WO同

Data: 2015-12-26 20:53:32
Autor: jsen
WO同

chcia豚ym poruszy tu temat WO同.
co o tym s康zicie?
bez 瘸dnej takiej politycznej przynale積o軼i,
ale jako zwykli ludzie.
co jest w tym tak, a co nie tak.
naprawd prosz pia z siebie;
by mo瞠 was co zachwyca,
by mo瞠 bulwersuje.
czy przyklasn望 i pod望 pi徠k,
czy mo瞠 sobie r彗 nie brudzi?
jak to jest w sumieniach waszych, uczciwie.

prosi豚ym o rozwa積e, nieadorackie ani nie od瞠gnuj帷e od czci wypowiedzi.

jacek

Data: 2015-12-27 07:30:31
Autor: dante
WO同
Dnia Sat, 26 Dec 2015 20:53:32 -0800 (PST), jsen@op.pl napisa(a):

chciabym poruszy tu temat WOP.
co o tym sdzicie?
bez 髒adnej takiej politycznej przynale髒noci,
ale jako zwykli ludzie.
co jest w tym tak, a co nie tak.
naprawd prosz pia z siebie;
by mo髒e was co zachwyca,
by mo髒e bulwersuje.
czy przyklasn i pod pitk,
czy mo髒e sobie rk nie brudzi?
jak to jest w sumieniach waszych, uczciwie.

prosibym o rozwa髒ne, nieadorackie ani nie od髒egnujce od czci wypowiedzi.

jacek

Ale髒 o czym tu pisa
najzwyklejszy geszeft
a gojce "klaskaj Rubika".

Data: 2015-12-26 22:44:47
Autor: jsen
WO同

Ale o czym tu pisa
najzwyklejszy geszeft
a gojce "klaskaj Rubika".

ojejku, ojejku, dante
(te ojejku to sobie wzi掖em z m這dzie篡, nie narodowo嗆i,
bo nawet fajnie my郵i oddaje)
rozwi o tym Rubiku prosz
bo pie郾i naprawd pod anielskie momentami podchodz帷e,
cho wiem, 瞠 on jest z nieumar造ch,
co 瘸den przytyk, ni 瘸dna chwa豉.
prosi豚ym wi璚 napisz co wi璚ej.

jacek

Data: 2015-12-27 08:21:20
Autor: dante
WOP
Dnia Sat, 26 Dec 2015 22:44:47 -0800 (PST), jsen@op.pl napisa(a):

Ale髒 o czym tu pisa
najzwyklejszy geszeft
a gojce "klaskaj Rubika".

ojejku, ojejku, dante
(te ojejku to sobie wziem z modzie髒y, nie narodowoi,
bo nawet fajnie myli oddaje)
rozwi o tym Rubiku prosz
bo pieni naprawd pod anielskie momentami podchodzce,
cho wiem, 髒e on jest z nieumarych,
co 髒aden przytyk, ni 髒adna chwaa.
prosibym wic napisz co wicej.

jacek

Ciesz si 髒e nie masz wtpliwoci co do istoty geszeftu.

A co do "klaskania Rubika"
to zesp籀 czynnoci polegajcy na szeroko pojtym naladownictwu
To taka lemingoza podniesiona do kwadratu
bo 髒eby m籀c "klaska Rubika"
to jeszcze za to pac.

Na "klaskania Rubika" nie mog si doczeka wszelkiej maci
"prezydty" i "burmiszcze"
miast, miasteczek i wsi
Gdy髒 ka髒da okazja jest dobra
do turbolansu
oczywicie za pienidze leming籀w.
Czyli mamy tak sytuacj
lemingi pac podatki
a taki burmiszcz je wydaje na geszeft Jkay
i na imprez pod niebem.
Na imprez przychodz lemingi
i jeszcze pac.

Przypomina to sytuacj w pewnej
miejscowoci w g籀rach
gdzie ksidz za髒da od ka髒dej
rodziny 50 pln na koci籀 (400 rodzin)
-taki lokalny podatek od gupoty.
A parafianki przychodz co niedziel
z wasnymi rodkami czystoci
i sprztaj ten koci籀
A ksidz co roku zmienia samoch籀d.

Wiesz ile kosztuje 1 godzina
pracy policjanta, stra髒aka, stra髒nika miejskiego
karetki pogotowia, ochrony?
Ale tego nie ma w rozliczeniach
no bo kurwa po co?

Widziae gdzie natrt籀w z puszkami
od Szlachetnej Paczki?
Pewno nie.
A wiesz ile zebrali?
Bak wicej od Jkay.

Sajonara.

Data: 2015-12-27 13:22:31
Autor: dante
WOP
Dnia Sun, 27 Dec 2015 08:21:20 +0100, dante napisa(a):

[...]

Zapomniaem doda
髒e te 50 pln
to miesicznie.

Data: 2016-01-07 16:06:18
Autor: jsen
WO同
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 08:22:03 UTC+1 u篡tkownik dante napisa:
> [...]

