WO¦P

Data: 2015-12-27 15:04:25
Autor: stevep
WO¦P
W dniu .12.2015 o 05:53 <jsen@op.pl> pisze:

chcia³bym poruszyæ tu temat WO¦P.
co o tym s±dzicie?
bez ¿adnej takiej politycznej przynale¿no¶ci,
ale jako zwykli ludzie.
co jest w tym tak, a co nie tak.
naprawdê proszê piaæ z siebie;
byæ mo¿e was co¶ zachwyca,
byæ mo¿e bulwersuje.
czy przyklasn±æ i pod±æ pi±tkê,
czy mo¿e sobie r±k nie brudziæ?
jak to jest w sumieniach waszych, uczciwie.

prosi³bym o rozwa¿ne,
nieadorackie ani nie od¿egnuj±ce od czci wypowiedzi.

jacek

To¶ ty taki niezwyk³y? Tzn niezwykle m±dry, czy niezwykle g³upi?

--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-27 15:09:47
Autor: LeonKame
WOÅšP
Bardzo dziwi mnie ten caly cyrk, w zachodniej cywilizowanej ueropie charytatywnie udzielaja sie ludzie ktorzy maja pieniadze i to jest OK . U nas scierwa pokroju owsika znalazly sobie swinke skarbonke zreszta podobnie jak wszelkie fundacje typu pomagam TVN gdzie zamiast przeznaczac kasiore ze swoich wypracowanych pieniedzy wyludzaja je od biednych.

Jak nisko trzeba upasc zeby cos takiego robic?

Data: 2015-12-27 08:53:44
Autor: Stachu Chebel
WO¦P
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 15:09:48 UTC+1 u¿ytkownik LeonKame napisa³:
[...]

Dorzuæ do tego jeszcze Caritas i szefów firmy KRK.

Data: 2015-12-27 18:57:04
Autor: LeonKame
WOÅšP

Dorzuæ do tego jeszcze Caritas i szefów firmy KRK.

Jak najbardziej ty;lo wiesz Caritas np w takich niemcach ma szpitale domy starosci przedszkola i to z bardzo dobrym personelem.  Polska to kraj opuszczony przez boga rzadzany przez qrwy i zlodzieji.

Data: 2015-12-27 20:18:20
Autor: felkot
WO¦P
U¿ytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Dorzuæ do tego jeszcze Caritas i szefów firmy KRK.

Jak najbardziej ty;lo wiesz Caritas np w takich niemcach ma szpitale domy
starosci przedszkola i to z bardzo dobrym personelem.

To napisz jeszcze ile pañstwo niemieckie na to p³aci.
Jestem pewien, ¿e duuuuu¿o wiêcej ni¿ pañstwo polskie.

Data: 2015-12-27 20:23:46
Autor: LeonKame
WOÅšP
Placi i to duzo tylko ze ma pokrycie w mercedesach i porsche w odroznieniu od polski ktora ma raptem w kartoflach  i poldebilnym spoleczenstwie.

Data: 2015-12-27 20:28:56
Autor: Mark Pejsdak
WO¦P
On Sun, 27 Dec 2015 20:23:46 +0100, LeonKame wrote:

Placi i to duzo tylko ze ma pokrycie w mercedesach i porsche w
odroznieniu od polski ktora ma raptem w kartoflach  i poldebilnym
spoleczenstwie.

ktos musi placic podatek od glupoty

Data: 2015-12-27 22:16:16
Autor: LeonKame
WOÅšP
Jask najbardzioej tylko ze w szkoplandii nikt w TV nie robi ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

Fundacja z nazwy to cos co sie zaklada dla dobra ogolu na wlasny koszt owsiak funduje poldebilom cyrk na kolkach i jescze za to bierze gruba kasiore razem z rodzina to co to za dziallnosc charytatywna?

