WMowcy ujadac dalej no juz

Data: 2009-06-29 12:01:41
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Czterech na dziesięciu użytkowników smartfonów rozważa możliwość zmiany w przyszłości swojego urządzenia na Apple iPhone. W przypadku marki BlackBerry, odsetek ten jest wyraźnie mniejszy i wynosi 14% - informuje firma analityczna Crowd Science.

Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów zadeklarowało silne przywiązanie do marki. Jednocześnie 38% wszystkich właścicieli konkurencyjnych urządzeń zastanawia się nad zakupem tego smartfonu. W przypadku produktów BlackBerry odsetek ten wynosi, odpowiednio 39% oraz 14%.

A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

Data: 2009-06-29 12:04:43
Autor: Dominik & Co
WMowcy ujadac dalej no juz
Jan Strybyszewski napisał(a):

A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

Chłopie, wrzuć na luz. PW.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-29 12:04:24
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Dominik & Co pisze:
Jan Strybyszewski napisał(a):

A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

Chłopie, wrzuć na luz. PW.

Ciiii... daj sie pobawic :)

Data: 2009-06-29 11:48:44
Autor: Waldek Godel
WMowcy ujadac dalej no juz
Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:04:24 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Ciiii... daj sie pobawic :)

Tabletki służą do połykania a nie zabawy - później są właśnie takie skutki

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-29 12:19:34
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 12:01:41 +0200, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:
[...]

Tak dla równoiwagi co do takich badań:

Na szybko zrobiłem ankietę dookoła mnie. Na 6 osób z WM żadna nie
deklaruje chęci zmiany systemu na inny. Z 4 z Symbianme jedna chce
przejśc na WM. Z 3 użytkowników iPhone-a dwóch chce zmienić go na
cokolwiek innego. Jeden z BB nie planuje zmiany. W sumie zapytałem 13
osób plus siebie. Akurat używam po równo Symbiana i WM, mam iPhone-a w
szufladzie jako zapasowy telefon po kolesiu który odszedł z firmy -
jakoś filozofia systemu mnie nie przekonuje. Wszyscy których pytałem używają telefonów bardzo intensywnie nie tylko
do dzwonienia ale też mail/WWW/aktualizacja danych w serwisach. Kadra
zarządzająca, IT, dziennikarze, PR-owcy. Właściwie dla żadnej nie są
wazne właściwości multimedialne telefonu.

Dośc od

Data: 2009-06-29 12:27:35
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
wrote:
[...]

Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?
Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

Data: 2009-06-29 12:38:09
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 12:27:35 +0200, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?

Jakoś nei wierzę że 2 miliony userów wzięły udział w badaniu.
Estymowanei na podstawie odwieszin jakiejś strony internetowej uważam
ża pisanei palcem na wodzie. Coś jak aneta Onetu - nijak mająca sie do
rzeczywiśtości.

Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

Mnie inetersuje sytuacja w PL - dlatego że w PL jestem. Choc akurat
wszysycy których pytałem dość dużo się po świecie kręcą. Po US-iech
także. Wyniki w US są dla mnei kompletnei niewiarygodne z moejgo
punktu widzenia.

Zdrówko

Data: 2009-06-29 12:39:17
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
wrote:

[...]

Tak oczywiscie ze PO przegralo wybory kosztem LPR :) Bo niby w ankietach onetu PO wygrywalo napewno to bzdura mowia to ja "Mietek z LPR"

[...]

Gemius zly, portale zle .... wiem wiem dobre bedzie tylko ankieta z pdaclub alias "Wmiarze forever"

Data: 2009-06-29 13:39:23
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2a51c$elv$1inews.gazeta.pl:

wrote:
[...]

