WON z naszej Polski!

Data: 2017-07-19 20:08:06
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 19.07.2017 o 07:14, Bene Natus pisze:
To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, obłudy i łajdactw!

CL

Nie mógłbyś chuju wypowiadać się w swoim imieniu?

Nie wiem, czy jestem zwolennikiem czy przeciwnikiem Kaczyńskiego, ale na pewno nic nie mam wspólnego z Tobą i podobnymi chujami, którzy uważają, że mogą się wypowiadać w imieniu Polaków.

--
Wiesiaczek (dziś z tych Tych)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-19 11:11:35
Autor: japanizer
WON z naszej Polski!
On Thursday, July 20, 2017 at 3:08:07 AM UTC+9, Wiesiaczek wrote:
W dniu 19.07.2017 o 07:14, Bene Natus pisze:
> To nie wasz folwark, to nie kuweta dla kota! Mamy dość waszego chamstwa, > obłudy i łajdactw!

Nie mógłbyś chuju wypowiadać się w swoim imieniu?
              ^^^^^

Nie wiem, czy jestem zwolennikiem czy przeciwnikiem Kaczyńskiego, ale na pewno nic nie mam wspólnego z Tobą i podobnymi chujami
                                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^

Trzymasz poziom dyskusji godny tej prostaczki Pawłowicz!

Data: 2017-07-19 20:23:40
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 19.07.2017 o 20:11, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

E tam. Lubię tylko nazywać rzeczy po imieniu.

Data: 2017-07-20 08:06:33
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko83c$hp4$2node1.news.atman.pl...
[...]

Więc ja tez nazwę rzecz po imieniu: spierdalaj złamany chuju na drzewo! ;-)))

CL

Data: 2017-07-20 18:22:53
Autor: Wiesiaczek
WON z naszej Polski!
W dniu 20.07.2017 o 08:06, Bene Natus UBywatel pisze:
[...]

Powtarzasz po mnie.
Nie warto Ciebie czytać, tym bardziej że swoją głupotą obficie zasrywasz grupę.
Tym samym won do KF-a!

PLONK! :)

Data: 2017-07-21 12:33:22
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
komuch "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

;-)))

[...]

Sram ci na łeb stary komuchu! Takiś delikatny? To dlaczego nie zwrócisz uwagi temu "chujowi" LeoTarowi? Jakoś ci on nie przeszkadza. Przypoinam ci dziadzia mże to nie ja zacząłem. Podskoczyłeś to i oberwałeś. Będziesz brykać - będziesz obrywać. Będziesz grzeczny - może nie dam ci kopa w dupę. Tak po katolicku. ;-)))

CL

Data: 2017-07-20 08:05:44
Autor: Bene Natus UBywatel
WON z naszej Polski!
kutas złamany "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:oko766$h0p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Słuchaj no złamany chuju, któremu wydaje się że wszystko mu wolno! Nie wypowiadam sie w twoim imieniu więc wal się! Spierdalaj na drzewo pisowski komuchu!

CL

WON z naszej Polski!