WON!

Data: 2017-07-19 11:35:39
Autor: Bene Natus
WON!
Wczoraj własciel kota powiedział do posłanki: "won!". Sprawdziłem w googlach co ono oznacza i z jakiego języka pochodzi. Okazuje się że z języka rosyjskiego. To popularne słowo. Najczęstsze uzycie to "poszoł/paszła won!" oznaczające mniej więcej to samo co "wynocha"> Czyzby własciel kota w chwili zderwowania odezwał się w języku ojczystym? Interesujące.

CL

Data: 2017-07-19 20:03:28
Autor: Wiesiaczek
WON!
W dniu 19.07.2017 o 11:35, Bene Natus pisze:
[...]

A w czym rosyjski jest gorszy od hiszpańskiego, którym tu tak namiętnie szpanujesz?

P,S. Staje Ci po tym lepiej czy co?

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-19 20:06:06
Autor: Bene Natus
WON!
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko6tg$gl1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Te, Tony Halik. Jaki hiszpański? Ignorant! ;-)))

P,S. Staje Ci po tym lepiej czy co?

Ooooo, zabrakło argumentów? Cienias jednak jesteś!

CL

Data: 2017-07-19 20:27:42
Autor: Wiesiaczek
WON!
W dniu 19.07.2017 o 20:06, Bene Natus pisze:
[...]

Argumentów?!
Na co?
Czy ja z Tobą o czymś dyskutuję?
To było tylko pytanie palancie - ignorancie.

P.S. Sam chyba widzisz, jaki poziom tu prezentujesz i więcej moich uwag chyba nie potrzebujesz?

Data: 2017-07-20 08:11:59
Autor: Bene Natus UBywatel
WON!
palant "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko8au$nq9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Słuchaj no chuju (równam do twego poziomu palancie!) - gówno mnie obchodzą twoje komusze tęsknoty. Cienias jestes i tyle. Spadaj na drzewo prostaku.

CL

WON!