WOJNA W SENACIE

Data: 2020-03-12 19:48:57
Autor: z
WOJNA W SENACIE
SPALIĆ i zaorać cały ten parlament.

Jak można się tak zachowywać?

Data: 2020-03-12 11:54:42
Autor: Bruno Brunowski
WOJNA W SENACIE
W dniu czwartek, 12 marca 2020 19:49:00 UTC+1 użytkownik z napisał:
SPALIĆ i zaorać cały ten parlament.

Jak można się tak zachowywać?

No właśnie! A wszystko przez wyniesienie z willi do siedemdziesięcio metrowej pakamery. DAJCIE KARCZEWSKIEMU TĘ WILLĘ, BO ROBI SIĘ NIEMOŻLIWY!

--
Bruno

Data: 2020-03-12 20:50:20
Autor: u2
WOJNA W SENACIE
[...]

pamiętaj brutek, że zaraza nie wybiera, zachowanie Grodzkiego jest skandaliczne, i to jest profesor medycyny ?:)

Data: 2020-03-12 23:57:40
Autor: Pisiorowy Escobar
WOJNA W SENACIE
w <5e6a927c$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

pamiętaj brutek, że zaraza nie wybiera, zachowanie Grodzkiego jest skandaliczne, i to jest profesor medycyny ?:)

miszczu, właśnie się okazało że minister zdrowia zataił fakt że był na nartach
we włoszech

także ten ciotka :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-03-13 00:06:57
Autor: u2
WOJNA W SENACIE
W dniu 12.03.2020 o 23:57, Runt pisze:
[...]

znowu sączysz jad nienawiści szpuncik:)

Data: 2020-03-12 23:57:08
Autor: Pisiorowy Escobar
WOJNA W SENACIE
w <fa30e17c-4b0c-47ac-a8e6-2f34f18b6049@googlegroups.com>, Bruno Brunowski
<brunoj@interia.pl> napisał(-a):

No właśnie! A wszystko przez wyniesienie z willi do siedemdziesięcio metrowej pakamery. DAJCIE KARCZEWSKIEMU TĘ WILLĘ, BO ROBI SIĘ NIEMOŻLIWY!

niech mu szefowa sztabu załatwi (to ta co gryzie o 1 w nocy na spacerze z
synem)
w końcu reprewatyzowała wiele warszawskich kamienic

Data: 2020-03-14 07:40:53
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-12 o 19:48, z pisze:
SPALIĆ i zaorać cały ten parlament.

Jak można się tak zachowywać?

Masz rację! Po cholerę tylu senatorów!? Po cholerę ponad 400 posłów! Po co zależny od Partii prezydent? Po cholerę tyle świty i koryt dla ziomali? Po cholerę dotowanie partii politycznych czyli nierobów przez naród? Co to za wybory skoro zenuś-podaj-cegłe ma tyle samo głosu co mgr czy inz? To rządy motłochu a nie demokracja! Mam rację?

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-14 00:43:00
Autor: mrbluesky.pl
WOJNA W SENACIE
Jak można się tak zachowywać?

Masz rację! Po cholerę tylu senatorów!? Po cholerę ponad 400 posłów! -- -
Bedzie stan wyjatKOwy to siem beda mogli PObujac na oPOnie ;P
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-senat-za-poprawkami-ws-ustawy-o-covid-19-pis-przeciw/6d4yk4g

Data: 2020-03-14 09:24:49
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-14 o 08:43, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Jak można się tak zachowywać?

Masz rację! Po cholerę tylu senatorów!? Po cholerę ponad 400 posłów!
-- -
Bedzie stan wyjatKOwy to siem beda mogli PObujac na oPOnie ;P

Cele w Brzegu czekają!

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-senat-za-poprawkami-ws-ustawy-o-covid-19-pis-przeciw/6d4yk4g

Ustawa PiS jest tak doskonała, że Senat może ją tylko zepsuć!
Ten cholerny Grodzki! Jak mógł wypuscić generała do Niemiec!?

Data: 2020-03-14 05:20:55
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE
    -- - Ten cholerny Grodzki! Jak mógł wypuscić generała do Niemiec!?

Nie odróżniasz pajaca od generała na służbie?    Jak długo czytujesz Gazetę Wyborczą?