> bo nawet fajnie my郵i oddaje)
> rozwi o tym Rubiku prosz
> bo pie郾i naprawd pod anielskie momentami podchodz帷e,

Ciesz si 瞠 nie masz w徠pliwo軼i co do istoty geszeftu.

mia貫m, bo r騜ne s逝chy chodzi造.
ale dzi pozby貫m si ostatnich z逝dze;
poogl康a貫m na youtube inne materia造,
poza tym z ca造m procesem Wielguckiego,
no i c騜 tu powiedzie?

Na "klaskania Rubika" nie mog si doczeka wszelkiej ma軼i
"prezyd皻y" i "burmiszcze"
miast, miasteczek i wsi
Gdy ka盥a okazja jest dobra
do turbolansu
oczywi軼ie za pieni康ze leming闚.
Czyli mamy tak sytuacj
lemingi p豉c podatki
a taki "burmiszcz" je wydaje na geszeft J彗a造
i na imprez pod niebem.
Na imprez przychodz lemingi
i jeszcze p豉c.

a burmistrzunio punkty sobie 豉pie, he,he.

Przypomina to sytuacj w pewnej
miejscowo軼i w g鏎ach...
gdzie ksi康z za膨da od ka盥ej
rodziny 50 pln na ko軼i馧 (400 rodzin)
-taki lokalny podatek... od g逝poty.
A parafianki przychodz co niedziel
z w豉snymi 鈔odkami czysto軼i
i sprz徠aj ten ko軼i馧
A ksi康z co roku zmienia samoch鏚.

nie widz nic zdro積ego w zbieraniu datkow na ko軼i馧,
czy prace spo貫czne przy nim, a je郵i kto do niego chodzi,
to nawet normalne. nienormalne w tym przypadku jest to, 瞠 ksi康z wydaje t kas na coroczne zmienianie samochod闚.
zreszt moim zdaniem, to do嗆 m璚z帷y proceder,
bo rozpracujesz i przyzwyczaisz si do jednej maszyny,
a tu ci coraz now podprowadzaj:)
i trzeba uczy si od nowa:)
e tam, co to za 篡cie.

Wiesz ile kosztuje 1 godzina
pracy policjanta, stra瘸ka, stra積ika miejskiego
karetki pogotowia, ochrony?

nie wiem, ale wiem 瞠 za du穎;)
oni zawsze tak jako poprzeliczaj,
瞠 normalny cz這wiek czy firma prywatna
zadowolona by豉by z po這wy tej kwoty.

Ale tego nie ma w rozliczeniach
no bo kurwa po co?

bo i w rozliczeniach by nie powinno,
skoro nie jest to koszt fundacji.
jednak瞠 przy obliczeniach wewn皻rznych
danej, dzia豉j帷ej z poczuciem misji spo貫cznej, organizacji,
takie zestawienie powinno by pierwsze, kt鏎e nale篡 wykona
przed podj璚iem jakiejkolwiek akcji charytatywnej; bo c騜 z tego, jak wiele milion闚 zebrali鄉y, je郵i mia這by okaza si, 瞠 czym wi璚ej zbierzemy,
tym wi璚ej wydamy na obs逝g ca貫j imprezy jako spo貫cze雟two?

Widzia貫 gdzie "natr皻闚 z puszkami"
od "Szlachetnej Paczki"?
Pewno nie.

szlachetna paczka jest szlachetna; przez 豉dnych par lat
sam nawet robi貫m po 20-30 paczek (ale takich niedrogich,
ze s這dyczami - 瞠by zaraz nie by這...)i rozwozi貫m
po takich tam "wiejskich slumsach". teraz, kiedy w tv
b瑿ni si o akcji (nie, nie m闚i, 瞠 to 幢e, nawet dobrze),
jako przesz豉 mi ochota. poza tym nie bardzo jest sens,
bo trzeba by這by nowe telewizory, pralki czy lod闚ki wozi
i to najlepiej z g鏎nej p馧ki, 瞠by obdarowany by szcz窷liwy..
nie to, co 20 lat temu...

A wiesz ile zebrali?
Ba鎥 wi璚ej od J彗a造.

ojej, Caritas Polska zbiera w ci庵u roku kilkana軼ie razy wi璚ej
ni owsiakowe 50 mln i ma skuteczno嗆 pono 90%. a na sprz皻ach
w szpitalu nie zobaczysz ich logo. wiesz czemu?
nie, nie dla tego, 瞠 do szpitali np. 堯瞠k terapeutycznych nie kupuj,
ale nie mog naklei nalepki, bo jest na niej krzy, a krzy to wiadomo:
symbol religijny - no pewnie, jeszcze jaki pacjent zawa逝 by przez to
dosta.
swoj drog troch zastanawiaj帷e, bo PCK ma bardzo podobny symbol,
ciekawe, czy im by pozwolili.

dodam tylko, 瞠 nie po to pisz, aby jako tam Caritas promowa,
bo z 10 lat temu te by豉 u nas w diecezjalnym niemi豉 sytuacja.
zreszt w GOPS-ie te, cho nagrody og鏊nopolskie za pomoc zdobywali.

dzi瘯i za nakierowania,
jacek

Data: 2015-12-27 10:00:18
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik <jsen@op.pl> napisa w wiadomo軼i