Data: 2015-12-27 14:53:36
Autor: Stachu Chebel
WO¦P
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 22:16:18 UTC+1 u¿ytkownik LeonKame napisa³:
Jask najbardzioej tylko ze w szkoplandii nikt w TV nie robi ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

W szkoplandii szefow± propagandy i agitacji FDJ mianuje siê na kanclerza.

Data: 2015-12-27 15:04:17
Autor: bronek.tallar
WO¦P
u¿ytkownik Stachu Chebel napisa³:

W szkoplandii szefow± propagandy i agitacji FDJ mianuje siê na kanclerza.

Tak czy siak, 2016 w polityce zapowiada siê ciekawie
tak w PL jak i na ¶wiecie. Tylko u pepiczków spokój,
ale to by³ zawsze spokojny naród, nawet kiedy
byli tam polacy czy niemcy.

Data: 2015-12-28 08:02:39
Autor: Chiron
WO¦P

U¿ytkownik <bronek.tallar@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:69b210f0-8b4d-429a-a6b2-f4c6cf2eaea7googlegroups.com...
[...]

======================

Dlatego musimy zrobiæ szybko to, czego tak bardzo Niemcy siê boj±- ale to chyba jedyna mo¿liwa rzecz, która mo¿e zapewniæ nam wszystkim bezpieczeñstwo: konfederacja Polski, Bia³orusi, Litwy, £otwy, Estonii, Czech, S³owacji, Wêgier. Ewentualnie- na rozs±dnych zasadach- mo¿na jeszcze pomysleæ o Austrii. Ewentualnie. Konfederacja obronna- wymagaj±ca sporych zabiegów dyplomatycznych.  Inaczej- niech Bóg nas ma w Swojej opiece- bo nikt inny nas nie obroni.

--

Chiron

Data: 2015-12-28 16:20:34
Autor: stevep
WO¦P

=====================>

[...]

Z³odzieje zawsze dzia³aj± szybko i najczê¶ciej pod os³on± nocy, bo  karaluchy lubi± mrok.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-28 16:26:37
Autor: LeonKame
WOÅšP
Owsik dziala w dzien .

" Z³odzieje zawsze dzia³aj± szybko i najczê¶ciej pod os³on± nocy, bo
  karaluchy lubi± mrok."

No janosik to on nie jest bo janosik to zabieral bogatym i dawal biednym a synalek ubeka okrada biednych zeby dac bogatym i do tego bierze za to niezla kase i on to nazywa pomoca z serca.

A ze wiekszosc spoleczenstwa to poldebile to mamy taka chujnie z patatajnia w tym panstwopodobnym tworze.

Data: 2015-12-28 00:04:28
Autor: LeonKame
WOÅšP
TYlko ze wiesz stachu ja mam bez proszenia 800zl na kazde dziecko.

Nikrt mnie nie spradza czy jestem zawodowym alkocholikiem czy amatorem

Data: 2015-12-28 07:54:48
Autor: Chiron
WO¦P

U¿ytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:0fab6689-e072-4136-bf35-57e56c0e14e4googlegroups.com...
> [...]
>ogolnonarodowej chucpy ze wsparciem dla dziecka bylego zomowca.

W szkoplandii szefow± propagandy i agitacji FDJ mianuje siê na kanclerza.

To wiadomo. Pytanie: KTO j± mianowa³?

--

Chiron

Data: 2015-12-28 23:47:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
WO¦P
W dniu poniedzia³ek, 28 grudnia 2015 07:54:47 UTC+1 u¿ytkownik Chiron napisa³:
> [...]
> >

>W szkoplandii szefow± propagandy i agitacji FDJ mianuje siê na kanclerza.

Partyjka CDU/CSU. Co¶ jak nasz POPiS w jednym.

Data: 2015-12-29 09:30:29
Autor: Chiron
WO¦P

U¿ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:c5ee9e74-b4b5-44bc-adbe-662aaf38ee73googlegroups.com...
> [...]

--

Chiron

Partyjka CDU/CSU. Co¶ jak nasz POPiS w jednym.

