, że wysłał plik?
Czy to jest taka podniecająca czynność? Fetysz jakiś?

Data: 2012-05-28 22:11:07
Autor: J.F.
Dnia Mon, 28 May 2012 21:59:29 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

A co podniecajacego jest w zapisywaniu adresu e-mail, celem przeslania
pliku po powrocie do cywilizacji, albo przesylaniu pliku przez chmure ?

Bo walczysz tak jakby to byla roznica jak w seksie z piekna kochanka a
stara zona :-)

J.

Data: 2012-05-28 22:25:41
Autor: Skrypëk
[...]

?

A po co mi adres email jakiegoś egzotycznego dzikusa?
Wymyślasz jakieś problemy niestworzone jeden z drugim.

Data: 2012-05-28 15:55:29
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc3df26$0$1629$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Chyba przesadziłeś tutaj kapkę, nie?

Data: 2012-05-29 03:33:59
Autor: Skrypëk
[...]

Nie. Tu jest Polska, tu jeszcze nie obowiązuje taka Polityczna Poprawność jak w USA.

Data: 2012-05-29 07:26:46
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc42767$0$10906$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Nie chodziło mi o polityczną poprawność- nie ma tu żadnego związku
z polityką ani z jakimiś długami moralnymi do czarnych jakie mają
Amerykanie - tu chodzi o zwyczajną ludzką kulturę i szacunek dla drugiego
człowieka który nic Ci przecież złego nie zrobił a plujesz na niego dlatego
że urodził się w biedniejszym i bardziej zacofanym kraju niż ty. Wstyd.

Data: 2012-05-29 22:58:32
Autor: Skrypëk
[...]

Nie wiem o kim mówisz. Na androidziarzy pluję, bo sobie zasłużyli. Myślałem, że to zwykli wredni Polacy a nie jacyś biedni Rumuni.

(ej, czy może w ich kraju obowiązuje zwyczaj stawiania spacji przed pytajnikami i dlatego nie potrafią się przestawić na cywilizowany sposób pisania?)

Data: 2012-05-29 23:05:10
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc53857$0$5172$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Mówiliśmy o wysyłaniu plików między telefonami w Egipcie.
W tym kontekście pojawił się Twój komentarz o dzikusach...

Data: 2012-05-29 23:35:20
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 May 2012 22:58:32 +0200, Skrypëk napisał(a):
Nie wiem o kim mówisz. Na androidziarzy pluję, bo sobie zasłużyli. Myślałem, że to zwykli wredni Polacy a nie jacyś biedni Rumuni.

A coz ci zlego androidziarze zrobili .. bo pamietaj, jak sie pluje na
ludzi, to mozna po ryju oberwac.

(ej, czy może w ich kraju obowiązuje zwyczaj stawiania spacji przed pytajnikami i dlatego nie potrafią się przestawić na cywilizowany sposób pisania?)

Tu obowiazuje nowoczesnosc, pie*c reguly ;-P

I nie pisze sie smartfon, Polak jestes, a Polacy nie gesi ... :-P

J.

Data: 2012-05-30 01:56:12
Autor: Skrypëk
[...]

A nagrabili sobie.

[...]

Spacje przed pytajnikami to nie jest nowoczesność. To najzwyklejszy debilizm kulturalniej zwany wykluczeniem cyfrowym.

Data: 2012-05-25 20:06:30
Autor: Skrypëk
[...]

I do czego mi się wtedy przyda ten bluetooth? Do podłączenia słuchawek, żeby sobie muzyki posłuchać?

Data: 2012-05-25 13:55:12
Autor: Skrypëk
Chris <spam@spam.net> wrote:
Nie każdy ma wykupiony transfer...
Nie stać go i dorabia ideologię.

Szkoda że nie obarczyli cię inteligencją ...

Kto? I dlaczego "obarczyli"? Inteligencja to jakiś ciężar dla ciebie?

druga sprawa to ograniczenie skrzynki do wielkości pliku...
I nagle ta fotka z lasu przy ognisku urosła do 500MB.

Parę mega zajmuje taka fotka...

A ty nadal masz pocztę na onecie i tam nadal jest limit do 2MB?

Data: 2012-05-25 12:38:59
Autor: ALEX MR
W dniu Pt 25 05 2012 12:25, ArekM pisze:

Tutaj sie w zupełności zgadzam!
Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania
pliku? :)

Przedwczoraj :-)

[...]

To fakt, strasznie skomplikowane.

Data: 2012-05-25 12:53:52
Autor: ArekM
W dniu 2012-05-25 12:38, ALEX MR pisze:
W dniu Pt 25 05 2012 12:25, ArekM pisze:

Tutaj sie w zupełności zgadzam!
Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania
pliku? :)

Przedwczoraj :-)

U mnie naokoło same iosy, androidy, pecety z win .... a BT do wyslania pliku uzylem ostatni raz jakies 3 lata temu :)

[...]

No ale wyslanie mailem to tylko wpisanie/wybranie adresu email... :)

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-25 10:48:47
Autor: Pszemol
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:jpnoc3$mhs$1inews.gazeta.pl...
[...]

U mnie to samo, z tym ze dawniej niz 3 lata temu.

[...]