A co na to w UK?

http://mobile990.byethost22.com/?p=152

61% stwierdziło, że obecne na rynku telefony komórkowe są zbyt skomplikowane i oferują stanowczo za dużo zupełnie niepotrzebnych funkcji
30% stwierdziło, że nie interesuje ich jakość zdjęć
50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS
40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi
72% stwierdziło, że telefony są teraz bardziej zawodne

;)

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-29 17:08:39
Autor: R.M.
WMowcy ujadac dalej no juz
Adramelech wrote:

[...]

ludzie myla pojecia "telefon" i "minipc"

"telefon" - wylacznie funkcja GSM
"minipc" - inni nazywaja to palmtop, pocket pc, smartphone, itd, a to jest po prostu maly komputerek wyposazony w modul do odbierania polaczen glosowych, wiec nazywanie telefonem nokie e51 mija sie z celem, i jest to bledne, bo to jest maly pc, telefonem natomiast mozemy nazwac np nokie 1208

Data: 2009-06-29 18:00:21
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
R.M. pisze:
Adramelech wrote:

[...]

Nokia E51 jest bardziej telefonem niz smartphonem, Iphone jest bardziej odtwarzczem multimedialnym niz telefonem, a te cudaki z WM nie sa ani telefonem bo pokraczne ani multimedialnym odtwarzaczem bo glupie i tepe

Data: 2009-06-29 17:59:17
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz

wrote:
[...]

Latwosc oblugi Iphone bije na glowe kazdego WM.

30% stwierdziło, że nie interesuje ich jakość zdjęć

No jak nie to po co narzekac na foto iphona nieistote

50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS

Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi

iphone bije kazdego WM latwoscia obslugi prawda ?

72% stwierdziło, że telefony są teraz bardziej zawodne

Iphone ma jeden guzik mechaniczny WM od 3 do 7 a klawiaturowo hoho
wiec iphone mniej zawodny

Wniosek: iphone spelnia lepiej wymagania brytyjczykow niz dowolny telefon z WM

;)

Pozdrawiam!

Data: 2009-06-30 06:46:13
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz
[...]

Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A jak odrzucić?
30% stwierdziło, że nie interesuje ich jakość zdjęć

No jak nie to po co narzekac na foto iphona nieistote

Za 2Mpix w Ip 3g trzeba dać apple plusa. Np na takiego open eira mnie z moją Omnia (5Mpix) już nie wspuszą. A z Ipoo luzik.
http://www.opener.pl/pl/info/regulamin
"Na teren festiwalu można wnieść amatorskie aparaty cyfrowe o matrycy do 3.2 MPix"

50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS

Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi

iphone bije kazdego WM latwoscia obslugi prawda ?

Tak, jednen klawisz to maksymalna łatwośc obsługi.

;)))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-30 09:51:10
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz

Latwosc oblugi Iphone bije na glowe kazdego WM.

Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A jak odrzucić?

Nie widziales iphona.  na ekranie pojawiaja sie WIELIE dwa guziki ZIELONY I CZERWONY i zaprawde powiadam ci ze sa letwiejsze do skumowania   niz jakies ta jednakowego koloru sluchwaka z kreska i bez.

[...]

Ale o co chodzi bedziesz robil zdjecia do gazety czy na plakat ?

50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS
Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

Taaada iphone ma najlepsza lawiature ekranowa w historii.

40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi
iphone bije kazdego WM latwoscia obslugi prawda ?

Tak, jednen klawisz to maksymalna łatwośc obsługi.

W porownaniu do WM jest banalny moj 2 letni synek potr5afi sobie przegladac zdjecia samemu,

Data: 2009-06-30 08:27:24
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz

[...]

Ty tego nie mów mi, powiedz to 61% angoli.

[...]

Kpisz sobie?
50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS
Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

Niby jak chcesz napisać smsa jednym klawisze?

Taaada iphone ma najlepsza lawiature ekranowa w historii.

I znowu masz pozdrowienia do 61% angoli.

Ale już 61% angoli nie.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-30 11:31:07
Autor: Jeremiasz
WMowcy ujadac dalej no juz
Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
jak odrzucić?

A jak ściszyć? A jak zawiesić?

:-)

Data: 2009-06-30 15:19:36
Autor: Jacek \"Plumpi\"
WMowcy ujadac dalej no juz

Użytkownik "Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> napisał w wiadomości

Może dla ciebie. Ale dla takiego przeciętnego angola? Zabaczy wielką
mydelnice z jednym guzikiem. Jak z tego dzwonic? Jak odebrać połączenie? A
jak odrzucić?