JB

Data: 2020-03-14 06:59:09
Autor: mrbluesky.pl
WOJNA W SENACIE
 -- - Ten cholerny Grodzki! Jak mógł wypuscić generała do Niemiec!?  Nie odróżniasz pajaca od generała na służbie?    Jak długo czytujesz Gazetę Wyborczą? -- -
On jej nie czytuje. On tam redaktorzy. Dlubionc w nosie ;P

Data: 2020-03-14 18:34:21
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-14 o 14:59, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Ty czytujesz przezuwaczu szmat? Jaki jest twój kod zawoławczy?

On tam redaktorzy.

W UK nie ma GW.

Dlubionc w nosie ;P
No i jak smakuja ci wlasne kozy?

Data: 2020-03-14 15:33:27
Autor: mrbluesky.pl
WOJNA W SENACIE
W UK nie ma GW
-- -
Netu tez tam juz nie ma? ;P

Data: 2020-03-15 06:54:10
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-14 o 23:33, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
W UK nie ma GW
-- -
Netu tez tam juz nie ma? ;P

Czytam tylko papierowe gazety. Internetowe wydania to chłam.

Data: 2020-03-15 11:29:29
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE
W UK nie ma GW
-- -
Netu tez tam juz nie ma? ;P

   -- - Czytam tylko papierowe gazety. Internetowe wydania to chłam.

Skoro tak już czytasz te papierowe gazety, to bądź tak dobry zrobić nam tutaj klasyczną prasóweczkę (albo to wklepując wprost z klawiatury, albo jakiś ocr-skan), zamiast pastować na grupę ten "internetowy chłam".

JB

Data: 2020-03-16 08:09:35
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-15 o 19:29, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
W UK nie ma GW
-- -
[...]

Chłam jest z polskich portali więc radź sobie sam.
Jak się nie podoba możesz nie czytac.
Zrób sobie herbatke z melisa.

Data: 2020-03-14 18:32:56
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-14 o 13:20, Jacek Bialy pisze:
     -- - Ten cholerny Grodzki! Jak mógł wypuscić generała do Niemiec!?
Nie odróżniasz pajaca od generała na służbie?
Pajac to ty, generał to nieodpowiedzialny gosciu, który przytargał syfa do Polski.

Jak długo czytujesz Gazetę Wyborczą?

Krócej od ciebie ;-)

Data: 2020-03-14 17:05:27
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE
   -- - generał to nieodpowiedzialny gosciu, który przytargał syfa
do Polski.

No właśnie - ciebie miał wysłać w zastępstwie, bo pawianów ten syf się nie łapie.      Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-15 07:00:31
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
W dniu 2020-03-15 o 01:05, ŁYSY PAWIAN Jacek Bialy pisze:
    -- - generał to nieodpowiedzialny gosciu, który przytargał syfa
do Polski.

No właśnie - ciebie miał wysłać w zastępstwie,

1. nie jestem generałem ani innym mundurowym
2. nie jestem zwolennikiem PiS, a tym samym jestem "gorszym sortem"
3. mieszkam w UK a tam wasza władza nie sięga ;-)

bo pawianów ten syf się nie łapie.

Aaaaaa, to dlaczego nie pojechałeś tam zamiast generała, łysy pawianie?
Nie przytargałbyś chińskiego syfa do Polski. Generał ze switą przytargał. Jest bohaterem wojennym. Grodzki nie przytargał, a jest opluwany przez takich łotrów jak ty. Wniosek prosty: albo jesteś durnowaty albo kanalia.

  Buuuu ha-ha!

Śmiej się pawianie, śmiej.

Data: 2020-03-15 01:26:24
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
   -- - Generał ze switą
przytargał. Jest bohaterem wojennym.

Przynajmniej nie jest to jego winą.    -- - Grodzki nie przytargał, a jest
opluwany  (...) Bo zachował się lekkomyślnie jak gówniarz. Jeżeli tego nie rozumiesz, to powinni cię dobrze pilnować, bo sam jesteś gówniarz.

JB

Data: 2020-03-15 09:44:35
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 09:26, Jacek Bialy pisze:
    -- - Generał ze switą
przytargał. Jest bohaterem wojennym.
Przynajmniej nie jest to jego winą.
I know! I know! Wina Tuska! ;-)
    -- - Grodzki nie przytargał, a jest
opluwany  (...)
Bo zachował się lekkomyślnie jak gówniarz.
Twoim zdaniem generał nie zachowął się jak gówniarz?
Wiedząc że ma chińskiego syfa powinien popełnić sepuku!
Jeżeli tego nie rozumiesz,
To ty czegos nie rozumiesz. Szukacie haka na Grodzkiego i robicie wszystko by go gnoic na każdym kroku. Gdyby puścił bąka na ulicy TVP Info poinformowała żądnych krwi widzów, że to był cyklon B.
to powinni cię dobrze pilnować,
Jacusiu czy jak ci tam internetowy bycie, ty pilnuj się sam.
jesteś groźny głównie dla siebie. Oderwałes się od rzeczywistości. Żyjesz w swiecie wykreowanym w twojej głowie przez PiS.
bo sam jesteś gówniarz.
To ty sam jestes gówniarz! Tak się zachowujesz! ;-))))--