=============

NIE.
Czy Ty uwa¿asz, ¿e na ¶wiecie- Niemcy, francja, USA, etc- jeszcze maj± co¶ do powiedzenia partie, politycy? Czy Obamê do w³adzy wysunêli Demokraci?

--

Chiron

Data: 2015-12-29 02:02:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
WO¦P
W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 09:30:30 UTC+1 u¿ytkownik Chiron napisa³:
> [...]

Czy Ty uwa¿asz, ¿e na ¶wiecie- Niemcy, francja, USA, etc- jeszcze maj± co¶ do powiedzenia partie, politycy? Czy Obamê do w³adzy wysunêli Demokraci?

I owszem wysunêli.
Zadajesz z³e pytanie.
Prawid³owe powinno byæ, kto ich wyszkoli³, kto sponsoruje i promuje w mediach
partyjki, które ich mianowa³y?

Dzisiaj nie ma bezpo¶rednich mianowañ, tylko buduje siê "stajnie", "siatki",
"agentury", które siê najpierw szkoli, a nastêpnie pompuje.

I jak jaka¶ partyjka na bazie fal zaburzeñ spo³ecznych dochodzi do ¿³oba, to
sama mianuje na szefów profesjonalistów w swoich szeregach, którzy s± urobieni
gdzie indziej, w klubach dla elity.

Data: 2015-12-27 22:29:11
Autor: LeonKame
WOÅšP
Ba wyobraz sobie ze w zadnej TV nie ma zadnych nagonek na wspieranie organizacji charytatywnych .
A dlaczego ? Dlatego ze te organizacje dzialaja charytatywnie czyli nie sa wspierane ze skladek podatnika a z wlasnych funduszy w osranej polsce wsiak jest wspierany przez obywateli mimo ich woli.

Data: 2015-12-27 22:32:20
Autor: Chiron
WOÅšP

Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości
[...]

No charytatywna. Przecież sam napisałeś, że utrzymuje siebie i rodzinę. Robi
to za darmo. Po to ten cały cyrk
:-)

--

Chiron

Data: 2015-12-27 22:48:28
Autor: LeonKame
WOÅšP
Tak ale utrzymuje ich za nasze pieniadze a ja np nie chce zeby ten ubecki chuj zarl z mojej miski i juz.

Data: 2015-12-27 22:49:55
Autor: LeonKame
WOÅšP
Nie chce zeby Ubecki chuj owsiak zarl z mojej miski czyli robil sobie cyrk za pieniadfze z moich podatkow.

Data: 2015-12-28 07:49:56
Autor: stevep
WO¦P
W dniu .12.2015 o 22:49 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

Nie chce zeby Ubecki chuj owsiak zarl z mojej miski czyli robil sobie  cyrk za pieniadfze z moich podatkow.

Ty to se ¿ryj z jednej miski ze swoim kundlem, albo lepiej z trzod±  chlewn±.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-28 07:48:53
Autor: stevep
WO¦P
W dniu .12.2015 o 22:32 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

No charytatywna. Przecie¿ sam napisa³e¶, ¿e utrzymuje siebie i rodzinê.  Robi
to za darmo. Po to ten ca³y cyrk
:-)

--

Chiron

¯eby¶ zzielenia³ z zawi¶ci debilku.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 00:35:09
Autor: Mark Pejsdak
WO¦P
On Mon, 28 Dec 2015 07:48:53 +0100, stevep wrote:

[...]

Żebyś zzieleniał z zawiści debilku.

zebys pokwiczyl tak przez nastepne kilka lat

Data: 2016-01-08 00:57:35
Autor: jsen
WO¦P
W dniu niedziela, 27 grudnia 2015 15:04:26 UTC+1 u¿ytkownik stevep napisa³:
> [...]

> jacek

To¶ ty taki niezwyk³y? Tzn niezwykle m±dry, czy niezwykle g³upi?

jednocze¶nie to i to. i jest to normalne na pewnym poziomie miêdzy ¶wiatami.

jacek

WO¦P