A jak ściszyć? A jak zawiesić?

Najpierw musisz się zwrócić o pozwolenie do Apple :D

Data: 2009-06-30 07:22:10
Autor: Jeremiasz
WMowcy ujadac dalej no juz
Iphone ma jeden guzik mechaniczny WM od 3 do 7 a klawiaturowo hoho
wiec iphone mniej zawodny

Wolę 15 przycisków mechanicznych, które spokojnie wytrzymają 2 lata intensywnego uzytkowania w HTC niż jeden dotykowy ekran, z któym trzeba sie obchodzić jak z jajkiem a i tak wyrobi sie przy intensywnym uzywaniu przed upływem roku.

JA

Data: 2009-06-30 09:48:06
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Jeremiasz pisze:
[...]

Zaprawde powiadam ci nie widziales iphona i jego ekranu. Ja rozumiem ze do tej pory dla ciebie ekran to jedynie wciskane badziewie ale sa inne technologie

JA

Data: 2009-06-29 12:35:16
Autor: Wycior
[troll] WMowcy ujadac dalej no juz
Na szybko zrobiłem ankietę dookoła mnie.

No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo przecież to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do bani.

Chyba jestem jakiś pojebany bo nigdy nie zamieniłbym telefonu z Symbianem czy WM na ipoo... Zaznaczam, że fanem WM też nie jestem i ten system mi nie odpowiada (w przeciwieństwie do Sym).

A tak nawiasem mówiąc - ajfon jebie na odległość... Ładnie wygląda, świetnie błyszczy (niczym psie jaja po wylizaniu) ale nie wyłamuje się niczym spoza grona zwykłych telefonów. Wniosek? Nigdy nie dorówna WM czy Symbianowi :].

Z tego miejsca pozdro dla Ajfonowców (i niestety niektórych WM'owców :( ), którym zdarza się pisać smsy podczas jazdy autem <hello>. Albo macie w umysle mapowanie ekranu, albo sekretarkę obok która szrajbnie co powiecie, albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No, klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].

Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak jest - nie negować!)

--
przepraszam grono za wulgaryzmy

Pzdr., Wycior

Data: 2009-06-29 10:45:12
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:35:16 +0200, Wycior napisał(a):

[...]

Uprasza się nie karmić.
I ogólniej: nie róbcie z grupy śmietnika, bo jak tak dalej pójdzie to spadnie ona znów do poziomu z okolic 2000/2002, tyle, że zamiast kodów i antyradarów będzie trolling nt. ajFołna i Windows Mobile.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-06-29 13:18:07
Autor: Jan Strybyszewski
Olgierd pisze:
[...]

NTG.... po to jest grupa by bylo trolling i chyba niektorzy juz zapomnieli stare czasy

Data: 2009-06-29 11:50:56
Autor: Waldek Godel
[...]

Sami twoi koledzy? Wakacje są, idź dziecko się pobawić na świeżym
powietrzu, jak będziesz spędzał całe dnie przed komputerem, to na starosć
ci się tak porobi jak temu co wątek zaczął.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-29 12:37:30
Autor: Jan Strybyszewski
Wycior pisze:
[...]

Ale wiesz ze producentow odczucia jakiego Wyciora w PL to troszke wala i wola jednak posluchac opinii normalnych uzytkownikow.

[...]

Oczywiscie jest taki paskudny nie to co Symbian trzeszczacy plastik jeden dotykowy model w absurdalnej cenie i drugi drozszy od iphona....

A srodu jakis wimizerowany systemik bez oprogramowania

[...]

A jak tam lufcik w E71 i E51 ?  Czy dodaja juz soczewki gratis ?

[...]

Dobry stary Wycior z nadcisnieniem.  Mozemy dyskutowac ale bez negowania faktow i statystyki i robienia z siebie "wzorca" dla ludzi bo to smieszne

Data: 2009-06-29 19:41:50
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:

Dobry stary Wycior z nadcisnieniem.  Mozemy dyskutowac ale bez negowania
faktow i statystyki i robienia z siebie "wzorca" dla ludzi bo to smieszne

no to teraz mnie rozwaliłeś... Po mimo całem moje sympati do Ciebie,
fakty są takie, że sam stawiasz wyimaginowaną tezę (zwiazna z WM), a
potem ją z radością i ironią obalasz.

