WOŚP

Data: 2015-12-27 10:59:38
Autor: z
WOŚP
W dniu 2015-12-27 o 05:53, jsen@op.pl pisze:

chciałbym poruszyć tu temat WOŚP.

Generalnie nie lubię jak opiekuńcze państwo wyciąga ręce po moje pieniądze pod przykrywką akcji charytatywnej. Połowę mojej wypłaty już wzięło.
Generalnie zawsze przy takiej akcji jest mnóstwo kasy wydanej/zafakturowanej "tam gdzie trzeba" żeby nie powiedzieć zdefraudowanej.
Dzieje się tak z pieniędzmi budżetowymi, funduszami unijnymi, pomocą społeczną to nie ma powodu żeby jak przy każdej redystrybucji marnował się pieniądz.
Owsiak może nawet chcieć dobrze ale system w którym żyjemy jest tak zepsuty że nie ma on wpływu na końcowy efekt mimo zaangażowania specjalistów, pijarowców i całej armii ludzi dobrej woli.
Są instytucje robiące takie zbiórki po cichu i skutecznie.
Generalnie nie daję pieniędzy żebrakom ani chodzącym po mieszkaniach zbieraczom z ładnymi indetyfikatorami. Wolę wspierać własną rodzinę jak mam z czego.
WOŚP utonęła jako jedna z wielu nachalnych medialnych akcji które biją tylko pianę i dają ciemnemu ludowi igrzyska nie rozwiązując żadnych problemów.

Data: 2015-12-27 11:11:29
Autor: Chiron
WOŚP

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
Owsiak może nawet chcieć dobrze
ROTFL!!!
A z czego żyje w pałacu? Z czego te komercyjne Woodstocki? Poczytaj to, co
linkowałem

--

Chiron

Data: 2015-12-27 15:06:24
Autor: stevep
WOŚP
W dniu .12.2015 o 11:11 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Mowa o strasznym dziaduniu z Żoliborza?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 08:37:28
Autor: Chiron
WOŚP

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yaa2syhu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

================

Tak, Stefciu. Masz rację. Jak zwykle
:-)

--

Chiron

Data: 2015-12-30 01:27:46
Autor: stevep
WOŚP
On Sun, 27 Dec 2015 15:06:24 +0100, stevep wrote:

[...]

Mowa o strasznym dziaduniu z Ĺťoliborza?

ŻRYJ KÓPALE!

WOŚP