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=iViqV1YutGc

tu masz po kolei- jak z這dzej- resortowy bachor kradnie pieni康ze uzbierane
przez dzieciaki dla potrzebuj帷ych chorych. A wi璚ej szczeg馧闚 na stronie
tego blogera- jak tu:

http://kontrowersje.net/search/node/Owsiak

--

Chiron

--

Chiron

Data: 2016-01-08 00:33:07
Autor: jsen
WO同
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 10:00:16 UTC+1 u篡tkownik Chiron napisa:
[...]

wiesz co, Chiron?
tylko w 貫petyn Cibie stukn望.

oczywi軼ie dzi瘯i za link do pe軟ego procesu: Wielgucki kontra Owsiak. tylko, 瞠 ogl康aj帷 to,
po wyst徙ieniach matki kurki wida, 瞠 Owsiak jest winny.
a na koniec, cho wiadomo 瞠 Owsiakowi pytania zadawa
jego adwokat, wychodzi tak, 瞠 w豉軼iwie juru jest niewini徠kiem..
sam nawet 穎nie powiedzia貫m: woodstock, faktycznie przekr皻,
ale facet dla siebie nic nie bierze pracuj帷, jak pod przysi璕
zeznawa, po 14 godzin dziennie charytatywnie, a tylko
dwa tygodnie w roku ma wolne. dobrze, 瞠 w陰czy貫m nast瘼ne filmy z Wielguckim,
wyja郾iaj帷e metody Owsiakowe (zreszt ju dawno 郾i造 mi si
owsiki limf bardziej ni krew moj? narodu? wysysaj帷e)
na zagrabianie datk闚 Ludzi Dobrej Woli do w豉snej kieszeni.

bo oczywi軼ie Owsiak, na koniec procesu, m闚i w stylu:
Ja (ani nikt z moich "穎n") nigdy nie bra貫m wynagrodzenia
z tytu逝 bycia Prezem WO同. wszystko przez 20 lat czyni貫m
charytatywnie, zapierdzielaj帷 jak osio dla dobra dzieci徠ek
i innych potrzebuj帷ych. Prezesowa Melona (穎na jurasia)te
nigdy 瘸dnej forsy za swoj prac nie wzi窸a.

i tak sobie prawie pomy郵a貫m; cholera, chyba jednak jest to
bez ma陰 鈍i皻y cz這wiek, tylko po kiego ten Woodstock finansuje?
ale w takiej sytuacji mo積a by這by popatrze na to przez palce, z r騜nych wzgl璠闚.

a p騜niej, na youtube (ciekawe, czy kiedy go nie zamkn?)
dowiaduj si, 瞠 i owszem, Panisko Owsik za bycie Prezesem
nie pobiera 瘸dnego wynagrodzenia, ale za to, 瞠 mianowa si
Dyrektorem do spraw Grafiki, to oczywi軼ie 15 tysi璚y miesi璚znie
sobie po chamsku "wydzier瘸wia?".
穎na Owsiaka, te oczywi軼ie jako Prezes, bodaj瞠 Melona,
nic nigdy nie chcia豉; bidulka przez te wszystkie lata
dla nas maluczkich zapieprza豉 jak mr闚eczka ca豉,
tylko w zamierzch造ch czasach za marne 9 tysi璚y,
a obecnie za 14 do 19 - czyli za darmo.
i Bro Bo瞠, nic nie pobiera豉 jako Prezes, tylko Dyrektor
do spraw bodaj瞠 finansowych i medycznych, czy jako tak;
zres篙 nie wa積e, bo stanowiska fikcyjne, jeden drugiego
w swojej-nieswojej firmie zatrudnia, jako Prezesi nic nie bior,
ale jako osoby zatrudnione ma鹵e雟two Owsiak闚 pobiera
陰cznie oko這 30 tysi璚y miesi璚znie. i niechby nawet
brali sobie i 100 tysi璚y, ale z w豉snych, wypracowanych
zarobk闚, a nie datk闚 charytatywnych twierdz帷,
瞠 s wolontariuszami. bo to chyba kuriozum jakie.

dlatego Mistrzu Madderdin powiniene przyj望 cios z pokor,
bo przez Ciebie o ma這 w pewnym momencie nie uwierzy貫m,
瞠 ten geszefciarz, to cz這wiek uczciwy.

bo wyobra sobie, 瞠 jeszcze s na tym 鈍iecie ludzie,
kt鏎zy uznaj to co cz這wiek wypowiada przed s康em,
za uczciwe.  jacek

Data: 2016-01-08 22:52:33
Autor: jsen
WO同
[...]

Dzi瘯i za link do pe軟ego procesu: Matka Kurka masakruje Owsiaka.
Tylko, 瞠 podczas ogl康ania tego filmu,
o ile po wyst徙ieniach Wielguckiego wida by這, 瞠 Owsiak to zwyk造 kr皻acz, o tyle na koniec, cho wiadomo 瞠 Owsiakowi
pytania zadawa jego adwokat, wychodzi jakby juru w豉軼iwie by niewini徠kiem, za darmo od 鈍itu do nocy dla kraju pracuj帷ym.