Spróbuj zadać pytanie, dostaneisz odpowiedź - wtedy bedziesz mogł sie do
niej odnieść. Ty jednak robisz takei sktróty, ze wspomniane 3 punkty
załatwiasz w 2 linijkach swojego postu.

ToMasz

Data: 2009-06-29 20:20:23
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2a5jv$gdk$2inews.gazeta.pl...

A jak tam lufcik w E71 i E51 ?  Czy dodaja juz soczewki gratis ?

Wady wzroku można leczyć :D

Data: 2009-06-29 13:15:29
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[troll] WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 12:35:16 +0200, "Wycior"
<wyciorek69_cutout_@wp.pl> wrote:

No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo przecież to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do bani.

E - chyba nie chcę zmieniać. Jak napisałem jeden iPhone leży w
szufladzie obok. Obok 2 zapasowych Nokii 6310i i SE W810 -  te jakoś
częściejuzywane nei tylko przeze mnie. A no i koło kolekcji
zabytkowych Palm-ów. Ja najwyraźneij nie należę do "targetu" tego
telefonu. A! - z nadgryzionego jabłka mam jeden komputer jakby co - do
testowania zgodności pewnych projektów inetrnetowych coby dziąłały
także na Mac-ach. Innych swego czasu pozbyłem się do 2
zaprzyjaźnionych firm: graficznej i projektowej. Okaząły sie
całkowicie nieprzydatnbe gdy zacząłem specjalizować się w sieciach. No
i paru razy zarobiłem cąłkiem neizła kasę za odzysk danych z Maców
robiących w tych firmach za serwery plików po tym jak im się
filesystemy wysypywały. Mozna wieć powiedzieć że z nadgryzionym
jabłkiem też jakieś doświadczenie mam ;-)

Zdrówko

Data: 2009-06-30 07:28:58
Autor: Jeremiasz
[...]

Ale nie trzeba mieć auta, to samo dotyczy tramwaju, autobusu, czy choćby pisania idąc chodnikiem. Ja pisze na numerycznej klawiaturze wykorzystując T9 Jedną ręką i prawie bezwzrokowo (nie mówię o szybkości pisania, która bije każdego iP wtym układzie), więc drugą moge trzymac się np. poręczy, albo trzymać w niej torbe, a na ulicy nie wyrżne w drzewo idąc prostą drogą (widzieliście ten program na iP do pisania sms-ów który pod trescia sms-a wyświetla obraz z kamery iPhona - tak, aby iPhone Man nie wpakował się pisząc na słup, czy pod auto - <lol> )

JA

Data: 2009-06-30 09:54:02
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

Ojej Nokia 5110 jest najlepszym telefonem.

Data: 2009-06-30 11:37:06
Autor: Jeremiasz
[...]

Nie, czerwony Bratek, z obrotową tarczą do wybierania numerów :-P

JA

Data: 2009-06-29 23:07:55
Autor: Viator
WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 12:19:34 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz  <babcia@jewish.org.pl> wrote:

Wszyscy których pytałem używają telefonów bardzo intensywnie nie tylko
do dzwonienia ale też mail/WWW/aktualizacja danych w serwisach.

Naprawde?
Ja tam nie pieprznalem jeszcze Diamondem o sciane tylko dlatego, ze uzywam  go wlasnie malo intensywnie, a i tak szlag mnie trafia, jak jestem sobie w  sklepie i chce na ceneo sprawdzic cene produktu, a ten durny telefon tak  zamula, ze w polowie mi sie odechciewa. Albo jak musze zrobic cos szybko  (zadzwonic, wyslac smsa lub wlasnie wejsc na jakas strone), a to gowno  akurat sie zawiesi i trzeba resetowac, co oczywiscie trwa minute :/

Data: 2009-06-29 23:19:09
Autor: Jacek \"Plumpi\"
WMowcy ujadac dalej no juz

Użytkownik "Viator" <pdszef@wp.pl> napisał w wiadomości news:op.uwa0zhxybvaktxprzemek-dell.przemek...

[...]

Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo i nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby zwolnić zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.
Jak nie powywalasz wszystkich siedzących w pamięci aplikacji to ptrzeglądarka po prostu muli i tyle.
Ponadto zamulanie przeglądarek to także efekt słabych łącz GPRS.

Data: 2009-06-30 06:50:20
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz
"Jacek \"Plumpi\"" <plumpixjr@wp.pl> Odpowiedz na
Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo
i nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby
zwolnić zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.

W WM2003 tak. Choć tam też zamykało się z poziomu homescreena.
W WM6 wystarczy przytrzymać paluch przez ~sek na krzyżyku i aplikacja jest już zamknięta. No i w TF po lewej obok wskaznika beterii masz rozwijaną liste  akrywnych aplikacji, razem z krzyżykiem do szybkiego zamykania.
Mam 128MB ramu i żadko kiedy udaje mi się go zapchać. Diamond ma 288MB...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-30 09:52:38
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Jacek "Plumpi" pisze:

Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo i nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby zwolnić zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.

Co jest glupota. Gdyz  99% aplikacji nie ma potrzeby byc uruchomionych jednoczesnie a do jais tam GG jest PNS w iphonie

Jak nie powywalasz wszystkich siedzących w pamięci aplikacji to ptrzeglądarka po prostu muli i tyle.
Ponadto zamulanie przeglądarek to także efekt słabych łącz GPRS.

Ktore jaos dziwnei lepiej dzialaja w safarii a to cud.

Data: 2009-06-30 10:09:28
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 23:07:55 +0200, Viator <pdszef@wp.pl> wrote:

[...]

Naprawdę.

[...]

Ja mam HTC Touch Pro, obok jest jeszce 2 takie same. Pozostałe to
jakieś starsze MDA Ery. Zero problemów z pocztą/przeglądarką. Backend
Joomli i WordPressa działa sobie na tym całkiem przyjemnie. Akurat dla
wklepywaczy ważna jest klawiaturka - TouchPro zastąpiły Nokie E61 bo
czasmi to są dość spore artykuły.

Zdrówko

Data: 2009-06-29 12:35:45
Autor: J.F.
WMowcy ujadac dalej no juz
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał

jakos tak przez poprzednie lata nie ujadali. Dopiero zwolennicy Apple zaczeli ujadac :-)

[...]

Poczekamy, zobaczymy - co powiedza jak troche pouzywaja :-)

J.

Data: 2009-06-29 13:39:22
Autor: Amir
WMowcy ujadac dalej no juz

[...]

te informacje to chyba z US bo nie z Eu

Data: 2009-06-29 23:10:55
Autor: J.F.
WMowcy ujadac dalej no juz
On Mon, 29 Jun 2009 13:39:22 +0200,  Amir wrote:
[...]

Tez mi sie tak wydaje - tam tradycyjnie jablka sie lepiej sprzedaja
:-)

J.

Data: 2009-06-29 12:51:25
Autor: BaX
WMowcy ujadac dalej no juz
[...]

A gdzie były robione ta badania, w usa?

Data: 2009-06-29 14:24:37
Autor: Nex@pl
WMowcy ujadac dalej no juz
BaX pisze:
[...]

Na pewno w usa, kto u nas blackberry uzywa.....

Data: 2009-06-29 14:34:59
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław I gnatowski)
WMowcy ujadac dalej no juz
Nex@pl pisze:
/.../
A gdzie były robione ta badania, w usa?

Na pewno w usa, kto u nas blackberry uzywa.....

Kilka osób znam. Albo informatycy na stanowiskach kierowniczych, albo pracownicy lokalnych oddziałów amerykańskich firm. Nie znam ani jednej osoby używającej BB prywatnie.

ALex

Data: 2009-06-29 13:43:52
Autor: Waldek Godel
WMowcy ujadac dalej no juz
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:34:59 +0200,
alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl napisał(a):

Kilka osób znam. Albo informatycy na stanowiskach kierowniczych, albo pracownicy lokalnych oddziałów amerykańskich firm. Nie znam ani jednej osoby używającej BB prywatnie.

To zasługa naszych genialnych operatorów i ich nieziemskiej kreatywności
taryfowej.  W zasadzie w całym cywilizowanym świecie APN blackberry.net
jest normalnie dostępny dla każdego kto ma transmisję danych i przez to
dosyć powszechnie używany, zwłaszcza w ostatnich latach.

Jak do tego doliczysz bardzo ciekawe oferty na blackberry e-mail hostowane
przez operatorów to da całkiem sporą liczbę klientów. W Banana Republic
wolą rozdać kilka tysięcy darmowych starterów po supermarketach i już będą
mieli na papierze wzrost liczby klientów...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-29 14:43:57
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Waldek Godel pisze:
[...]

Przeciez Era jak sprzedawala BB to miala ryczalt na APN.  Fakt dla limitowanego biznesu ale prywatnie uzywaj BB po co ?

Data: 2009-06-29 13:49:49
Autor: Waldek Godel
WMowcy ujadac dalej no juz
Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:43:57 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

Przeciez Era jak sprzedawala BB to miala ryczalt na APN.  Fakt dla limitowanego biznesu ale prywatnie uzywaj BB po co ?

TO był EKSTRA ryczałt za dostęp do APN. Do tego jeszcze normalne abo.
Ryczałt za BB wynosił na początku coś 80 zł. Plus abonament.
Do tego przez długi czas brak oferty na Blackberry Internet.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-29 15:03:17
Autor: BaX
WMowcy ujadac dalej no juz

[...]

No to co nas to qrwa tu w europie obchodzi sie pytam?

Data: 2009-06-29 13:30:20
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> Odpowiedz na news:h2a3gq$5sd$1inews.gazeta.pl:

A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
I co, łyso ci teraz?
MSPANC

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-29 16:00:48
Autor: Amir
WMowcy ujadac dalej no juz

Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
I co, łyso ci teraz?
MSPANC

he he dobre\\a swoją drogą ciekawe gdze nosi tego klocka

Data: 2009-06-29 18:02:36
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Amir pisze:

Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
I co, łyso ci teraz?
MSPANC

he he dobre\\a swoją drogą ciekawe gdze nosi tego klocka

Ty juz wiesz gdzie ... iphone byl za maly wypadał.

Data: 2009-06-29 18:02:17
Autor: Jan Strybyszewski
WMowcy ujadac dalej no juz
Adramelech pisze:
[...]

Tos se kurwe za idolke wybral :)  Znaczy chcesz powiedziec ze posiadacze WM tez tak chetnie ten tegez ?

A tak powaznie po jej jej Xperia skoro paznokcie nie pozwalaja je pisac?

Mowiac szczerze predzej uwiezylbym ze ma  iphone

Data: 2009-06-29 17:03:28
Autor: Adramelech
WMowcy ujadac dalej no juz
A tak powaznie po jej jej Xperia skoro paznokcie nie pozwalaja je pisac?

Mowiac szczerze predzej uwiezylbym ze ma  iphone

http://mobile990.byethost22.com/?p=133

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-06-29 14:42:56
Autor: Tadeusz
WMowcy ujadac dalej no juz

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <> napisał w wiadomości .pl...
Czterech na dziesięciu użytkowników smartfonów rozważa możliwość

z 3 znanych mi osoboście użytkowników iPhone (aż) 2 deklaruje
że następny kupi sprzęt inej marki...

chciałoby się powiedzieć: statystyka jak dupa - kazdy ma własną...
i dobrze :)

Data: 2009-06-29 15:52:05
Autor: Jacek \"Plumpi\"
WMowcy ujadac dalej no juz

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h2a3gq$5sd$1inews.gazeta.pl...

Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów zadeklarowało silne przywiązanie do marki.

Dwuletnią umową, wysokim haraczem za telefon płaconym w abonamencie oraz bardzo wysoką karą w razie próby rezygnacji z abonamentu :)

WMowcy ujadac dalej no juz