WOLNA POLSKA...

Data: 2010-10-25 11:47:02
Autor: Panslavista
WOLNA POLSKA...
.... była gdy Polacy mogli posiadać i nosić broń do obrony własnej i swoich majątków. Okupanci i ich następcy robią wszystko, aby Polacy nie mieli własnej broni, gdyż mając broń zechcieliby sięgnąć przy jej pomocy po wolność dla siebie i Polski.
    Lewizna nigdy nie była pro-polska, zawsze zaciskała obrożę i zakładała ciaśniejszy kaganiec na twarze Polaków.
    Jak widać po ostatnich wydarzeniach były eSBuc miał broń - oni wszyscy mają pozwolenia i broń w domu - ci miejscowi w gminie Nieporęt też łażą z bronią, a nawet wygrażali nią ludziom.

Data: 2010-10-25 12:19:48
Autor: Bogdan Idzikowski
WOLNA POLSKA...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc5521b$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten wariat nie miał pozwolenia na broń. Gdyby wszyscy wariaci mieli broń, to politycy, szczególnie z picu - są niezwykle ulubieni - musieliby przebywać w bunkrach, a czołgami lub innymi opancerzonymi pojazdami się przemieszczać.

Data: 2010-10-25 14:19:01
Autor: Panslavista
WOLNA POLSKA...

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc558fd$0$22808$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teraz możesz tak twierdzić - wyczyszczono wszystko co trzeba.
E tam dobrzy obywatele zjednoczyli by się i wystrzelali bandytów. I wot gdie sabaka zaryta - multum bandytów, przestępców, bossów narkotykowych ukrywa się za mundurami lub stanowiskami a nawet immunitetami.

Data: 2010-10-25 15:25:55
Autor: Neko_apolityczny
WOLNA POLSKA...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl>

sabaka zaryta - multum bandytów, przestępców, bossów narkotykowych ukrywa się za mundurami lub stanowiskami a nawet immunitetami.

Co Pan powie. Ciekawe skad ta wiedza?

Data: 2010-10-25 16:47:50
Autor: `heÂŽsk
WOLNA POLSKA...
On Mon, 25 Oct 2010 14:19:01 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

 [...]

E tam dobrzy obywatele

 tak, klika to oni, kolektyw to my ;o)

zjednoczyli by się i wystrzelali bandytów.

 a gdyby tak zaczeli od ciebie? ;o)

I wot gdie sabaka zaryta - multum bandytów, przestępców, bossów narkotykowych ukrywa się za mundurami lub stanowiskami
a nawet immunitetami.

 proponowalbym podpatrzec jak to robia w innych krajach.
 mozesz zaczac od rosji przez kraje arabskie po ameryke
 poludniowa. wnioski beda przykre.

Data: 2010-10-25 15:25:23
Autor: Neko_apolityczny
WOLNA POLSKA...
[...]

Wiesc gmina niesie, ze Pan tez z gnatem chodzi...

Data: 2010-10-25 18:20:11
Autor: Panslavista
WOLNA POLSKA...

"Neko_apolityczny" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:ia40hh$l8l$1news.onet.pl...
[...]

Ciiiiiii, parchu, jeszcze się wyda.

Data: 2010-10-25 18:39:32
Autor: Bogdan Idzikowski
WOLNA POLSKA...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc5ae3f$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie przechwalaj się. Jest pewna grupa ludzi, którzy za boga chińskiego nie dostaną pozwolenia na broń. Łącznie z tobą.

Data: 2010-10-25 19:11:48
Autor: Panslavista
WOLNA POLSKA...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc5b200$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

Widzisz pacanie, nie potrzebuję broni palnej, ja sam jestem bronią.
Palną też umiem się posługiwać - i wybierać skrzydełko czy nóżka.
Gdybym był świrem to i tak nie wywaliłbym całego magazynka w jeden obiekt. Wystarczyłby mi na więcej obiektów.

Data: 2010-10-25 19:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski
WOLNA POLSKA...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cc5ba57$0$22797$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Są mężczyźni, którzy do normalnej egzystencji potrzebują nowych duzych i drogich samochodów. Innym wystarcza co innego. A tobie.....

Data: 2010-10-25 19:45:02
Autor: Panslavista
WOLNA POLSKA...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cc5bde0$0$22806$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A mi spokój moich dzieci i wnuków.

Data: 2010-10-25 15:45:50
Autor: cirrus
WOLNA POLSKA...
[...]

A to Polacy mają jakieś majątki i dorobili sie w tej nieprawej rzeczywistości. No, aprzyklad Łodzi jaknajbardziej przemawia za posiadaniem broni.

--
stevep

Data: 2010-10-25 15:46:06
Autor: Grzegorz Z.
WOLNA POLSKA...

... była gdy Polacy mogli posiadać i nosić broń do obrony własnej i swoich majątków.

A Deklaracja Łódzka?

Data: 2010-10-25 16:47:50
Autor: `heÂŽsk
WOLNA POLSKA...
On Mon, 25 Oct 2010 15:46:06 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> ... była gdy Polacy mogli posiadać i nosić broń do obrony własnej i swoich > majątków.

A Deklaracja Łódzka?

 wlasnie. bron mogliby posiadac jedynie sympatycy PiS.
 na drugi dzien po uchwaleniu ustawy szeregi tej partii
 wzroslyby wielkokrotnie, a przez tydzien w calym kraju
 dymilyby samopaly, a trup scielil gesto ;o)))

Data: 2010-10-25 16:47:49
Autor: `heÂŽsk
WOLNA POLSKA...
On Mon, 25 Oct 2010 11:47:02 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

... była gdy Polacy mogli posiadać i nosić broń do obrony własnej i swoich majątków. [...]

 polowa psp wybilaby sie wzajemnie w ciagu tygodnia ;o)))

WOLNA POLSKA...