WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw p ieniÄ™dzy w WOÅšP

Data: 2017-08-16 08:56:12
Autor: Lord Donald
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw p ieniÄ™dzy w WOÅšP
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P

http://wdolnymslasku.com/2015/01/13/wosp-matka-kurka-demaskuje-przeplyw-pieniedzy-w-wosp/

Data: 2017-08-16 09:05:53
Autor: A. Filip
[2015-01-13]
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P

http://wdolnymslasku.com/2015/01/13/wosp-matka-kurka-demaskuje-przeplyw-pieniedzy-w-wosp/

Dla ciebie ten news z 2015 to nowo¶æ?

Data: 2017-08-16 09:47:48
Autor: Presidente de San Escobar
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P [2015-01-13]
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
> WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P
>
> http://wdolnymslasku.com/2015/01/13/wosp-matka-kurka-demaskuje-przeplyw-pieniedzy-w-wosp/

Dla ciebie ten news z 2015 to nowo¶æ?

To ten za który matka_kurka_g³upoty_pisuarowej zosta³ skazany? :DDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-08-16 10:04:03
Autor: A. Filip
[2015-01-13]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Dla ciebie ten news z 2015 to nowo¶æ?

To ten za który matka_kurka_g³upoty_pisuarowej zosta³ skazany? :DDDDD

Mataczysz z premedytacj± czy po prostu jeste¶ idiot±?

Matka Kurka zosta³ skazany za u¿ycie konkretnych zwrotów wobec Owsiaka
ale nie za zarzut "nadmiernych osobistych korzy¶ci" Owsiaka z WO¦P.
Owsiak _jako skar¿±cy_ nie dostarczy³ s±dowi dowodów których _zasadnie_
domaga³ siê oskar¿ony MatkaKurka.

AFAIR/IMHO: MatkaKurka móg³ "(w miarê) zasadnie *podejrzewaæ* " na
podstawie publicznie dostêpnych informacji.  Do udowodnienia ¿e by³y to
"przypuszczenia bezzasadne" potrzebne by³y dokumenty których skar¿±cy
Owsiak praz WO¦P zdecydowali siê nie dostarczyæ s±dowi przez co "winny"
MatkaKurka zosta³ uniewinniony z  tego *kluczowego* zarzutu.

Data: 2017-08-16 01:24:37
Autor: japanizer
WOŚP – Matka Kurka demaskuje przepływ pieni ędzy w WOŚP [2015-01-13]
On Wednesday, August 16, 2017 at 5:04:36 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Mataczysz z premedytacj± czy po prostu jeste¶ idiot±?

Matka Kurka zosta³ skazany za u¿ycie konkretnych zwrotów wobec Owsiaka

To w jednym z procesów...

ale nie za zarzut "nadmiernych osobistych korzy¶ci" Owsiaka z WO¦P.

To w kolejnym z procesów.

No có¿, wysz³o Filipku, ¿e nie do¶æ, ¿e mataczysz z premedytacj±, to jeszcze jeste¶ po prostu idiot±..

Data: 2017-08-16 10:19:59
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Bzdura.
S±d uzna³, ¿e insynuacje matki kurki, nawet je¿eli nie s± zgodne z prawd±, to
mieszcz± siê w ramach dozwolonej krytyki.

Zreszt± matka_kurka pó¼niej przegra³ chyba jeszcze raz, ale nie ¶ledzê
dzia³alno¶ci tego k³amcy.

Data: 2017-08-16 10:41:29
Autor: A. Filip
[2015-02-26]
[...]

No to napisz *z linkami* gdzie sk³ama³ w tym co zacytowane poni¿ej
a napisane ju¿ po _prawomocnym_ wyroku.

http://kontrowersje.net/prawomocny_wyrok_owsiak_doi_kas_z_wo_p_ale_nie_wolno_o_nim_m_wi_hiena_bo_to_kosztuje_5_tys
luty 26, 2015 12:04 /Matka Kurka
Prawomocny wyrok! Owsiak doi³ kasê z WO¦P, ale nie wolno o nim mówiæ
,,hiena", bo to kosztuje 5 tys.!
[...] Za 5 tysiêcy debetu rolnik z Biskupina ca³kowicie gratis
przekazuje ka¿demu obywatelowi, szczególnie donatorowi i podatnikowi,
pe³n± swobodê wypowiedzi. Od dzi¶ nikt nie musi siê obawiaæ pisania i
mówienia wprost, ¿e Jerzy Owsiak i Lidia Nied¼wiedzka-Owsiak przez
ponad 20 lat doili fundacje WO¦P i wk³adali do w³asnej kieszeni
miliony z³otych, co zreszt± czyni± do dzi¶. Je¶li kto¶ ma ochotê
porównaæ metody dzia³ania fundacji WO¦P do metod stosowanych w
sektach, te¿ nie ma siê czego obawiaæ, jest to dozwolona ocena takich
niegodnych zachowañ jak: ,,podpisz, ¿e nie bêdziesz korzysta³ ze
sprzêtu WO¦P". Absolutnie bezpiecznym jest stwierdzenie, ¿e ,,Z³oty
Melon" to firma s³up, która s³u¿y do wyp³acania wielomilionowych kwot
podmiotom, których w³a¶cicielami s± bliscy Jerzego Owsiaka b±d¼ on
sam, pozostaje do pe³nej dyspozycji. I to jest mój pond dwuletni
wk³ad, dar dla spo³eczeñstwa, które przez lata by³o przez Owsiaka i
przedstawicieli WO¦P zastraszane medialnie, ,,prawnie" i szanta¿owane
emocjonalnie.

Dlaczego nie mam pretensji o podniesienie ceny za ,,hienê cmentarn±" i
do³o¿enie ,,króla ¿ebraków", [...]

Data: 2017-08-16 10:48:38
Autor: Lord Donate
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P [2015-02-26]
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+bt9m6zgt8f-h8g3@buntownik.pl...
[...]

Masz jak±s schize z wiecznymi ¿±daniami linków. Sam sobie poszukaj niedojdo.

CL

Data: 2017-08-16 10:47:42
Autor: Lord Donate
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P [2015-01-13]
U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:anfi+63b8q38ekf-h8g3@buntownik.pl...
> [...]

ale nie za zarzut "nadmiernych osobistych korzy¶ci" Owsiaka z WO¦P.
Owsiak _jako skar¿±cy_ nie dostarczy³ s±dowi dowodów których _zasadnie_

Domaga³ siê? Co ty powiesz? Od kiedy to kto¶ musi udowadniaæ, ¿e jest niewinny?

CL

Data: 2017-08-16 11:04:56
Autor: Lord Donate
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw pieniêdzy w WO¦P

http://wdolnymslasku.com/2015/01/13/wosp-matka-kurka-demaskuje-przeplyw-pieniedzy-w-wosp/

A kim¿e jest/by³a "matka kurka"? To jaki¶ PiS-owski szpicel? Co, Owsiak wam siê
nie podoba bo ma was g³êboko w tyle? Potrzebujecie jego kasy? Rydzyk
chcoa³by j± zagarn±æ? Nie popieram tej imprezy ale rêce WON (c) J.Kaczyñski
od Owsiaka!

CL

WO¦P - Matka Kurka demaskuje przep³yw p ieniÄ™dzy w WOÅšP