WORD - Dokumenty

Data: 2013-07-09 14:17:16
Autor: Kaangax
WORD - Dokumenty
Witam, mam pytanie odnośnie dokumentacji egzaminów w WORD. Otóż mój pierwszy, i jak dotąd ostatni egzamin, odbyłem w WORD'ie w Szczecinie. Teraz chciałbym wrócić do egzaminów lecz za pracą wyjechałem do Trójmiasta. Otóż powstaje problem z dokumentami, czy muszę osobiście stawić się do WORDu w Szczecinie celem odebrania dokumentów i złożenia ich w WORD'zie w Trójmieście? Czy mogę bez przeszkód pójść do trójmiejskiego WORDu i zgłosić się na egzamin?

Z pozdrowieniami,
Kaangax

Data: 2013-07-09 16:33:11
Autor: Tadzik
WORD - Dokumenty
On Tue, 9 Jul 2013 14:17:16 +0000 (UTC), Kaangax <sebastian.dzienisz@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

Owszem, musisz
Możesz...
--
Pozdro
tadzik

Data: 2013-07-09 18:11:16
Autor: WOJO
WORD - Dokumenty
[...]

Korespondencja wewnętrzna między WORDami.
Pozdrawiam.
WOJO

WORD - Dokumenty