Sam nawet 穎nie powiedzia貫m: Woodstock, faktycznie przegi璚ie,
ale facet dla siebie nic nie bierze pracuj帷 charytatywnie
po 14 godzin dziennie i tylko dwa tygodnie w roku ma wolne;
i pewnie tak jest, bo pod przysi璕 zeznawa.

bo oczywi軼ie Owsiak, na koniec procesu, m闚i w stylu:
Ja, ani nikt z moich "穎n" w zarz康zie nigdy nie brali鄉y
wynagrodzenia z tytu逝 prezesowania WO同-owi. Wszystko przez 20 lat
czyni貫m charytatywnie, zapierdzielaj帷 jak dziki osio dla dobra
dzieci徠ek i innych potrzebuj帷ych. 皋na moja najukocha雟za te nigdy 瘸dnej forsy za swoj prac w Zarz康zie nie wzi窸a.

i nawet przez chwil tak sobie pomy郵a貫m; cholera, chyba jednak jest to bez ma陰 鈍i皻y cz這wiek, tylko po kiego ten Woodstock finansuje?
ale w takiej sytuacji mo積a popatrze na to przez palce - pomy郵a貫m.

a p騜niej, na youtube (ciekawe, czy kiedy go za t wolno嗆 nie zamkn)
dowiaduj si, 瞠 i owszem, Panisko Owsik za bycie Prezesem
nie pobiera 瘸dnego wynagrodzenia, ale za to, 瞠 mianowa si
Dyrektorem do spraw Grafiki, to oczywi軼ie 15 tysi璚y miesi璚znie
sobie po chamsku "wydzier瘸wia".

穎na Owsiaka, te oczywi軼ie nic nigdy nie chcia豉; bidulka ma豉 przez te wszystkie lata
dla nas maluczkich zapieprza豉 jak Mr闚eczka Ca豉,
tylko w zamierzch造ch czasach za marne 9 tysi璚y,
a obecnie za 14 czy 15 - czyli za darmo
(no bo kto tam w Z這tym Melonie jakie drobne na waciki by liczy)

ale Bro Bo瞠, podobnie jak juru to wolontariuszka krwi czystej,
a 瞠 kosi kas jako dyrektor do spraw bodaj瞠 finansowych i medycznych,
czy jako tak?
zres篙 nie wa積e jakie stanowisko, bo i tak fikcyjne, jeden drugiego
w swojej-nieswojej firmie zatrudnia. i jako Prezesi nic nie bior,
ale jako osoby samozatrudniaj帷e siebie ma鹵e雟two Owsiak闚 pobiera
陰cznie oko這 30 tysi璚y miesi璚znie. i niechby nawet brali sobie i po 100 tysi璚y, ale z w豉snych, wypracowanych zarobk闚, a nie z datk闚 charytatywnych i twierdzi 瞠 s wolontariuszami. bo to chyba kuriozum jakie.

i pomy郵e, 瞠 o ma造 w這s w pewnym momencie nie uwierzy貫m,
瞠 ten geszefciarz, to cz這wiek uczciwy.

Dobrze, 瞠 postanowi貫m obejrze kilka innych film闚 z Wielguckim,
bo w nich dopiero dobitnie wyja郾iono owsiakowe metody
na zagrabianie datk闚 do w豉snej kieszeni.
Tote wklej tu link, 瞠by nikt nie da si ju nabra na okr庵貫
s這wa jurasia.

https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s  (od 12-tej minuty)
https://www.youtube.com/watch?v=g2lAfro1PS4   (o pobieranych w majestacie prawa zarobkach najwyra幡iej od 76 minuty)

jacek

Data: 2015-12-27 10:59:38
Autor: z
WOP
W dniu 2015-12-27 o 05:53, jsen@op.pl pisze:

chcia豚ym poruszy tu temat WO同.

Generalnie nie lubi jak opieku鎍ze pa雟two wyci庵a r璚e po moje pieni康ze pod przykrywk akcji charytatywnej. Po這w mojej wyp豉ty ju wzi窸o.
Generalnie zawsze przy takiej akcji jest mn鏀two kasy wydanej/zafakturowanej "tam gdzie trzeba" 瞠by nie powiedzie zdefraudowanej.
Dzieje si tak z pieni璠zmi bud瞠towymi, funduszami unijnymi, pomoc spo貫czn to nie ma powodu 瞠by jak przy ka盥ej redystrybucji marnowa si pieni康z.
Owsiak mo瞠 nawet chcie dobrze ale system w kt鏎ym 篡jemy jest tak zepsuty 瞠 nie ma on wp造wu na ko鎍owy efekt mimo zaanga穎wania specjalist闚, pijarowc闚 i ca貫j armii ludzi dobrej woli.
S instytucje robi帷e takie zbi鏎ki po cichu i skutecznie.
Generalnie nie daj pieni璠zy 瞠brakom ani chodz帷ym po mieszkaniach zbieraczom z 豉dnymi indetyfikatorami. Wol wspiera w豉sn rodzin jak mam z czego.
WO同 uton窸a jako jedna z wielu nachalnych medialnych akcji kt鏎e bij tylko pian i daj ciemnemu ludowi igrzyska nie rozwi您uj帷 瘸dnych problem闚.

Data: 2015-12-27 11:11:29
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik "z" <z@z.pl> napisa w wiadomo軼i
Owsiak mo瞠 nawet chcie dobrze
ROTFL!!!
A z czego 篡je w pa豉cu? Z czego te komercyjne Woodstocki? Poczytaj to, co
linkowa貫m

--

Chiron

Data: 2015-12-27 15:06:24
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 11:11 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Mowa o strasznym dziaduniu z 皋liborza?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 08:37:28
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo軼i news:op.yaa2syhu50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

================

Tak, Stefciu. Masz racj. Jak zwykle
:-)

--

Chiron

Data: 2015-12-30 01:27:46
Autor: stevep
WO同
On Sun, 27 Dec 2015 15:06:24 +0100, stevep wrote:

W dniu .12.2015 o 11:11 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

U髒ytkownik "z" <z@z.pl> napisa w wiadomoci
Owsiak mo髒e nawet chcie dobrze
ROTFL!!!
A z czego 髒yje w paacu? Z czego te komercyjne Woodstocki? Poczytaj to,
co linkowaem

--

Chiron

Mowa o strasznym dziaduniu z 驍oliborza?

驍RYJ KPALE!

Data: 2015-12-27 14:29:25
Autor: LeonKame
WOP
Owsik to zwykle scierwo Ubeckie wyludza od biednych pieniadze zeby lekko zyc.

W cywilizacji ludzie ktorzy zgromadzili duze pieniadze4 ciezka praca zakladaja fundacje dobroczynne i rozdzielaja swoje ciezko zarobione pieniadze. Prosty przyklad Billo gates, czy on nawoluje w TV do dolozenia do puszki?   A owsik to scierwo ubeckie robi to tylko dla kasy zeby zarobic duze pieniadze wciagnal cale spoleczenstwo i kase doi dla swojej rodzinki zreszta pdobnego sortu scierwo ludzie.

Data: 2015-12-27 15:07:12
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 14:29 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

[...]

Zazdro軼isz bo tylko zwyk造 idiota.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-27 17:00:52
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 15:12 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

Nie zazdroszcze owsiak jest dla mnie zwyklym scierwem ubeckim  czlowiekiem bez zasad moralnych. Jesli robi to cgarytatywnie dlaczego  bierze za to pieniadze? Bierze dlatego ze znalazl sobie sposob na zycie  dla siebie i swojej rodziny zebraja i wciagaja w to cala polske. To co  oni nazywaja charytatywna dzialalnoscia jest zwykla zebranina.

Eeee, a ty to zwyk造, zawistny i fanatyczny idiota.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-27 18:53:37
Autor: LeonKame
WOP
Jebal cie pies durniu razem z owsikiem i jego debilnymi fanatykami.

Data: 2015-12-28 07:47:20
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 18:53 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

Jebal cie pies durniu razem z owsikiem i jego debilnymi fanatykami.

Powie si sfrustrowany debilu.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 02:13:32
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 01:32 Mark Pejsdak <pejsdak@pejsdakowo.com> pisze:

On Mon, 28 Dec 2015 07:47:20 +0100, stevep wrote:

W dniu .12.2015 o 18:53 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

Jebal cie pies durniu razem z owsikiem i jego debilnymi fanatykami.

Powie si sfrustrowany debilu.

pokwiczysz tak przez nastepne kilka lat

Spadal luju z豉many.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 01:28:05
Autor: stevep
WO同
On Tue, 29 Dec 2015 02:13:32 +0100, stevep wrote:

[...]

Spadal luju zamany.

驍RYJ KPALE!

Data: 2015-12-27 17:42:15
Autor: felkot
WO同. funkcjonariusze partii watyka雟kiej.
U篡tkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisa w wiadomo軼i

Owsik to zwykle scierwo Ubeckie wyludza od biednych pieniadze zeby lekko
zyc.

Oooo, to tak samo jak funkcjonariusze partii watyka雟kiej.
wyludzaj od biednych pieniadze zeby lekko zyc.

Data: 2015-12-27 18:54:59
Autor: LeonKame
WOP. funkcjonariusze partii watykaskiej.
Zgodze sie z toba podobne scierwo zeruja na glupocie ludzkiej.  Z zza polskiej granicy widac duzo wyrazniej caly ten cyrk wywrocony do gory nogami.

Data: 2015-12-28 09:21:23
Autor: Piotr Rezmer
WOP
W dniu 2015-12-27 o 14:29, LeonKame pisze:
Owsik to zwykle scierwo Ubeckie wyludza od biednych pieniadze zeby lekko
zyc.

Co masz na my郵i pisz帷 "軼ierwo ubeckie"? Czy Owsiak pracowa w UB? Chyba nie ale je郵i masz jakie dowody to pode郵ij je. Je郵i za piszesz, 瞠 jego ojciec by zomowcem... C騜, rodzic闚 si nie wybiera, mo瞠 w Twojej rodzinie przodkowie te nie byli kryszta這wi. Czy z tego powodu masz pope軟i samob鎩stwo?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-28 12:42:15
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik "Piotr Rezmer" <imie.nazwisko@domena.com> napisa w wiadomo軼i news:5680f103$0$22844$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem: czy korzysta si ze znajomo軼i ojca- jak Owsiak- wtedy jest si resortowym bachorem, czy te nie

--

Chiron

Data: 2015-12-28 15:22:03
Autor: Piotr Rezmer
WOP
W dniu 2015-12-28 o 12:42, Chiron pisze:

Problem: czy korzysta si ze znajomo軼i ojca- jak Owsiak- wtedy jest si
resortowym bachorem, czy te nie

A z jakich znajomo軼i (osoby) ojca i w jakim zakresie korzysta Owsiak?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-28 16:22:13
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 09:21 Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:

[...]

Nie trudz si, edukacja t瘼ego pisowca to zadanie przerastaj帷e mo磧iwo軼i  Heraklesa.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-27 15:04:25
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 05:53 <jsen@op.pl> pisze:

[...]

To ty taki niezwyk造? Tzn niezwykle m康ry, czy niezwykle g逝pi?

--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-27 15:09:47
Autor: LeonKame
WOP
Bardzo dziwi mnie ten caly cyrk, w zachodniej cywilizowanej ueropie charytatywnie udzielaja sie ludzie ktorzy maja pieniadze i to jest OK . U nas scierwa pokroju owsika znalazly sobie swinke skarbonke zreszta podobnie jak wszelkie fundacje typu pomagam TVN gdzie zamiast przeznaczac kasiore ze swoich wypracowanych pieniedzy wyludzaja je od biednych.

Jak nisko trzeba upasc zeby cos takiego robic?

Data: 2015-12-27 08:53:44
Autor: Stachu Chebel
WO同
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 15:09:48 UTC+1 u篡tkownik LeonKame napisa:
[...]

Dorzu do tego jeszcze Caritas i szef闚 firmy KRK.

Data: 2015-12-27 18:57:04
Autor: LeonKame
WOP

Dorzu do tego jeszcze Caritas i szef闚 firmy KRK.

Jak najbardziej ty;lo wiesz Caritas np w takich niemcach ma szpitale domy starosci przedszkola i to z bardzo dobrym personelem.  Polska to kraj opuszczony przez boga rzadzany przez qrwy i zlodzieji.

Data: 2015-12-27 20:18:20
Autor: felkot
WO同

Dorzu do tego jeszcze Caritas i szef闚 firmy KRK.

Jak najbardziej ty;lo wiesz Caritas np w takich niemcach ma szpitale domy
starosci przedszkola i to z bardzo dobrym personelem.

To napisz jeszcze ile pa雟two niemieckie na to p豉ci.
Jestem pewien, 瞠 duuuuu穎 wi璚ej ni pa雟two polskie.

Data: 2015-12-27 20:23:46
Autor: LeonKame
WOP
Placi i to duzo tylko ze ma pokrycie w mercedesach i porsche w odroznieniu od polski ktora ma raptem w kartoflach  i poldebilnym spoleczenstwie.

Data: 2015-12-27 20:28:56
Autor: Mark Pejsdak
WO同
On Sun, 27 Dec 2015 20:23:46 +0100, LeonKame wrote:

Placi i to duzo tylko ze ma pokrycie w mercedesach i porsche w
odroznieniu od polski ktora ma raptem w kartoflach  i poldebilnym
spoleczenstwie.

ktos musi placic podatek od glupoty

Data: 2015-12-27 22:16:16
Autor: LeonKame
WOP
Jask najbardzioej tylko ze w szkoplandii nikt w TV nie robi ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

Fundacja z nazwy to cos co sie zaklada dla dobra ogolu na wlasny koszt owsiak funduje poldebilom cyrk na kolkach i jescze za to bierze gruba kasiore razem z rodzina to co to za dziallnosc charytatywna?

Data: 2015-12-27 14:53:36
Autor: Stachu Chebel
WO同
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 22:16:18 UTC+1 u篡tkownik LeonKame napisa:
Jask najbardzioej tylko ze w szkoplandii nikt w TV nie robi ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

W szkoplandii szefow propagandy i agitacji FDJ mianuje si na kanclerza.

Data: 2015-12-27 15:04:17
Autor: bronek.tallar
WO同
u篡tkownik Stachu Chebel napisa:

W szkoplandii szefow propagandy i agitacji FDJ mianuje si na kanclerza.

Tak czy siak, 2016 w polityce zapowiada si ciekawie
tak w PL jak i na 鈍iecie. Tylko u pepiczk闚 spok鎩,
ale to by zawsze spokojny nar鏚, nawet kiedy
byli tam polacy czy niemcy.

Data: 2015-12-28 08:02:39
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:69b210f0-8b4d-429a-a6b2-f4c6cf2eaea7googlegroups.com...
[...]

======================

Dlatego musimy zrobi szybko to, czego tak bardzo Niemcy si boj- ale to chyba jedyna mo磧iwa rzecz, kt鏎a mo瞠 zapewni nam wszystkim bezpiecze雟two: konfederacja Polski, Bia這rusi, Litwy, υtwy, Estonii, Czech, S這wacji, W璕ier. Ewentualnie- na rozs康nych zasadach- mo積a jeszcze pomysle o Austrii. Ewentualnie. Konfederacja obronna- wymagaj帷a sporych zabieg闚 dyplomatycznych.  Inaczej- niech B鏬 nas ma w Swojej opiece- bo nikt inny nas nie obroni.

--

Chiron

Data: 2015-12-28 16:20:34
Autor: stevep
WO同

=====================>

[...]

Z這dzieje zawsze dzia豉j szybko i najcz窷ciej pod os這n nocy, bo  karaluchy lubi mrok.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-28 16:26:37
Autor: LeonKame
WOP
Owsik dziala w dzien .

" Z這dzieje zawsze dzia豉j szybko i najcz窷ciej pod os這n nocy, bo
  karaluchy lubi mrok."

No janosik to on nie jest bo janosik to zabieral bogatym i dawal biednym a synalek ubeka okrada biednych zeby dac bogatym i do tego bierze za to niezla kase i on to nazywa pomoca z serca.

A ze wiekszosc spoleczenstwa to poldebile to mamy taka chujnie z patatajnia w tym panstwopodobnym tworze.

Data: 2015-12-28 00:04:28
Autor: LeonKame
WOP
TYlko ze wiesz stachu ja mam bez proszenia 800zl na kazde dziecko.

Nikrt mnie nie spradza czy jestem zawodowym alkocholikiem czy amatorem

Data: 2015-12-28 07:54:48
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:0fab6689-e072-4136-bf35-57e56c0e14e4googlegroups.com...
> [...]
>ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

W szkoplandii szefow propagandy i agitacji FDJ mianuje si na kanclerza.

To wiadomo. Pytanie: KTO j mianowa?

--

Chiron

Data: 2015-12-28 23:47:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
WO同
W dniu poniedzia貫k, 28 grudnia 2015 07:54:47 UTC+1 u篡tkownik Chiron napisa:
> [...]
> >

>W szkoplandii szefow propagandy i agitacji FDJ mianuje si na kanclerza.

Partyjka CDU/CSU. Co jak nasz POPiS w jednym.

Data: 2015-12-29 09:30:29
Autor: Chiron
WO同

U篡tkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:c5ee9e74-b4b5-44bc-adbe-662aaf38ee73googlegroups.com...
> [...]

--

Chiron

Partyjka CDU/CSU. Co jak nasz POPiS w jednym.

=============

NIE.
Czy Ty uwa瘸sz, 瞠 na 鈍iecie- Niemcy, francja, USA, etc- jeszcze maj co do powiedzenia partie, politycy? Czy Obam do w豉dzy wysun瘭i Demokraci?

--

Chiron

Data: 2015-12-29 02:02:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
WO同
W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 09:30:30 UTC+1 u篡tkownik Chiron napisa:
> [...]

Czy Ty uwa瘸sz, 瞠 na 鈍iecie- Niemcy, francja, USA, etc- jeszcze maj co do powiedzenia partie, politycy? Czy Obam do w豉dzy wysun瘭i Demokraci?

I owszem wysun瘭i.
Zadajesz z貫 pytanie.
Prawid這we powinno by, kto ich wyszkoli, kto sponsoruje i promuje w mediach
partyjki, kt鏎e ich mianowa造?

Dzisiaj nie ma bezpo鈔ednich mianowa, tylko buduje si "stajnie", "siatki",
"agentury", kt鏎e si najpierw szkoli, a nast瘼nie pompuje.

I jak jaka partyjka na bazie fal zaburze spo貫cznych dochodzi do 興oba, to
sama mianuje na szef闚 profesjonalist闚 w swoich szeregach, kt鏎zy s urobieni
gdzie indziej, w klubach dla elity.

Data: 2015-12-27 22:29:11
Autor: LeonKame
WOP
Ba wyobraz sobie ze w zadnej TV nie ma zadnych nagonek na wspieranie organizacji charytatywnych .
A dlaczego ? Dlatego ze te organizacje dzialaja charytatywnie czyli nie sa wspierane ze skladek podatnika a z wlasnych funduszy w osranej polsce wsiak jest wspierany przez obywateli mimo ich woli.

Data: 2015-12-27 22:32:20
Autor: Chiron
WOP

U髒ytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisa w wiadomoci
[...]

No charytatywna. Przecie髒 sam napisae, 髒e utrzymuje siebie i rodzin. Robi
to za darmo. Po to ten cay cyrk
:-)

--

Chiron

Data: 2015-12-27 22:48:28
Autor: LeonKame
WOP
Tak ale utrzymuje ich za nasze pieniadze a ja np nie chce zeby ten ubecki chuj zarl z mojej miski i juz.

Data: 2015-12-27 22:49:55
Autor: LeonKame
WOP
Nie chce zeby Ubecki chuj owsiak zarl z mojej miski czyli robil sobie cyrk za pieniadfze z moich podatkow.

Data: 2015-12-28 07:49:56
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 22:49 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

Nie chce zeby Ubecki chuj owsiak zarl z mojej miski czyli robil sobie  cyrk za pieniadfze z moich podatkow.

Ty to se 穋yj z jednej miski ze swoim kundlem, albo lepiej z trzod  chlewn.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-28 07:48:53
Autor: stevep
WO同
W dniu .12.2015 o 22:32 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

No charytatywna. Przecie sam napisa貫, 瞠 utrzymuje siebie i rodzin.  Robi
to za darmo. Po to ten ca造 cyrk
:-)

--

Chiron

疾by zzielenia z zawi軼i debilku.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 00:35:09
Autor: Mark Pejsdak
WO同
On Mon, 28 Dec 2015 07:48:53 +0100, stevep wrote:

[...]

驍eby zzielenia z zawici debilku.

zebys pokwiczyl tak przez nastepne kilka lat

Data: 2016-01-08 00:57:35
Autor: jsen
WO同
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 15:04:26 UTC+1 u篡tkownik stevep napisa:
> [...]

> jacek

To ty taki niezwyk造? Tzn niezwykle m康ry, czy niezwykle g逝pi?

jednocze郾ie to i to. i jest to normalne na pewnym poziomie mi璠zy 鈍iatami.

jacek

Data: 2015-12-29 09:33:11
Autor: felkot
WO同 nie dla sukienkowych.
U篡tkownik <jsen@op.pl> napisa w wiadomo軼i

chcia豚ym poruszy tu temat WO同.

Owsiak jest sol w oku sukienkowych.
Zyska sukces i popularno嗆 w dziedzinie kt鏎 sukienkowi uwa瘸j za swoj.
Ma這 tego - pogoni sukienkowych i nie pozwoli, aby byli ko這 niego.
Gdyby dopu軼i sukienkowych to by by這 to samo co zaproszenie
do Polski krzy瘸k闚.

Data: 2015-12-29 03:23:50
Autor: bronek.tallar
WO同 nie dla sukienkowych.
u篡tkownik felkot napisa:

Owsiak jest sol w oku sukienkowych.

Majaczysz. Nie sukienkowi d捫yli do przetrzepania
jego ksi庵 rachunkowych tylko niejaki Piotr Wielgucki,
a fina sprawy  jest opisany.

I juz si tak nie podniecaj tymi kosci鏊kowymi,
jedni s przeciwni Owsiakowi, a inni nie.

To samo z fundacja caritas.

Zupe軟ie jak u reszty spo貫cze雟twa, przyk豉d masz
w tym topiku.

Data: 2015-12-29 12:13:38
Autor: LeonKame
WOP nie dla sukienkowych.
Pogonil sukienkowych ale dalej nie jest to dzialalnosc charytatywna a przedsiebiorstwo owsiak do tego zwolnione z podatkow i wykorzystujace urzednikow panstwowych do osiagniecia swoich celow.

Dla mnie dziwne jest to ze wspiera go telewizornia i urzednicy panstwowi.  Mowi to nam jak duza skala zdebilenia narodowego nastapila.

Data: 2015-12-29 03:30:54
Autor: bronek.tallar
WO同 nie dla sukienkowych.
u篡tkownik LeonKame napisa:

Dla mnie dziwne jest to ze wspiera go telewizornia i urzednicy panstwowi.  Mowi to nam jak duza skala zdebilenia narodowego nastapila.

Owsiakowi bli瞠j do do TVP2.

Wystarczy po陰czy rodzin Owsiaka z tym co kiedy napisano o TV, tj.

po przemianach w PL srule dostali TVP1,
a komuchy TVP2.

W PL jeszcze d逝go nie b璠zie takiej listy jak w stanach
gdzie jest ranking, ile fundacja dosta豉, ile wyda豉.

Jak powstanie taki pomys w PL, prawdopodobnie b璠a kwiki
jak dzisiaj - zamach na demokracje, chc nas sledzi,
inwigilowa itd.

Data: 2015-12-29 14:52:20
Autor: Piotr Rezmer
WOP nie dla sukienkowych.
W dniu 2015-12-29 o 12:30, bronek.tallar@gmail.com pisze:

W PL jeszcze d逝go nie b璠zie takiej listy jak w stanach
gdzie jest ranking, ile fundacja dosta豉, ile wyda豉.

Tutaj masz zestawienie dla WO同:

http://www.wosp.org.pl/final/aktualnosci/wstepne_podsumowanie_wydatkow_23_finalu_wosp

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-29 16:39:42
Autor: LeonKame
WOP nie dla sukienkowych.
No OK ale dlaczego prezes owsiak bierze za te niby charytatywna dzialalnosc pieniadze?

Data: 2015-12-30 09:39:18
Autor: Piotr Rezmer
WOP nie dla sukienkowych.
W dniu 2015-12-29 o 16:39, LeonKame pisze:
No OK ale dlaczego prezes owsiak bierze za te niby charytatywna
dzialalnosc pieniadze?

To nie jest dzia豉lno嗆 charytatywna. To jest fundacja, tak jak inne kt鏎e zbieraj 1% podatku. Charytatywnie dzia豉j ci kt鏎zy, daj pieni康ze na podobne akcje. Woluntariuszami s ci kt鏎zy, nieodp豉tnie bior udzia w akcjach spo貫cznych.
Dlaczego fundacja bierze cz窷 pieni璠zy? My郵, 瞠 najwa積iejszym powodem jest to 瞠 w efekcie ich pracy powstaje co pozytywnego. Wyobra幟y sobie nast瘼uj帷y przyk豉d. Minister gospodarki, uzyskuje 10% wzrost gospodarczy. W takiej sytuacji nie mia豚ym nic przeciwko gdyby zarabia 100 tys. z這tych miesi璚znie. No i dostawa z這ty zegarek tak jak Nowak. Za dobr robot nale篡 si nagroda.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

WO同