WOJNA O DZIECKO?

Data: 2009-06-03 17:44:39
Autor: Panslavista
WOJNA O DZIECKO?
....  AŻ NA DONOSY?!

Ja nie jestem Palikotem!!!

Data: 2009-06-03 08:51:12
Autor: Tzva Adonai
WOJNA O DZIECKO?
On 3 Cze, 17:44, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

...  AŻ NA DONOSY?!

Powiedz lepiej co z tym twoim Sylinkiem... Okazało się jednak, że
został wyskrobany?...

Data: 2009-06-03 21:57:44
Autor: Jarek orędownik PO
WOJNA O DZIECKO?

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

Ja nie jestem Palikotem!!!

Bez najmniejszych wątpliwości!

P.
--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Data: 2009-06-03 22:52:40
Autor: Panslavista
WOJNA O DZIECKO?
Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał

> Ja nie jestem Palikotem!!!

Bez najmniejszych wątpliwości!

Ale posypały się wezwania do mnie, mimo, że nie pracuje i nie mam firmy już
ponad 10 lat.
Dalszy ciąg eSBuckiego nękania.

WOJNA O DZIECKO?