WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO

Data: 2019-04-29 07:40:14
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
Czyli jak Modzelewskiego wspominają neoliberały ;-)

Data: 2019-04-29 08:20:13
Autor: Lepudruk

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cc68e41$0$478$65785112news.neostrada.pl...
Czyli jak Modzelewskiego wspominają neoliberały ;-)

O czym ty bełkoczesz?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 08:18:01
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
W dniu 2019-04-29 o 08:20, Lepudruk pisze:
O czym ty bełkoczesz?

A wiesz kto to był Modzelewski?

Ty faktycznie mało rozumiesz ;-)

Data: 2019-04-30 00:20:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 08:18:09 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-04-29 o 08:20, Lepudruk pisze:
> O czym ty bełkoczesz?

A wiesz kto to był Modzelewski?

A ty wiesz coś więcej ponad to co ci Partia nawrzucała o wrogu politycznym?

--
Bruno

Data: 2019-04-30 11:16:10
Autor: z
W dniu 2019-04-30 o 09:20, Bruno Brunowski pisze:
A ty wiesz coś więcej ponad to co ci Partia nawrzucała o wrogu politycznym?

A przejrzyj archiwum. Znajdziesz wzmianki o wywiadzie w tok fm państwa Modzelewskich w audycji "świat się chwieje".
Żadna partia nie zmusza mnie do słuchania tych audycji.
A gdybyś cokolwiek wiedział o tym panu to nie nazwałbyś go wrogiem politycznym pisu.
No chyba że cytujesz okólniki posrańców w których jest tylko krytyczne zdanie o tym co robi PiS w sądownictwie.
Jak się zainteresujesz głębiej to Ci może rura zmięknąć ;-)

Data: 2019-04-30 02:42:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 11:16:14 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Jak się zainteresujesz głębiej to Ci może rura zmięknąć ;-)

Ta, zaraz zaczniesz udowadniać, że Modzelewski miłował pisiorów z BACZNOŚĆ!!! Naczelnikiem SPOCZNIJ!!! na czele. https://www.rp.pl/Kraj/312149843-Karol-Modzelewski-Polska-rzadzi-Kaczynski.html
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prof-modzelewski-grozi-nam-policyjne-panstwo-fakty-po-faktach,794511.html
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/1727206,1,prof-karol-modzelewski-o-przyszlosci-polskiej-polityki.read
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prof-karol-modzelewski-w-piaskiem-po-oczach,821103.html

I tak dalej.

BTW nie ograniczaj się wyłącznie do Tok FM, nawet jeśli jest tam twoja ulubiona audycja i słyszysz w niej to co chcesz usłyszeć. Wyjdź czasem ze swojej bańki informacyjnej.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 04:22:32
Autor: Bytomir Dipikryloamina
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Ta, zaraz zaczniesz udowadniać, że Modzelewski miłował pisiorów z BACZNOŚĆ!!! Naczelnikiem SPOCZNIJ!!! na czele.. https://www.rp.pl/Kraj/312149843-Karol-Modzelewski-Polska-rzadzi-Kaczynski.html

Odkrycie stulecia.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prof-modzelewski-grozi-nam-policyjne-panstwo-fakty-po-faktach,794511.html

USA, Francja to są dziś państwa policyjne.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/historia/1727206,1,prof-karol-modzelewski-o-przyszlosci-polskiej-polityki.read

No sam widzisz:)
cyt.
Jaka będzie Polska po PiS? Marek Borowski i Andrzej Celiński uważają, że trzeba stworzyć wspólny front obozu demokratycznego, wygrać następne wybory, przywrócić ład konstytucyjny, wyciągnąć wnioski z dawnych błędów.

- Nie wydaje mi się to możliwe. Opozycja nie wyciągnęła jeszcze wniosków z minionej przegranej, a to jest konieczne. Dopóki tego nie zrobi, nie będzie mogła być skuteczną alternatywą.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/prof-karol-modzelewski-w-piaskiem-po-oczach,821103.html

IPN? Kogo to obchodzi?

I tak dalej.