W przypadku wspomnianego wczesniej Bump nawet tego nie trzeba,
wystarczy ze telefonem trzymanym w rece stukniesz sie z drugim
telefonem jak w przypadku toastu kieliszkami i plik wedruje do kolegi.
Nawet jak Ty masz iOS a on Android, lub odwrotnie...
Ostatnia wersja dziala nawet z pecetem - stukasz telefonem w spacje :-)

Data: 2012-05-25 12:57:26
Autor: ALEX MR
W dniu Pt 25 05 2012 12:53, ArekM pisze:

[...]

iOS jest kaleki z założenia, więc pomiń.

[...]

AŻ. Nie wszyscy to potrafią, a ja za kogoś nie mam ochoty konfigurować :-)

Data: 2012-05-25 13:12:19
Autor: ArekM
[...]

No dobra ...  jednak musze sie z tym zgodzic :)

--
PZDR!
iP4S/SGSII

Data: 2012-05-25 13:51:16
Autor: J.F
Użytkownik "ArekM"  napisał w wiadomości grup
[...]

Skrypek nam moze zademonstruje jak wprowadza w telefonie taki adres:

"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

:-P

J.

Data: 2012-05-25 10:53:54
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jpnrnn$1r9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat w iOS jest to trywialnie proste - aby wpisac znak z umlautem
przytrzymujesz na klawiaturze chwilke dluzej znak lacinski, bez umlautu
np. e i pojawia Ci sie cala lista alternatywnych literek "e" z ogonkami,
daszkami i umlautami. Jak sie to odbywa na Androidzie?

Data: 2012-05-25 13:53:53
Autor: J.F
[...]

trzy dni temu :-)

Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac .....

Nic nie trzeba, jak sie to czesto robi :-)

[...]

Za to dla obex commandera zadnej roznicy. Ale go nie lubie. Niestety - nie chcem ale muszem :-)

J.

Data: 2012-05-25 17:14:19
Autor: John Kołalsky
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację

Użytkownik "ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com>

[...]

Komuś obok ? Gdzieś w 2009, ale ...

Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie wygodniejsze - a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie życia - trzeba wyszukać urządzenie, wpisywac piny, zatwierdzac .....

... ale był to jedyny przypadek kiedy komuś plik wysyłałem z telefonu

Data: 2012-05-25 19:21:39
Autor: JoteR
"ArekM" napisał:

Panowie - szczerze!!! Kiedy ostatni raz uzyliscie BT do przesłania pliku? :)

Ostatnio? Dzisiaj. Pstrykam sobie z balkonu postępy budowy 2 linii metra i klik - plik przesłany do laptopa ląduje w odpowiednim katalogu. Ot tak po prostu. Bez ruszania pakietu danych, szukania kabelka czy branzlowania się klientami pocztowymi na telefonie i laptopie.

Jak dla mnie kabelek/chmura (poczta, dyski online) są zdecydowanie wygodniejsze
- a uzywanie BT do tego celu to troche komplikowanie sobie życia.

Tylko tak sobie żartujesz, prawda? Albo kiedyś poległeś przy parowaniu (uwaga: to jest operacja jednorazowa, więc bez bajek o pinach, proszę) i masz traumę.

JoteR

Data: 2012-05-25 20:19:21
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"ArekM" napisał:

[...]

Z własnym laptopem to można telefon po prostu synchronizować a nie pierdzielić się z wysyłaniem plików.

Tylko tak sobie żartujesz, prawda? Albo kiedyś poległeś przy parowaniu
(uwaga: to jest operacja jednorazowa, więc bez bajek o pinach,
proszę) i masz traumę.

Samo to parowanie trwa dłużej niż przesłanie pliku dowolną inną metodą. Zwłaszcza że ponoć ma służyć do wysyłania pojedynczego pliku obcym ludziom przy ognisku. Strasznie duży narzut pracochłonności.

Data: 2012-05-25 23:00:07
Autor: J.F
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
[...]

Jak zsynchroniwac ?

[...]

Mowisz ze wklepiesz swoj adres email szybciej niz sparujesz ?

J.

Data: 2012-05-26 01:58:50
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
[...]

Normalnie. Siada się przy biurku, podłącza się telefon by się ładował, a on się sam synchronizuje. Za proste? Za mało nerdowate?

[...]

Mój email to ja mogę wybrać, nie muszę wklepywać.

Data: 2012-05-26 15:50:01
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 01:58:50 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Jakies za proste. usiadlem przy biurku, podlaczylem telefon do ladowarki i
nic sie nie synchronizuje. O czyms chyba zapomniales napisac, i to o nie
jednym :-)

J.

Data: 2012-05-26 16:11:41
Autor: Skrypëk
[...]

A no zapomniałem dodać, że trzeba mieć porządny telefon.

Data: 2012-05-26 16:42:56
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 16:11:41 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

A konkretnie to jaki ? I jak synchronizacja dziala ? J.

Data: 2012-05-26 17:42:13
Autor: Skrypëk
[...]

A konkretnie to jaki?

A np. jakikolwiek z WP7.

I jak synchronizacja dziala?

No a jak ma działać?
Podłącza się telefon do ładowania i zdjęcia się synchronizują z folderem na dysku.

Nie wiem czy ajfony dorosły już tak prostego i wygodnego rozwiązania - Pszemol zaraz przyleci i opowie o jakiejś aplikacji pewnie.
W androidach też na pewno na markecie jest pierdylion takich rozwiązań.

Data: 2012-05-26 12:10:08
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc0f9b9$0$9838$c3e8da3$fb483528news.astraweb.com...
[...]

Albo iOS + iTunes.

I jak synchronizacja dziala?

No a jak ma działać?
Podłącza się telefon do ładowania i zdjęcia się synchronizują z folderem na dysku.

Nie tylko zdjęcia.
Aplikacje, muzyka, ebooki, kontakty, kalendarze, przypomnienia...

Nie wiem czy ajfony dorosły już tak prostego i wygodnego rozwiązania - Pszemol zaraz przyleci i opowie o jakiejś aplikacji pewnie.

Bo WP7 nie używa żadnej aplikacji, no nie?
A "ActiveSync" to co jest jeśli nie program na Twoim pececie odpalony?

W androidach też na pewno na markecie jest pierdylion takich rozwiązań.

Microsoft ma do tego ActiveSync, Samsungi miały do tego celu PC Studio
a Apple ma do tego iTunes.

Data: 2012-05-26 19:41:15
Autor: Skrypëk
[...]

Nie, nie trzeba w WP7 instalować do tego żadnej aplikacji :P

A "ActiveSync" to co jest jeśli nie program na Twoim pececie odpalony?

ActiveSync to u Godela. U mnie jest Zune. (a dla gorszych komputerów osobistych jest "Windows Phone 7 Connector for Mac")

A Nokie i SE miały PC Suite itd.
Tylko ten android jakiś lewy.

Data: 2012-05-26 13:20:23
Autor: Pszemol
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc1159f$0$9974$c3e8da3$fb483528news.astraweb.com...
A np. jakikolwiek z WP7.

Albo iOS + iTunes.

[...]

Instalować nie potrzeba bo producent dodał ją w zestawie?
Tak czy inaczej trzeba użyć dedykowanej do tego celu aplikacji...
I nie ma w tym nic dziwnego.

[...]

Tak - masz rację, mam PC Suite dla swojej Nokii.
Nawet jakiś Ovi store czy coś?? Nie wiem ki czort... ;-)

Data: 2012-05-26 21:25:57
Autor: Skrypëk
[...]

Nie trzeba nic instalować w telefonie.

[...]

To ten czort, co zainspirował Apple do zrobienia Store dla iOSa.

Data: 2012-05-27 11:44:51
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc12e29$0$521$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

A... to oczywista oczywistość. Myślałem o instalacji czegoś na peceta.

Uczeń jak zwykle przerósł mistrza :-)

Data: 2012-05-26 20:54:10
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 12:10:08 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

A jak potem skasuje zdjecia z telefonu, to skasuja mi sie tez automatycznie
z komputera ?
[...]

To jest czesc systemu operacyjnego :-)

J.

Data: 2012-05-26 17:47:32
Autor: Skrypëk
[...]

A zresztą po co aplikacje, jak te telefony potrafią działać jako mass storage. Się wraca z balkonu, się siada przy komputerze, się podłącza telefon i już można je uploadować na stronę czy co ty tam z nimi wyprawiasz.
Przesyłanie plików po BT z balkonu do własnego komputera za ścianą to jeszcze bardziej idiotyczna fanaberia niż parowanie się z obcymi ludźmi w plenerze.

Data: 2012-05-26 12:11:14
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc0faf8$0$9875$c3e8da3$fb483528news.astraweb.com...
[...]

No chyba że on ten telefon ma zainstalowany na tripodzie
i robi zdjęcia co godzinę generując film poklatkowy pokazujący
budowę potem w przyspieszonym tępie :-)

Data: 2012-05-26 19:44:50
Autor: Skrypëk
[...]

Z mobilnego aparatu telefonicznego zrobił stacjonarny aparat fotograficzny? W sumie możliwe - tutaj takie oszołomstwo biega, lubiące robić wszystko na opak, że można się spodziewać najgorszego.

i robi zdjęcia co godzinę generując film poklatkowy pokazujący
budowę potem w przyspieszonym tępie :-)

Sam jesteś "tępie".

Data: 2012-05-26 13:18:35
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc11675$0$9976$c3e8da3$fb483528news.astraweb.com...
Z mobilnego aparatu telefonicznego zrobił stacjonarny aparat fotograficzny? W sumie możliwe - tutaj takie oszołomstwo biega, lubiące robić wszystko na opak, że można się spodziewać najgorszego.

O to mi chodzi właśnie :-)

i robi zdjęcia co godzinę generując film poklatkowy pokazujący
budowę potem w przyspieszonym tępie :-)

Sam jesteś "tępie".

:-))

Data: 2012-05-26 21:12:10
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 17:47:32 +0200, Skrypëk napisał(a):
A zresztą po co aplikacje, jak te telefony potrafią działać jako mass storage. Się wraca z balkonu, się siada przy komputerze, się podłącza telefon i już można je uploadować na stronę czy co ty tam z nimi wyprawiasz.

Chlopie, 21 wiek mamy, a ty ciagle chcesz z kabelkiem biegac ? Nie umiesz w BT, ale nie dorabiaj do tego ideologii :-)

J.

Data: 2012-05-26 21:25:52
Autor: Skrypëk
[...]

Mój telefon nie potrafi się ładować bezprzewodowo. A przy komputerze nie biegam tylko siedzę.

Bez kabla to ja mogę na SkyDrive, a stamtąd na komputer już samo leci, ale nie poruszajmy takich tematów, bo zleci się stado palmiarzy co mają fobię na punkcie chmury, ale jakoś się nie boją trzymać pieniędzy w banku a poczty na gmailu.

Data: 2012-05-28 09:14:41
Autor: Chris
[...]

Zmień na SG3 to będzie ładował bezprzewodowo .. :)

Data: 2012-05-28 11:36:14
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Ale tylko na podstawce? Meh. To na jedno wychodzi, jak i tak będzie leżała obok komputeru. Takie to bezprzewodowe jak czajnik elekryczny.

Data: 2012-05-25 21:22:29
Autor: ArekM
[...]

Masz na stałe sparowany swoj telefon z telefonami/laptopami znajomych? Gratuluje ;)

--
PZDR!

Data: 2012-05-25 22:12:04
Autor: ALEX MR
W dniu Pt 25 05 2012 21:22, ArekM pisze:

[...]

A po co chcesz parować telefony? Bo do przesyłania nie jest niezbędne.

Data: 2012-05-25 23:11:43
Autor: JoteR
"ArekM" napisał:

[...]

Na frędzel mam parować swój telefon z jakimiś obcymi laptopami?
Ja mam normalnych znajomych, do mnie przychodzą z flaszką, nie z laptopem.
Na swój laptop wysyłam. Tak po prostu. Z balkonu do pokoju. Najprostszą drogą. Bez zatrudniania przy tej naprawdę prostej czynności routerów czy prowajderów.
A ty - jaką jeszcze ideologię dorobisz do tej swojej traumy?
Tylko coś nowego, proszę, bo od bełkotu rodzimych i importowanych trolli, za głupich by sobie zestawić połączenie BT, już rzygliwie się robi.

JoteR

Data: 2012-05-26 02:03:24
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"ArekM" napisał:

[...]

To dobrze, znaczy jeszcze do reszty nie spalmiałeś. Bo z opowieści grupowych nerdów wynika, że ich podstawowym zajęciem towarzyskim jest wymienianie się plikami między smartfonami zamiast pić i rozmawiać jak człowiek.

 Na swój laptop wysyłam. Tak po prostu. Z balkonu do pokoju.
Najprostszą drogą. Bez zatrudniania przy tej naprawdę prostej
czynności routerów czy prowajderów.

A czym się różni zatrudnienie wifi lub kabla od zatrudniania bluetootha? Taki sam nakład pracy.

Data: 2012-05-26 15:46:33
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 02:03:24 +0200, Skrypëk napisał(a):
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
[...]

Widac Polska sie skonczyla, skoro nie wszyscy mysla juz tylko jakby sie tu
gdzies napic :-)

A czym się różni zatrudnienie wifi lub kabla od zatrudniania bluetootha? Taki sam nakład pracy.

Kabelek zawsze sie gdzies zawieruszy, i jak bedzie naprawde potrzebny, to
go nie bedzie. No i nie zalatwia transmisji miedzy telefonami.

Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo jest jak
to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...

J.

Data: 2012-05-26 12:14:53
Autor: Pszemol
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
[...]

Kabelek nie może się zawieruszyć bo przeciez używasz tego samego
kabelka do ładowania telefonu. Ładowarka iPhone to kostka 2.5cmx2.5cm
która z jednej strony ma dwa bolce do kontaktu a z drugiej gniazdo USB-A.
Kabelek USB z gniazdem 30-pin do iPhone pełni dwie funkcje w jednym:
raz jest ładowarką a innym razem jest połączeniem danych z pecetem/iTunes.

Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo jest jak
to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...

??? Czego Ci brakuje?

Data: 2012-05-26 12:21:59
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jpqhft.t8.0poczta.onet.pl...
[...]

http://www.pamieciflash.com.pl/bilder/iPhone%204%20EU%20AC%20Wall%20Charger.png
A tak wygląda wersja amerykańska:
http://www.pinkpine.com/assets/products/2/product/Optimized-iphone_charger1.jpg?1282516566

Data: 2012-05-26 20:49:36
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 12:14:53 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze w iphonie, ale ja mam inne telefony.

która z jednej strony ma dwa bolce do kontaktu a z drugiej gniazdo USB-A.
Kabelek USB z gniazdem 30-pin do iPhone pełni dwie funkcje w jednym:
raz jest ładowarką a innym razem jest połączeniem danych z pecetem/iTunes.

No tak, ale ja z reguly z domu wychodze bez ladowarki. I juz klopot poza domem :-)

Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo jest jak to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...
??? Czego Ci brakuje?

Wszystkiego ? Mam komputer z wifi, mam telefon z wifi, moge je jakos
polaczyc w celu innym niz udostepnianie internetu ? Backup danych, przegladanie plikow, transfer plikow ?

J.

Data: 2012-05-27 11:50:49
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:14n5dowjztvc1$.1aalum3i0ix5s.dlg40tude.net...
[...]

W Blackberry też tak jest tylko kostka do sieci z gniazdkiem USB ciut większa.

[...]

Kupisz sobie "prawdziwego" smartfona z czterordzeniowym cpu to się
nauczysz że bez ładowarki wychodzić z domu nie warto...

Ja mam też podobną ładowarkę w samochodzie w schowku.
Też sprawa polega na kostce z jednej strony ma plug do gniazda
"zapalniczki" w aucie a z dupki strony ma dziurkę USB (lub dwie).
I już nie trzeba kupować innej ładowarki do iPhone, innej do
Samsunga, innej do Motoroli a jeszcze innej do Blackberry bo
wszystkie te telefony, nawet jak mają proprietary gniazdko jak
Samsung czy Apple to zawsze dają w zestawie kabel USB którym
można ładować telefon.

[...]

Wszystko sprowadza się czy masz odpowiedni software w tym zestawie.
Bo odkąd połaczysz swój telefon z domowym wifi to dostaje on swój
własny IP z lokalnego LAN i staje się urządzeniem w Twojej sieci na
równych prawach co komputer czy drukarka. Ja np. moim iPhone
mogę sterować przez wifi telewizorem Samsunga i np. wyłączyć TV
z drugiego pokoju gdy pójdę spać a zapomnę go wyłączyć... :-)

Data: 2012-05-29 00:44:59
Autor: J.F.
Dnia Sun, 27 May 2012 11:50:49 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Ale to nadal nie wyczerpuje rynku telefonow :-)

[...]

No tak, to jest argument :-)

[...]

O tym mnie nie musisz przekonywac, Chinczycy mieli dobry pomysl, ale za
mala sile przebicia :-)

Tylko co - biegasz z jednym kabelkiem do ajfona, czy kupiles sobie kilka ? P.S. ile kosztuje taki kabelek do iphone, i czy nie ma ladowarek z
kabelkami uproszczonymi ?
wszystkie te telefony, nawet jak mają proprietary gniazdko jak
Samsung czy Apple to zawsze dają w zestawie kabel USB którym
można ładować telefon.

No chyba ze nokia :-)

[...]

A mam ?
[...]

A mozesz sobie obejrzec pliki udostepnione przez domowy komputer ? Windows, Mac ? Wydrukowac cos na drukarce z telefonu ? A w druga strone - zobaczyc w "otoczeniu sieciowym" zasoby telefonu ? Itunes dziala przez wifi ? I mam na mysli cos dostarczane przez producenta w komplecie, a nie jakies "moge sobie zainstalowac FTP-server i FTP-commander" Bo ja ze swojego starego SE to moge nawet sterowac odtwarzaczem na
komputerze ... ale to przez BT :-)

J.

Data: 2012-05-29 03:30:49
Autor: Skrypëk
[...]

Nokie też już od dawna mają zwykłe mikrousb. Zacofanyś.

Data: 2012-05-30 00:04:13
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 May 2012 03:30:49 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Ale tylko troszeczke, rok, gora dwa :-)

J.

Data: 2012-05-30 01:49:41
Autor: Skrypëk
[...]

Świat tego typu urządzeń się bardzo zmienił przez ostatnie dwa lata. Wiele cię ominęło.

Data: 2012-05-29 07:35:54
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:8wo62249fbke$.1fml9krl770mw$.dlg40tude.net...
[...]

No inne to mają ładowanie przez USB, a więc taka ładowarka też im spasi.

Kupisz sobie "prawdziwego" smartfona z czterordzeniowym cpu to się
nauczysz że bez ładowarki wychodzić z domu nie warto...

No tak, to jest argument :-)

Aż się boję co będzie w nowym iPhone - objętość obudowy się nie
zmieni, więc większej baterii nie da się wsadzić... Cieżko będzie.
Jednym z powodów dla którego nowoczesne smartfony mają
większe ekrany jest pretekst aby zwiększyć objętość obudowy aby
zmieścić większą baterię. Sztuką jest zrobić szybki i mały telefon.

[...]

Mam tych kabelków od groma w domu.
Dwa iPhone w rodzinie plus dwa iPady nano plus iPad shuffle.

P.S. ile kosztuje taki kabelek do iphone, i czy nie ma ladowarek z
kabelkami uproszczonymi ?

Uproszczony w jakim sensie?
A co do ceny - zależy gdzie popatrzysz... W sklepie Apple bardzo drogo.
Ale: http://www.ebay.com/itm/320912732054

wszystkie te telefony, nawet jak mają proprietary gniazdko jak
Samsung czy Apple to zawsze dają w zestawie kabel USB którym
można ładować telefon.

No chyba ze nokia :-)

Trzeba sprawdzić czy w przypadku Lumnia 900 się już nauczyli czy
wciąż robią stare błędy.

[...]

Mnie się pytasz czy Ty masz?

[...]

Trzeba mieć dodatkowy soft na telefonie, np. FTP serwer itp.

Itunes dziala przez wifi ?

Działa.

[...]

No super. A co poza tym możesz z tym SE zrobić w porównaniu do smartfona?? :-)

Data: 2012-05-29 23:48:09
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 May 2012 07:35:54 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Ale to nadal nie wyczerpuje rynku telefonow :-)
No inne to mają ładowanie przez USB, a więc taka ładowarka też im spasi.

A jak nie maja ?

Tylko co - biegasz z jednym kabelkiem do ajfona, czy kupiles sobie kilka ?
Mam tych kabelków od groma w domu.
Dwa iPhone w rodzinie plus dwa iPady nano plus iPad shuffle.

Czyli masz tych kabelkow tyle, ze nie nosisz ich przy sobie :-)
I kiedys pojdziesz w inne miejsce i kabelka zabraknie :-)

P.S. ile kosztuje taki kabelek do iphone, i czy nie ma ladowarek z
kabelkami uproszczonymi ?
Uproszczony w jakim sensie?

W takim ze ma dwa druty do zasilania i zadnego wiecej

A co do ceny - zależy gdzie popatrzysz... W sklepie Apple bardzo drogo.
Ale: http://www.ebay.com/itm/320912732054

O np wlasnie taki - USB cable, czy USB cable charger :-)

A, ten niby jest "data sync"

[...]

I to jest wlasnie to co nazywam "oprogramowanie nie doroslo".

Itunes dziala przez wifi ?
Działa.

Pochwalic. Ale .. jesli dobrze widze to od dosc wysokiej wersji :-)

Uzywac cztery dni bez ladowania :-P

I w zasadzie to mnie zaspokajal :-)

J.

Data: 2012-05-30 01:27:20
Autor: Skrypëk
[...]

To chyba w Apple mają takie rozterki. Co oni tam za chińskie badziewne akumulatory ładują, że się ledwo mieszczą w czterech calach W smartfonach normalnych firm baterie są malutkie jak w klasycznych telefonach.

A propos "pretekstów":
http://www.marketwatch.com/story/strategy-analytics-smartphone-owners-demand-larger-displays-2012-03-14
Tylko zatwardziałe iOwce się upierają, że mały ekranik i centymetr plastiku wokół jest super.

[...]

Nokia chyba nigdy nie robiła takich durnot jak kabel wchodzący do standardowej ładowarki USB z niestandardową końcówką z drugiej strony. Takie idiotyzmy to tylko w ajfonach.

(Ba, z ładowarkami do Nokii zawsze było najmniej problemów, gdy przez kilkanaście lat wtyczka zmieniła się tylko raz na cienszą)

Wszyscy normalni producenci świata już parę lat temu się dogadali, że przestaną cudować i od 2011 wszystkie normalne telefony mają normalne gniazda mikro-USB.
Może jakaś ekologiczna komisja UE powinna się w końcu dobrać Applowi do dupy i zakazać importu iŚmieci do Europy?

Data: 2012-05-26 16:22:24
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
[...]

W drodze między balkonem a biurkiem?

No i nie zalatwia transmisji miedzy telefonami.

Między smartfonami się dzwoni i pisze maile/sms/msn itd. Kto to widział nadal się bawić w przesyłanie dzwonków między telefonami jak w 2006r?

Wifi - prosze bardzo, tylko ze w tej pieciolatce ciagle nie bardzo
jest jak to uzyc, oprogramowanie nie doroslo ...

No pięć lat temu, jak jeszcze sporo telefonów nie potrafiło nawet być klientem wifi, a do komputerów nie było za grosze modemów na USB, to jeszcze ten cały BT był jakoś tam istotny. Teraz już tylko służy do podłączania słuchawek.
Może jak się NFC upowszechni, to się znajdą dla niego jakieś nowe zastosowania.

Data: 2012-05-26 16:39:52
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 16:22:24 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

A jak wychodzisz na balkon to wsadzasz kabelek do kieszeni ? wiec nie zdziw sie, jak kiedys zabraknie :-)

No i nie zalatwia transmisji miedzy telefonami.
Między smartfonami się dzwoni i pisze maile/sms/msn itd. Kto to widział nadal się bawić w przesyłanie dzwonków między telefonami jak w 2006r?

No i wracamy do poczatku. Mowisz ze lepiej je wyslac emailem ? Czy FB czatem, bo przeciez sms sa
passe :-)

Ale jak kiedys prad wylacza jak bedziecie z sasiadem w windzie, to co
bedziecie przez te dwie godziny robic ?  :-)

[...]

Jednym tak, innym jak widac nie :-)

Musisz sobie jeszcze kupic nowoczesny samochod, aczkolwiek to sie moze
miescic w kategorii "sluchawki" :-)

J.

Data: 2012-05-26 17:28:18
Autor: Skrypëk
[...]

Kabel jest podpięty do komputeru. Gdzie miałby się zawieruszyć? Kot go przecież nie zje.

[...]

Ale po co je komuś wysyłać? Co to w ogóle za zapotrzebowanie? Dzisiaj takie rzeczy się konsumuje z internetu, a nie nosi na dyskietkach lub przegrywa z telefonu na telefon.

Ale jak kiedys prad wylacza jak bedziecie z sasiadem w windzie, to co
bedziecie przez te dwie godziny robic?  :-)

Na pewno się nie będę z nimi parował. W sytuacji zresztą tak mało prawdopodobnej, że jej rozważanie to właśnie wspomniana już paranoja.

[...]

Dyskietki też pewnie jeszcze komuś na świecie służą.

Musisz sobie jeszcze kupic nowoczesny samochod, aczkolwiek to sie moze
miescic w kategorii "sluchawki" :-)

Zapewne się mieści, bo chyba nie do tego jest bluetooth w samochodzie, by do samochodu przegrywać nowe dzwonki.

Data: 2012-05-25 12:08:43
Autor: J.F
[...]

Z tymi co uzywam jakos sie lacze.