Data: 2020-03-15 04:17:26
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
    -- - Generał ze switą
przytargał. Jest bohaterem wojennym.
Przynajmniej nie jest to jego winą.
    -- - I know! I know! Wina Tuska! ;-)

Szukasz winnych wirusa, więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.

[...]

Nadajesz się na politruka..        Buuu ha-ha!

Jeżeli tego nie rozumiesz,
   -- - To ty czegos nie rozumiesz. Szukacie haka na Grodzkiego i robicie
wszystko by go gnoic na każdym kroku. Haków się szuka na ludzi poważnych.  Grodzki to megaloman i fanfaron, dlatego zachowuje się jak pajac ku wielkiej uciesze jego przeciwników. Oj będzie się działo!

JB

Data: 2020-03-15 05:07:42
Autor: japanizer
On Sunday, March 15, 2020 at 8:17:27 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
>     -- - Generał ze switą
> przytargał. Jest bohaterem wojennym.
> Przynajmniej nie jest to jego winą.
    -- - I know! I know! Wina Tuska! ;-)

Szukasz winnych wirusa, więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.

Już jakaś PiSda powiedziała, kto jest winny - to kara za homoseksualizm.

Data: 2020-03-15 05:45:42
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
Szukasz winnych wirusa, więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.

   -- - Już jakaś PiSda powiedziała, kto jest winny - to kara za homoseksualizm.

Czy aby napewno z PiS-u?   Konkretnie kto?

JB

Data: 2020-03-15 12:26:35
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 12:17, Jacek Bialy pisze:
     -- - Generał ze switą
przytargał. Jest bohaterem wojennym.
Przynajmniej nie jest to jego winą.
     -- - I know! I know! Wina Tuska! ;-)
Szukasz winnych wirusa,
Nie szukam. Ty szukasz.
więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.
Jesteśmy przy temacie: Grodzki vs generał.
[...]
Nadajesz się na politruka..
Co to takiego?
Buuu ha-ha!
Odwazny jesteś! ;-)

Jeżeli tego nie rozumiesz,
    -- - To ty czegos nie rozumiesz. Szukacie haka na Grodzkiego i robicie
wszystko by go gnoic na każdym kroku.
Haków się szuka na ludzi poważnych.
Wiekszej bzdury nie słyszałem. Brak logiki.
Grodzki to megaloman i fanfaron,
Obrzucanie epitetami nic nie zmienia.
Pracujesz dla TVP Info/TV Trwam czy jesteś opluwaczem-amatorem?
dlatego zachowuje się jak pajac
Brak argumentów, co? Powtarzasz się za TVPiS? ;-)
ku wielkiej uciesze jego przeciwników.
Dobrze powiedziane: nienawidzących go PiS-wców.
Jak śmiał zabrać wille Karczewskiemu?
Oj będzie się działo!
jakis generał znów wybiera się po chińskiego syfa?

Data: 2020-03-15 04:59:56
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
Szukasz winnych wirusa,
Nie szukam. Ty szukasz.
więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.
   -- - Jesteśmy przy temacie: Grodzki vs generał.

Grodzki też nie jest winien wirusa. Ale pojechał do Włoch, chociaż nie musiał. Dlatego zachował się nieodpowiedzialnie niezależnie od tego, czy się zaraził czy nie.

JB

Data: 2020-03-15 19:13:06
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
W dniu 2020-03-15 o 12:59, Jacek Bialy pisze:
Szukasz winnych wirusa,
Nie szukam. Ty szukasz.
więc dochodzisz do absurdalnych wniosków.
    -- - Jesteśmy przy temacie: Grodzki vs generał.

Grodzki też nie jest winien wirusa.

Cięzko ci to przyszlo, parwda?

Ale pojechał do Włoch, chociaż nie musiał.

Ale chciał i pojechał.

Dlatego zachował się nieodpowiedzialnie niezależnie od tego, czy się zaraził czy nie.