Ryś z Donkiem już nie przelicytują pisiorstwa, a jak coś bąkną zawsze można odpowiedzieć: mieliśta 8 lat na zmiany,  SLD jako socjaliści
dawali mnij niż Kaczka.

Czasem GWnu, niusłikom i reszcie udaje się walnąć w Kaczkę, ale najczęściej
rykoszet powoduje większe zniszczenia u Grzesia Schetyny.

Co robić?

Data: 2019-04-30 13:37:34
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 13:22, Bytomir Dipikryloamina pisze:
USA, Francja to są dziś państwa policyjne.

Francja tak, ale są strefy no-go:)

USA to inne podejście do tematu, tam nie ma zamieszek na tle socjalnym, bo panuje kapitalizm, są zamieszki, ale rzadko, na tle rasowym:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 11:57:39
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
Jak dziecko.
Przecież napisałem co jest w tych okólnikach.
A o kwestiach społecznych jesteś w stanie coś zacytować bo przecież z głowy nie napiszesz ;-)

Data: 2019-04-30 03:17:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 11:58:13 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jak dziecko.
Przecież napisałem co jest w tych okólnikach.
A o kwestiach społecznych jesteś w stanie coś zacytować bo przecież z głowy nie napiszesz ;-)

W kwestiach społecznych prof. Modzelewski był mocno lewicowy, co nie jest i nigdy nie było żadną tajemnicą. To jednak nie uczyniło go poplecznikiem PiS. Wprost przeciwnie, o ile pochwalał programy społeczne, tak resztę pisowskiej polityki mocno kontestował.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 12:58:31
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 12:17, Br Br pisze:
[...]

wiadomo, że ty odwrotnie, kontestujesz wszystko co popadnie:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 12:59:23
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
Brawo. Dogooglał się :-)
Mimo że używasz nie adekwatnych pojęć "mocno lewicowy" "poplecznik pisu" "mocno kontestował" to i tak gratuluję.

Data: 2019-04-30 04:24:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 12:59:28 UTC+2 użytkownik z napisał:
Brawo. Dogooglał się :-)
Mimo że używasz nie adekwatnych pojęć "mocno lewicowy" "poplecznik pisu" "mocno kontestował" to i tak gratuluję.

To na piszę ci prosto z mostu, bez trudnych słówek: przyjacielem PiSu z pewnością Karol Modzelewski nie był i walczył z pisowską wizją świata w zakresie sądownictwa, polityki zagranicznej, reformy emerytalnej i wielu innych. To że kilka punktów programu PiS pochwalił, nie zmieniło jego krytycznego podejścia do Jarosława Kaczyńskiego i jego popleczników.. --
Bruno

Data: 2019-04-30 13:31:48
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
W dniu 2019-04-30 o 13:24, Bruno Brunowski pisze:

To że z kilkoma puntami programu PiSu się nie zgadzał nie znaczy że zaprzepaścił trzy pojęcia z tematu tak jak jego byli towarzysze.
Poczytaj w jakich słowach wypowiadał się o balcerowiczowskim rozkradaniu kraju i polityce eksploatacji nowych rynków przez korporacje niemieckie i francuskie.
Tvnowskie redaktorki rozpływają się nad Modzelewskim jak za JPII jak im jakieś przykazanie okazuje się wybiórczo wygodne.

Data: 2019-04-30 04:46:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 13:31:53 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Czytałem i to w czasach gdy nie było "Świat się chwieje". Ale, to że był w kontrze do Balcerowicza nigdy nie uczyniło z niego akolity PiS-u. Był i pozostał człowiekiem liberalnej lewicy.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 13:33:55
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 13:24, Br Br pisze:
[...]

e tam, nigdy nie był nachalny i arogancki tak jak ty, trudno było go zobaczyć w waszej anty-pisowskiej szczujni, po prostu dobry człowiek:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 04:39:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 13:33:45 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

e tam, nigdy nie był nachalny i arogancki tak jak ty, trudno było go zobaczyć w waszej anty-pisowskiej szczujni, po prostu dobry człowiek:)

Wprost przeciwnie, bywał często i mówił mądre rzeczy, ale nie nadające się na paski grozy, stąd o tym nie wiesz.

