WOŚP już 13 milionów!

Data: 2010-01-10 21:37:33
Autor: Artur Borubar
WOŚP już 13 milionów!
Polacy wiedzą na jaki cel dawac! Na pohybel radiomaryjnym śmieciom szkalującym pana Jerzego Owsiaka!

Przemek

--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-10 13:11:50
Autor: Hans Kloss
WO�P ju� 13 milion�w!
Artur Borubar napisał(a):

Na pohybel [..]
Wytrzyj pełowski fanatyku swój ryj plugawy z krwi i (zwłaszcza) ze
spermy, he he he
J-23

Data: 2010-01-11 01:16:20
Autor: Grzegorz Z.
WO�P ju� 13 milion�w!
Dnia Sun, 10 Jan 2010 13:11:50 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

Artur Borubar napisał(a):

Na pohybel [..]
Wytrzyj pełowski fanatyku swój ryj plugawy z krwi i (zwłaszcza) ze
spermy, he he he

Z krwi to raczej wy, młodzi polscy faszyści powinniście sobie dzisiaj ręce
powycierać.

Data: 2010-01-11 07:48:25
Autor: Artur Borubar
WO?P ju? 13 milion?w!
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Wytrzyj pełowski fanatyku swój ryj plugawy z krwi i (zwłaszcza) ze
spermy, he he he
J-23

Widzę, że nie jestem pierwszą osobą, do której kierujesz swoją "mądrośc". Tylko dlaczego wszystkich porównujesz do siebie?

Przemek

Data: 2010-01-11 00:10:51
Autor: Hans Kloss
WO?P ju? 13 milion?w!
Artur Borubar napisał(a):
U�ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa�

Wytrzyj pe�owski fanatyku sw�j ryj plugawy z krwi i (zw�aszcza) ze
spermy, he he he
J-23

Widzę, że nie jestem pierwszą osobą, do której kierujesz swoją "mądrośc".

Swoją? To "mądrość" twojego wodzusia palikota :
"Powiem brutalnie: tylko wtedy możesz dać sobie radę, gdy krew i
sperma ciekły ci po twarzy"
http://www.polskatimes.pl/opinie/wywiady/206990,palikot-tusk-wychowuje-teraz-schetyne-a-nowak-dostal,id,t.html#material_2

Nie pyskować z poleceniami unterwodza tylko ruki pa szwam i wykonać!
Inaczej nie dasz sobie rady pajacu ;)
J-23

Data: 2010-01-10 21:52:35
Autor: Piotr
WOŚP już 13 milionów!
Dnia Sun, 10 Jan 2010 21:37:33 +0100, Artur Borubar napisał(a):

Polacy wiedzą na jaki cel dawac! Na pohybel radiomaryjnym śmieciom szkalującym pana Jerzego Owsiaka!

Ja tam myślę, że Polacy są naciągani nie na "pohybel", tylko na chore
dzieci. Chore dzieci, Przemku, to idealny "cel" zbiórek dla kombinatorów
wszelakiego autoramentu. Polsat też na to zbiera... I inni...
Gdyby zbierać na starych matołów, czyli na ciebie drogi Przemku, to byłaby
kompletna klapa.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-10 22:10:00
Autor: Skryba
WOŚP już 13 milionów!

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hiddqe$m9n$1news.onet.pl...
Polacy wiedzą na jaki cel dawac! Na pohybel radiomaryjnym śmieciom szkalującym pana Jerzego Owsiaka!

Przemek

Czyli Owsiak ma juz na czysto jakies 2,6 mln.

Data: 2010-01-11 08:51:13
Autor: Artur Borubar
WOŚP już 13 milionów!

Użytkownik "Skryba" <sk@pw.pl> napisał w wiadomości news:hidfmm$ag6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Przemek

Data: 2010-01-11 09:42:04
Autor: cirrus
WOŚP już 13 milionów!
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hiel9i$au3$1news.onet.pl...
[...]

Dostał informacje prosto z magla.

--
stevep

Data: 2010-01-11 12:20:53
Autor: Artur Borubar
WOŚP już 13 milionów!
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Dostał informacje prosto z magla.

Ma przygłup rozliczenie na stronie WOŚP, ale swoje bzdury musi napisac. Co za motłoch.

Przemek

Data: 2010-01-10 23:27:52
Autor: Adam
WOŚP już 13 milionów!

[...]

A w polskich szpitalach wala się bezużytecznie owsiakowy sprzęt, bo nie ma pieniędzy na jego eksploatację: materiały eksploatacyjne są niebotycznie drogie, bo trzeba je kupować po bardzo wysokich cenach od specjalistycznych firm.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4759 (20100110) __________

Data: 2010-01-10 23:28:37
Autor: awe
WOŚP już 13 milionów!
Przemek nie zbudowaliscie socjalizmu i nie zbudujecie kapitalistycznej polski. Te 13 mln to nawet na jeden szpital nie wystarczy a wy sie tak podniecacie
awe

Data: 2010-01-11 11:45:01
Autor: =heÂŽsk=
WOÂŚP juĹź 13 milionĂłw!
On Sun, 10 Jan 2010 21:37:33 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Polacy wiedzÂą na jaki cel dawac! Na pohybel radiomaryjnym Âśmieciom
szkalujÂącym pana Jerzego Owsiaka!

 widzisz wikary, te pieniadze pochodza m.in. od moherow.
 nie poraza cie to ? ;o))))))))))))))))))))))))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-11 12:22:46
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał w

widzisz wikary, te pieniadze pochodza m.in. od moherow.
nie poraza cie to ? ;o))))))))))))))))))))))))

Głupiś wikary, który moher da JEDNĄ złotówkę na WOŚP ?

Przemek

Data: 2010-01-11 13:21:20
Autor: =heÂŽsk=
WO|P już 13 milionów!
On Mon, 11 Jan 2010 12:22:46 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> widzisz wikary, te pieniadze pochodza m.in. od moherow.
> nie poraza cie to ? ;o))))))))))))))))))))))))
Głupi¶ wikary, który moher da JEDNˇ złotówkę na WO¦P ?

 glupis komuszy wikary. tyle kasy nie wplynelo od komuchow.
 musialy sie dorzucic mohery. i co teraz ? ;o)))

WOŚP już 13 milionów!