Czyli słuzbowe zarażenie jest cacy, prywatny brak zarażenia - be!? ;-)

Data: 2020-03-15 05:35:26
Autor: Jacek Bialy
[...]

Bo takie właśnie haki mają największą wagę - na przykład wielki autorytet prawo- lub lewo-skrętny. Człowiek w swoim środowisku ze wszech miar szanowany, lecz niestety, jest również tylko człowiekiem, który może skrywać mniej jasne strony swojego życia - taki hak to prawdziwa sensacja.  Natomiast ile warty jest hak na pajaca, który co rusz wystawia się od każdej strony?  Z takiego i tak wszystko samo wylezie, więc szkoda zachodu (po co komu dzisiaj haki na Rysia Petru?)

Grodzki to megaloman i fanfaron,
   -- - Obrzucanie epitetami nic nie zmienia.

Fakty mówią same za siebie. Grodzki wypełnił lukę po założycielu nowośmiesznej (po śmierci Pani Matki śmieszność stanęła po niewłaściwej stronie)..

JB

Data: 2020-03-15 05:42:45
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
Nadajesz się na politruka..
   -- - Co to takiego?

Szukasz winnych zarażenia wirusem, gdy nikt celowo tego nie robi (przynajmniej takich przypadków nie znamy).

JB

Data: 2020-03-15 07:07:46
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
ku wielkiej uciesze jego przeciwników.
   -- - Dobrze powiedziane: nienawidzących go PiS-wców.
Jak śmiał zabrać wille Karczewskiemu?

Nu - willę mu zabrał, ale za to ile ubawu zdążył narobić :-DD

Oj będzie się działo!
   -- - jakis generał znów wybiera się po (...)

To już zależy od wojska.   Ale pan Marszałek jest niezawodny, więc na pewno coś interesującego będzie się działo!

JB

Data: 2020-03-15 11:34:01
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE czyli biały łysy pawian bohaterem
Buuu ha-ha!
   -- - Odwazny jesteś! ;-)

Ależ skąd!   Zawsze byłem bojaźliwy.

JB

Data: 2020-03-15 09:47:45
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ale pawian nie zarazi się cowirem, więc zamiast generała Miki mogli w jego mundur przebrać ciebie i wysłać do Niemiec.       Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-15 04:31:50
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE
Nie odróżniasz pajaca od generała na służbie?
Pajac to ty, generał to nieodpowiedzialny gosciu, który przytargał syfa
do Polski.

Jak długo czytujesz Gazetę Wyborczą?

   -- - Krócej od ciebie ;-)

Ja w ogóle tego nie kupuję.

JB

Data: 2020-03-15 12:41:47
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-15 o 12:31, Jacek Bialy pisze:
[...]
To skąd wiesz o czym tam piszą? Mam cię! ;-)))

Data: 2020-03-15 05:08:19
Autor: Jacek Bialy
WOJNA W SENACIE
Jak długo czytujesz Gazetę Wyborczą?
    -- - Krócej od ciebie ;-)
Ja w ogóle tego nie kupuję.
   -- - To skąd wiesz o czym tam piszą?

Razem z misiem yogi pastujecie ją tutaj od lat.

   -- - Mam cię! ;-)))

Pobaw się z misiem w ciuciubabke!   (tylko uważaj, bo to zoofil)

JB

Data: 2020-03-14 08:48:34
Autor: A. Filip
WOJNA W SENACIE
Runt <Runtime@anakumena.org> pisze:
[...]

460 posłów jak stado baranów przegłosuje zmniejszenie samym sobie szans
na reelekcje?  Liczba posłów jest wpisana do konstytucji (KRP-96.1) więc
zmiana wymaga większości 2/3.

IMHO "cięcie o 50% w jednym ruchu" ma mizerne szanse przejść,
jakieś szanse miałoby cięcie o kilka procent co wybory.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-14 09:27:32
Autor: Runt
WOJNA W SENACIE
W dniu 2020-03-14 o 08:48, A. Filip pisze:
[...]

Nie jestem naiwny aż tak. Koryta dla miernot i swojaków są niezbędne.

Liczba posłów jest wpisana do konstytucji (KRP-96.1) więc
zmiana wymaga większości 2/3.

PiS jest za czy przeciw? ;-)))

IMHO "cięcie o 50% w jednym ruchu" ma mizerne szanse przejść,
jakieś szanse miałoby cięcie o kilka procent co wybory.

A co z finansowaniem partii politycznych z budżetu? PO było za, PiS przeciw. Głosuj na PiS filipku.