--
Bruno

Data: 2019-04-30 13:54:59
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 13:39, Br Br pisze:
[...]

ty nie pamiętasz nawet co mówił, więc ty taka szczuja jesteś, a nie dobry człowiek:)))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-04-30 13:05:13
Autor: Lepudruk

W dniu 2019-04-29 o 08:20, Lepudruk pisze:
O czym ty bełkoczesz?

A wiesz kto to był Modzelewski?

Ty faktycznie mało rozumiesz ;-)

Co wspólnego ma temat z Modzelewskim? Potrafisz tylko bełkotać.

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 13:25:59
Autor: z
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
W dniu 2019-04-30 o 13:05, Lepudruk pisze:

Melduj zacięcie.

Wygooglaj sobie co to znaczy bo zapewne w wojsku nie byłeś ;-)

Data: 2019-04-30 14:28:48
Autor: Lepudruk
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5cc830ca$0$528$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2019-04-30 o 13:05, Lepudruk pisze:

Melduj zacięcie

Wygooglaj sobie co to znaczy bo zapewne w wojsku nie byłeś ;-)

Nie byłem i nie zamierzam. Nie po to kończyłem studia. Masz wyższe wykształcenie czy "nie matura lecz chęć szczera"?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-30 09:28:32
Autor: Zenek Kapelinder
WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO
Konczyles pizdziak studia. Ujmij bo masz z czego. Nie wszystko co ci pizdziak mowia jest prawda.

Data: 2019-04-30 21:39:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 30 kwietnia 2019 18:28:34 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Konczyles pizdziak studia. Ujmij bo masz z czego. Nie wszystko co ci pizdziak mowia jest prawda.

Zenek, ja też kończyłem. Na elitarnej polonistyce UWr w 1999 jako prymus.
Specjalność literaturoznawcza. Teorię i historię literatury mam w małym palcu. I mam z tego wszystkiego poza dyplomem magistra coś, co mi od czasu do czasu
stoi między nogami, przez pozostały czas wisi.

Data: 2019-04-30 17:13:05
Autor: z
W dniu 2019-04-30 o 14:28, Lepudruk pisze:
Nie byłem i nie zamierzam. Nie po to kończyłem studia.

Szacunnnn ;-)

Bycie w wojsku tego nie wyklucza. A papierek o którym mówił że ma taki jeden prezydent też mu chwały nie przyniósł.
Mam naturę na którą trzeba było sobie porządnie zasłużyć i 20 lat doświadczenia zawodowego którego żadne magisterium dla samego miagisteriowania nie daje.

Meldujesz to zacięcie czy spier...sz do swojej norki?

Data: 2019-04-30 18:51:05
Autor: u2
W dniu 30.04.2019 o 14:28, Lepudruk pisze:
[...]

e tam, prawdziwy fachowiec nigdy nie kończy studiowania swojego fachu, a ty skończyłeś studiowanie, wiec nie jesteś prawdziwym fachowcem:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-01 10:41:04
Autor: z
W dniu 2019-04-30 o 18:51, u2 pisze:
e tam, prawdziwy fachowiec nigdy nie kończy studiowania swojego fachu, a ty skończyłeś studiowanie, wiec nie jesteś prawdziwym fachowcem:))))))))

W mordę... Jak się rozejrzę po kolegach i znajomych to nie widzę koleracji STUDIA->FACH-> Dobrobyt ;-) Zawsze coś ten łańcuszek zakłóca
PSIPADEK ;-)

Data: 2019-05-01 10:47:04
Autor: u2
W dniu 01.05.2019 o 10:41, z pisze:
Jak się rozejrzę po kolegach i znajomych to nie widzę koleracji STUDIA->FACH-> Dobrobyt

e tam, na dobrego fachowca zawsze jest popyt, a do osiągnięcia dobrobytu nie potrzeba studiów:)

--
George Orwell :

WOLNOŚĆ RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO