WON z naszej Polski!

Data: 2017-07-19 07:14:01
Autor: Bene Natus
WON z naszej Polski!
To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, obłudy i łajdactw!

CL

Data: 2017-07-19 11:40:26
Autor: Zenek Kapelinder
WON z naszej Polski!
Zanim won z Polski to niech dzisiejsza opozycja z kolesiami odda co ukradla. Potem od kilku do kilkudziesieciu lat odsiadki dla czerwonej zarazy i stworzonej przez nich demokratycznej opozyci. I dopiero won.

Data: 2017-07-19 11:46:15
Autor: japanizer
WON z naszej Polski!
On Thursday, July 20, 2017 at 3:40:27 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Zanim won z Polski to niech dzisiejsza opozycja z kolesiami odda co ukradla. Potem od kilku do kilkudziesieciu lat odsiadki dla czerwonej zarazy i stworzonej przez nich demokratycznej opozyci. I dopiero won.

Wiadomo już coś o tym co PiS zrobił z 5 miliardami złotych ze SKOKów?

Data: 2017-07-19 13:42:24
Autor: Zenek Kapelinder
WON z naszej Polski!
Podobno za te 5 miliardow bedzie kopal doly i zakupi wapno. Scyzoryki do podcinania sciegien kupi jak wystarczy kasy. Masz jeszcze jakies pytania przyglupie pizdziaku?

Data: 2017-07-19 19:10:21
Autor: japanizer
WON z naszej Polski!
On Thursday, July 20, 2017 at 5:42:25 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Podobno za te 5 miliardow bedzie kopal doly i zakupi wapno. Scyzoryki do podcinania sciegien kupi jak wystarczy kasy. Masz jeszcze jakies pytania przyglupie pizdziaku?

Aha, czyli jednak potwierdzasz że PiS to złodzieje i hipokryci.

Data: 2017-07-20 02:35:21
Autor: Zenek Kapelinder
WON z naszej Polski!
A czy ja gdzies napisalem debilu pizdziaku ze to zlodzieje i hipokryci? Pewno na kopanie dolow i zakup wapna przetarg zrobia. Chociaz jak znam zycie to mnostwo ludzi w czynie spolecznym doly na wapno dla opozycyjnej bandy by chcialo wykopac.

Data: 2017-07-20 13:03:26
Autor: boukun
WON z naszej Polski!
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piździak musiałby najpierw w tej naszej Polsce być, a on by chciał Polską sterować służąc u szwaba pod szwabskie dyktando....

boukun

Data: 2017-07-20 13:18:04
Autor: Bene Natus UBywatel
Kogucik - WON z naszej Polski!

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:9c7af79b-4572-447b-8bc4-acd072da3ac3googlegroups.com...
A czy ja gdzies napisalem że nie jestem debilem albo zlodziejem i hipokrytą? Pewno na kopanie dolow i zakup wapna przetarg zrobia. Będe mieć wygodny doł. Chociaz jak znam zycie to mnostwo ludzi w czynie spolecznym doly na wapno dla mnie by chcialo wykopac i nasrać mi na łeb.

Zenuś xenética seu idiota! Lime é que ten na cabeza! Mixto con merda do gato. ;-))))

CL

Data: 2017-07-19 23:17:56
Autor: Presidente de San Escobar
WON z naszej Polski!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Podobno za te 5 miliardow bedzie kopal doly i zakupi wapno. Scyzoryki do podcinania sciegien kupi jak wystarczy kasy. Masz jeszcze jakies pytania przyglupie pizdziaku?

Kapusia ojebali na 5 mld a on dalej im jajka liże :DDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-20 08:07:19
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:6a34884e-9334-4342-8193-e0d69aeba93dgooglegroups.com...
[...]

Rozdał biednym? Eeeee, chyba podzielili pomiedzy sobą.

CL

Data: 2017-07-19 18:44:38
Autor: andal
WON z naszej Polski!
On Wed, 19 Jul 2017 11:40:26 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Zanim won z Polski to niech dzisiejsza opozycja z kolesiami odda co
ukradla. Potem od kilku do kilkudziesieciu lat odsiadki dla czerwonej
zarazy i stworzonej przez nich demokratycznej opozyci. I dopiero won.

wez wytrzezwiej

zywic zlodzieji nawet samymi kartoflsami przez dalsze kilkadziesiat lat to zbyt kosztowne

dol z wapnem bedzie skuteczniejszy

Data: 2017-07-19 23:17:15
Autor: Presidente de San Escobar
WON z naszej Polski!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zanim won z Polski to niech dzisiejsza opozycja z kolesiami odda co ukradla. Potem od kilku do kilkudziesieciu lat odsiadki dla czerwonej zarazy i

Kapuś, nieźle wyprany mózg gratuluję :DDDDDD
Kto jest twoim Goebbelsem? :DDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-19 15:07:17
Autor: Bytomir Kwasigroch
WON z naszej Polski!
użytkownik Bene Natus napisał:
To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, obłudy i łajdactw!

Oki doki, ale czy Ryś już wie jak przechytrzyć rząd?

Kogo proponujesz jako alternatywę? Kosiniak się nada na premiera?:)

Data: 2017-07-19 20:08:06
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 19.07.2017 o 07:14, Bene Natus pisze:
To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, obłudy i łajdactw!

CL

Nie mógłbyś chuju wypowiadać się w swoim imieniu?

Nie wiem, czy jestem zwolennikiem czy przeciwnikiem Kaczyńskiego, ale na pewno nic nie mam wspólnego z Tobą i podobnymi chujami, którzy uważają, że mogą się wypowiadać w imieniu Polaków.

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-19 11:11:35
Autor: japanizer
WON z naszej Polski!
On Thursday, July 20, 2017 at 3:08:07 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
W dniu 19.07.2017 o 07:14, Bene Natus pisze:
> To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, > obłudy i łajdactw!

Nie mógłbyś chuju wypowiadać się w swoim imieniu?
              ^^^^^

Nie wiem, czy jestem zwolennikiem czy przeciwnikiem Kaczyńskiego, ale na pewno nic nie mam wspólnego z Tobą i podobnymi chujami
                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^

Trzymasz poziom dyskusji godny tej prostaczki Pawłowicz!

Data: 2017-07-19 20:23:40
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 19.07.2017 o 20:11, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

E tam. Lubię tylko nazywać rzeczy po imieniu.

Data: 2017-07-20 08:06:33
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko83c$hp4$2node1.news.atman.pl...
[...]

Więc ja tez nazwę rzecz po imieniu: spierdalaj złamany chuju na drzewo! ;-)))

CL

Data: 2017-07-20 18:22:53
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 20.07.2017 o 08:06, Bene Natus UBywatel pisze:
[...]

Powtarzasz po mnie.
Nie warto Ciebie czytać, tym bardziej że swoją głupotą obficie zasrywasz grupę.
Tym samym won do KF-a!

PLONK! :)

Data: 2017-07-21 12:33:22
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
komuch "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

;-)))

[...]

Sram ci na łeb stary komuchu! Takiś delikatny? To dlaczego nie zwrócisz uwagi temu "chujowi" LeoTarowi? Jakoś ci on nie przeszkadza. Przypoinam ci dziadzia mże to nie ja zacząłem. Podskoczyłeś to i oberwałeś. Będziesz brykać - będziesz obrywać. Będziesz grzeczny - może nie dam ci kopa w dupę. Tak po katolicku. ;-)))

CL

Data: 2017-07-20 08:05:44
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
kutas złamany "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko766$h0p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Słuchaj no złamany chuju, któremu wydaje się że wszystko mu wolno! Nie wypowiadam sie w twoim imieniu więc wal się! Spierdalaj na drzewo pisowski komuchu!

CL

WON z naszej Polski!