Znasz jakies rozwiazanie ktore dziala "z kazdym i zawsze" ?

J.

Data: 2012-05-25 13:15:31
Autor: Skrypëk
[...]

Czyli pojęcia nie masz jak to wygląda w dzikim świecie?

Znasz jakies rozwiazanie ktore dziala "z kazdym i zawsze" ?

Tak, znam.  Nazywa się "poczta elektroniczna", w skrócie "e-mail". Polecam.

Data: 2012-05-25 13:23:33
Autor: Chris
[...]

A może nie chcę żeby ktoś miał moiego maila ??

Byłem ostatnio na imprezie plenerowej i zrobiłem komuś fotkę swoim telefonem i w 5 sec wysłałem mu na jego telefon właśnie po BT.

Data: 2012-05-25 13:52:56
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

A może nie chcę żeby ktoś miał mojego maila?

Ale parować telefony z obcymi ludźmi to ci się chce?

Byłem ostatnio na imprezie plenerowej i zrobiłem komuś fotkę swoim
telefonem i w 5 sec wysłałem mu na jego telefon właśnie po BT.

Co za wzruszające case study z ZHRu.

Data: 2012-05-25 10:58:24
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fbf7281$0$31913$c3e8da3$5da541eenews.astraweb.com...
[...]

- Nie mozemy kochanie kupic tego telefonu...
- Dlaczego?
- No bo jak nas nieznajomy bez aparatu i bez dobrego telefonu z internetem poprosi nas o zrobienie mu fotki to musielibysmy mu odmowic bo nie mielibysmy jak z tego telefonu wyslac mu fotki...

Bardzo ciekawe maja niektorzy kryteria wyboru telefonu :-)

Data: 2012-05-26 02:07:13
Autor: Skrypëk
[...]

Ciekawe czy takie same kryteria stosują też w innych dziedzinach.
- nie możemy kupić tego ładnego samochodu, on nie ma wyciągarki..
- nie możemy kupić tego domu, on nie ma schronu przeciwatomowego w piwnicy..
No przecież to jest jakaś paranoja. Tacy ludzie nie mogą sobie kupić nic ładnego z powodu tej choroby umysłowej.

Data: 2012-05-26 10:42:58
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 02:07:13 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Ale czemu nic ? O ile schron w obecnych czasach to moze i zahacza o paranoje, to wyciagarka jest ci potrzebna lub nie.

Ale kupowanie telefonu bez BT to jakas glupota jest :-).

Choc kto wie, moze za pare lat faktycznie okaze sie niepotrzebny ...

J.

Data: 2012-05-26 12:24:15
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:19lxu3qot8irh$.1bgxk61g8v0ol.dlg40tude.net...
[...]

Dla większości ludzi on już dawno okazał się niepotrzebny.
I właśnie DLATEGO większość nowych telefonów go nie ma.
Wpadło Ci do głowy że sam nie mając jeszcze smartfona,
i nie "czując" tych klimatów bo nie używasz go na codzień
jesteś trochę "opóźniony" w technologicznym rozwoju?
To co dla innych "okazało się niepotrzebne" jakieś 5 lat temu
Ty wciąż używasz i wręcz czujesz się od tego uzależniony :-)

Data: 2012-05-27 11:52:30
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc12bf0$0$20494$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Koncentrowaliśmy się na profilu do przesyłania plików.

Data: 2012-05-27 19:49:04
Autor: Skrypëk
[...]

No ale piszcie precyzyjnie, bo się te skróty myślowe typu "telefony bez BT" zaraz wymkną spod kontroli.

Data: 2012-05-29 00:28:49
Autor: J.F.
Dnia Sun, 27 May 2012 11:52:30 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No to zdecydujcie sie - wiekszosc nowych telefonow nie ma BT, a ze
sluchawkami lacza sie przez facebooka, czy maja, ale bez profilu transferu
plikow, czy glupoty p*cie :-)

J.

Data: 2012-05-29 03:32:19
Autor: Skrypëk
[...]

Ale to ty pierwszy pierdolnąłeś "telefony bez BT". Nikt o takich nie mówił. Weź ty się skoncentruj, jak chcesz dyskutować.

Data: 2012-05-29 23:58:43
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 May 2012 03:32:19 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

Na drugi raz jak p*, to choc wytnij wlasne cytaty.

J.

Data: 2012-05-29 07:37:02
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1nthne02wgi25.bmfhwe0zr5qq$.dlg40tude.net...
[...]

Mówiliśmy o transferze plików. BT do słuchawek czy zestawu
głośnomówiącego w aucie to ma każdy telefon... to niejako przymus.

Data: 2012-05-29 21:22:27
Autor: Tomek
[...]

BT do słuchawek, ten niejako przymus, ma też opcje przesyłania plików, nie wiedziałeś?

Data: 2012-05-30 01:33:10
Autor: Skrypëk
Tomek <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

"BT do słuchawek" ma opcję przesyłania plików? Skądżeś ty się urwał?

Data: 2012-05-26 17:14:42
Autor: Skrypëk
[...]

Ale czemu nic?

No bo przecież raz na parę lat jest powódź, więc on musi kupić amfibię zamiast sedana. A może będzie wojna, więc nawet czołg. A radio do niego na kasety, bo może raz na pięć lat weźmie kogoś na stopa, kto go poprosi o odtworzenie czegoś z taśmy.

