WOŚP już 13 milionów!

Data: 2010-01-10 22:10:00
Autor: Skryba
WOŚP już 13 milionów!

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hiddqe$m9n$1news.onet.pl...
Polacy wiedzą na jaki cel dawac! Na pohybel radiomaryjnym śmieciom szkalującym pana Jerzego Owsiaka!

Przemek

Czyli Owsiak ma juz na czysto jakies 2,6 mln.

Data: 2010-01-11 08:51:13
Autor: Artur Borubar
WOŚP już 13 milionów!

Użytkownik "Skryba" <sk@pw.pl> napisał w wiadomości news:hidfmm$ag6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-11 09:42:04
Autor: cirrus
WOŚP już 13 milionów!
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hiel9i$au3$1news.onet.pl...
[...]

Dostał informacje prosto z magla.

--
stevep

Data: 2010-01-11 12:20:53
Autor: Artur Borubar
WOŚP już 13 milionów!
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

Dostał informacje prosto z magla.

Ma przygłup rozliczenie na stronie WOŚP, ale swoje bzdury musi napisac. Co za motłoch.

Przemek