O ile schron w obecnych czasach to moze i zahacza o paranoje,
to wyciagarka jest ci potrzebna lub nie.

Nie, to nie tak. Przecież raz na pięć lat możesz się znaleźć w takiej sytuacji, że jakąś obcą osobę trzeba będzie wyciągnąć i co wtedy? Odmówisz, bo nie masz wyciągarki? To niedopuszczalne! Ergo jest niezbędna.

Ale kupowanie telefonu bez BT to jakas glupota jest :-).

Głupota to jest wmawianie ludziom, że transfer plików po BT jest potrzebny, gdy od sześciu lat nie jest.

Choc kto wie, moze za pare lat faktycznie okaze sie niepotrzebny ...

Masz kilkuletnie zaległości.

Data: 2012-05-26 21:18:19
Autor: J.F.
Dnia Sat, 26 May 2012 17:14:42 +0200, Skrypëk napisał(a):
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:>> Dnia Sat, 26 May 2012 02:07:13 +0200, Skrypëk napisał(a):
[...]

No ale w czym problem ? Uwazasz ze potrzebujesz auto z wyciagarka, to
kupujesz z wyciagarka.

J.

Data: 2012-05-26 21:25:15
Autor: Skrypëk
[...]

No ale w czym problem?

No właśnie nie wiem w czym. Dla mnie to żaden problem nie posiadać czegoś, to się przydaje raz na pięć lat.

Data: 2012-05-27 11:51:42
Autor: Pszemol
"Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message news:4fc12e00$0$24447$c3e8da3$40cdd511news.astraweb.com...
[...]

Zwłaszcza że to ma się nie przydać Tobie tylko abyś Ty mógł
komuś pomóc kto coś takiego potrzebuje...

Data: 2012-06-07 17:49:29
Autor: kamil
On 26/05/2012 09:42, J.F. wrote:
[...]

Ostatni raz BT użyłem ze 3 lata temu podłączająć komuś w pracy czytnik cholerawieczego, instalowanie parowanie tego dziadostwa zajęło im dobrych 10 minut. W telefonie nawet nie wiem, gdzie się go włączyć.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-25 14:07:49
Autor: Chris
[...]

A kto powiedziałże obcymi ??

Byłem ostatnio na imprezie plenerowej i zrobiłem komuś fotkę swoim
telefonem i w 5 sec wysłałem mu na jego telefon właśnie po BT.
Co za wzruszające case study z ZHRu.

Jak zawsze kiedy brak ci argumentów to zaczynasz wycieczki personalne ...

Data: 2012-05-25 14:46:24
Autor: Skrypëk
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

A kto powiedziałże obcymi?

Przed znajomymi się wstydzisz maila?

[...]

Sam przytaczasz głodne personalne anegdoty.

Data: 2012-05-25 15:04:38
Autor: Chris
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
Skrypëk nabazgrał(a):

Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):
[...]

Do kontaktów firmowych stosuję maila firmowego ..:)

Jasne harcarzyku ....

Data: 2012-06-07 17:52:05
Autor: kamil
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj
On 25/05/2012 13:46, Skrypëk wrote:
Chris <spam@spam.net> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Poszedł z ukrainką na grzyby, chciał wysłać jej fotkę pamiątkową, ale boi się że będzie się potem przymilała i jeszcze żona maile przeczyta. To w pełni zrozumiałe.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-25 17:09:19
Autor: John Kołalsky
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizacj

Użytkownik "Chris" <spam@spam.net>

To nie podawaj go w adresie zwrotnym

Data: 2012-05-25 13:47:11
Autor: J.F
[...]

znam troche dzikiego swiata.

Znasz jakies rozwiazanie ktore dziala "z kazdym i zawsze" ?
Tak, znam.  Nazywa się "poczta elektroniczna", w skrócie "e-mail". Polecam.

No coz, troche sie ujednolicila przez ostatnie 20 lat, ale wiesz ile niespodzianek czekalo w poczcie w dzikim swiecie ?

J.

Data: 2012-05-26 19:32:38
Autor: Skrypëk
[...]

A komputer stacjonarny kiedyś widziałeś? To takie pudło jak Xbox tylko większe i szybsze.

[...]

20 lat temu, jak jeszcze nie było smartfonów, blututów i w ogóle kononowicz? Zupełnie to w tym momencie nie jest istotne.

Data: 2012-05-21 21:39:53
Autor: John Kołalsky
WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@nospam.gazeta.pl>

Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić listy zakupów, listy o której przypomni mi telefon jak będę w tesco...

W sklepie jesteś już po przypomnieniu które dostałeś w samochodzie jak przejeżdżałeś obok.

Data: 2012-05-21 21:04:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 20 May 2012 23:35:05 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

http://pdassi.de/pocketlanden/product.php?pf=pocketpc&prod_id=26426
2005 rok. A to już było po wykupieniu firmy przez Psiloc, wcześniej to
zrobiła inna firma, OIDP to zaczęło się jakoś w 2003 roku

Niestety, wasza dyskusja z tym azbestowym trollem wciąż jest bezcelowa. Aż
odpowiednie obrazki zdążyły się pojawić:
http://kwejk.pl/obrazek/1178916/kłótnia,z,idiotą.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację