WOŚP ogłupia Polaków

Data: 2011-01-09 19:28:42
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Tymczasem patrząc "na chłodno", gdy myśli nie zagłusza ekstatyczny wrzask
Owsiaka i jego Orkiestry, wyniki corocznego finału WOŚP są, delikatnie
mówiąc, skromne- zważywszy na rozmach organizacyjny akcji, wsparcie medialne
i każde inne jakie tylko można sobie wyobrazić

.. Średnia wysokość datku do puszki WOŚP wynosi. 2 złote.

Czy naprawdę 2 złote wrzucone na chore dzieci świadczy o wielkiej, nigdzie
indziej na świecie nie spotykanej dobroczynności Polaków?

40 mln zebranych przez WOŚP to zaledwie 1/1000 (jedna tysięczna!) wydatków
na publiczną służbę zdrowia w Polsce. Innymi słowy- jest to wielkość
nieznacząca.

Sama obsługa sprzętu kosztuje wielokrotnie więcej, niż jest on wart. Media
pokazują sprzęt z naklejkami WOŚP- ale nie pokazują i nie mówią ile sprzętu
kupują szpitale z środków, które mają z kontraktów na leczenie z NFZ.

Więcej http://lukaszfoltyn.salon24.pl/266436,za-co-polacy-kochaja-owsiaka

Data: 2011-01-09 18:56:07
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

============================

Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst.
Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

MH --

Data: 2011-01-09 20:14:19
Autor: White Power
WOŚP ogłupia Polaków
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Weź coś więcej napisz bo takie bicie piany nic nie wyjaśnia.

Data: 2011-01-09 20:28:55
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
White Power  <linke-hofmann@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst
.
> Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

=====================

A cóż tu jest do wyjaśniania? Jest to akcja charytatywna i bodaj najbardziej
transparentna i to nie tylko w skali Polski. Cel jak najbardziej szczytny i co
najważniejsze skuteczny. W niejednej placówce służby zdrowia widziałem sprzęt
oznakowany serduszkiem WOŚP'u. Biciem piany jest natomiast pieprzenie , że
powinien to załatwiać rząd. Powinien , ale tego nie załatwia. Wobec tego ,
inicjatywy typu WOŚP są jak najbardziej godne poparcia. W przeciwieństwie do
akcji zbiórki na ratowanie stoczni w wykonaniu rydzyka , które są zorientowane
na bezczelne podpierdolenie pieniędzy.

MH

Data: 2011-01-09 21:33:53
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał >

[...]

TAK!

Data: 2011-01-09 21:36:48
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

Data: 2011-01-09 20:49:56
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

================

Nasrali to tobie biedaku. Z ambony...

MH

Data: 2011-01-09 21:48:52
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:36, abc pisze:
Ale ci nasrali do łba przez telewizor!

Życie uczy, a nie tv... Moc radyjka znamy :>

Data: 2011-01-09 21:19:54
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 19:56,  MH pisze:

Powiem szczerze. Trzeba być wyjątkowym SKURWYSYNEM , żeby spłodzić taki tekst.
Stać na to chyba tylko katolskich fanatyków. Twoje zbydlęcenie jest porażające.

Niech sobie piszą, pajacują do woli... Im więcej, tym gorzej dla nich :>

Data: 2011-01-10 09:05:09
Autor: dK
WOŚP ogłupia Polaków

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igd55v$jpj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igd0c6$3f5$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Bo to taki wyjątkowo pobożny skurwysyn.

Żal, ze nie na tacę. Ile to maybachów można byłoby za to kupić....

dK

Data: 2011-01-10 18:16:52
Autor: HeÂŽSk
WOŚP ogłupia Polaków
On Sun, 9 Jan 2011 21:18:04 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:
 [...]

Bo to taki wyjątkowo pobożny skurwysyn.

 miedzy toba, a nim nie ma zadnej roznicy.

Data: 2011-01-09 19:40:38
Autor: jadrys
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 19:28, abc pisze:
[...]

Czyli co sugerujesz? Lepiej nie robić takich akcji? Też bym był za tym, ale gdyby to minister zdrowia kupował aparaturę do ratowania dzieci. Ale rząd widać ma inne priorytety, np. rozdawnictwo państwowego grosza wśród swoich jest ważniejsze niż służba zdrowia..

Data: 2011-01-09 21:11:57
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

Lepiej nie robić takich akcji.  Jest w nich głównie ogłupiający wrzask,
komercja i fałsz. Najpierw Owsiak napierdala na Kościół, a potem posyła
swoich wolontariuszy z puszkami pod kościoły. Tfu!

Data: 2011-01-09 20:17:34
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

komercja i fałsz. Najpierw Owsiak napierdala na Kościół, a potem posyła
swoich wolontariuszy z puszkami pod kościoły. Tfu!

Aha !!  I to cię skurwysynu boli najbardziej. Mniej na tacę pójdzie.

MH --

Data: 2011-01-09 21:24:19
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Aha !!  I to cię skurwysynu boli najbardziej. Mniej na tacę pójdzie.

Na tacę pójdzie tyle co zwykle.  A dlaczego Owsiak nie wyśle swoich
wolontariuszy do palikociarni?  Bo wie, że od podatnych na szantaż moralny
katolików zawsze można wyłudzić te parę groszy zbieranych dla dzieci przez
dzieci.

Data: 2011-01-09 20:47:35
Autor: MH
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Aha !!  I to cię skurwysynu boli najbardziej. Mniej na tacę pójdzie.

Na tacę pójdzie tyle co zwykle.  A dlaczego Owsiak nie wyśle swoich
wolontariuszy do palikociarni?

Gdzie ??!!  Co ty baranku boży pierdolisz ??
Bo wie, że od podatnych na szantaż moralny
katolików zawsze można wyłudzić te parę groszy zbieranych dla dzieci przez
dzieci.

Wolontariusze są praktycznie wszędzie. Nie tylko pod kościołami.

MH

Data: 2011-01-09 21:30:12
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

[...]

Czemu ci katolicy sa tacy nienawistni?

Przeciez to jest na bakier z nauczaniem Chrystusa.

Mam wrazenie, ze wiekszosc katolikow jest nimi tylko
z nazwy, a czyny ich sa takie marne i przyziemne...

Data: 2011-01-09 21:34:09
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Czemu ci katolicy sa tacy nienawistni?

Nie nienawistni tylko naiwni.  Dają się zmanipulować wrzaskowi w TV.

Data: 2011-01-09 21:40:32
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w

Nie nienawistni tylko naiwni.  Dają się zmanipulować wrzaskowi w TV.

Mam wrazenie, ze teraz to TY krzyczysz.

Data: 2011-01-09 21:46:26
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Nie nienawistni tylko naiwni.  Dają się zmanipulować wrzaskowi w TV.

Mam wrazenie, ze teraz to TY krzyczysz.

A dlaczego miałbym krzyczeć?  Zobacz ile w tym wątku pojawiło się
szatańskich pomiotów "oburzonych" zakwestionowaniem "świętości" Owsiaka i jak wieszają na mnie psy nieprzebierając w słowach.

Data: 2011-01-09 21:49:51
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl>

A dlaczego miałbym krzyczeć?  Zobacz ile w tym wątku pojawiło się
szatańskich pomiotów "oburzonych" zakwestionowaniem "świętości" Owsiaka i jak wieszają na mnie psy nieprzebierając w słowach.

Wow... mowisz, ze szatanskie pomioty przypaletaly sie na liste?

Zaiste masz ogromny dar ktory umozliwia ci odroznienie
co jest szatanskie a co boskie. :)

Co nam malutkim do twej potegi wszechwiedzacy i prawy
namiestniku Chrystusa. ;)

Data: 2011-01-09 21:30:48
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:24, abc pisze:
[...]

Macie setki lat doświadczenia w zbieraniu kasy i piszesz takie bzdury? No, no... Gratuluję. :) "nie pytaj czego, możesz nie być zadowolony" :>

Data: 2011-01-09 21:21:29
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:11, abc pisze:
[...]

Goń ich spod kościołów, pokaż jakim katolikiem jesteś ;-p

Data: 2011-01-09 21:28:23
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

O rany, skad tyle niecheci ? :/

Owsiak ma prawo - jak to mowisz - napierdalac na kosciol,
bo kosciol to NIE jest swieta krowa (tym bardziej biorac
pod uwage liczne patologie trawiaca ta instytucje).

Uwazam, ze Owsiak za to co robi ma juz zalatwione
miejsce w Niebie i chwala mu za to co robi i ile dobrego
czynni.

Po owocach ich poznacie. Owoce Owsiaka sa OGROMNE...

Data: 2011-01-09 20:58:27
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

miejsce w Niebie i chwala mu za to co robi i ile dobrego
czynni.

Po owocach ich poznacie. Owoce Owsiaka sa OGROMNE...

kompletnie oglupialy cymbal jestes i smierdzacy len. ktoremu sie nawet nie
chce sprawdzic co juz w tej chwili wyprwaiaja w zachdniej Europie islamisci.

Zniszczysz K.K. to za kilkanascie lat, pojawia sie w Polsce muslimy i zaczna
najpierw jaja, a potem glupie lby ucinac. Juz w tej chwili bardzo im sie nie
podoba cywilizacja degeneratow  ktora rozprzestrzenia sie w Europie.

To beda konkwistatorzy dla degeneratow w Europie:) --

Data: 2011-01-09 22:02:51
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

To beda konkwistatorzy dla degeneratow w Europie:)

"Konkwistator" to jakas nowa odmiana konkwistadora? :)))

Pewnie to sa ci od szatana, co wysysaja szpik przez weflon ;)

Data: 2011-01-09 21:09:45
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

> To beda konkwistatorzy dla degeneratow w Europie:)

"Konkwistator" to jakas nowa odmiana konkwistadora? :)))

to l.mnoga od slowa konkwistador, nieuku.

Pewnie to sa ci od szatana, co wysysaja szpik przez weflon ;)

jak muslimy zrobia ci jesien z dupy, to zmadrzejesz:) --

Data: 2011-01-09 22:17:35
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

to l.mnoga od slowa konkwistador, nieuku.

LOL. :)))

Nie wiem do jakiej szkoly chodziles, ale bynajmniej nie mogla
to byc polska szkola.

Moze muzułmańska? :)

PS.

Liczba mnoga slowa konkwistador brzmi: KONKWISTADORZY.

Data: 2011-01-10 00:03:55
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
> [...]

Moze muzułmańska? :)

PS.

Liczba mnoga slowa konkwistador brzmi: KONKWISTADORZY.

a pojedyncza konkwista, a nie konkwisda?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konkwista

Konkwistatorzy-portugalscy.

http://pl.gojaba.com/book/12376407/Konkwistatorzy-portugalscy-Ma%C5%82owist-Marian

nawet ksiazki z bykami w tytule pisza literaci?

nie czepiaj sie slowek trollu.

Data: 2011-01-10 13:18:01
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

nie czepiaj sie slowek trollu.

Jesli ktos jest abnegatem jezykowym, to nalezy to wytknac.

A ty takowym jestes.

Data: 2011-01-10 16:41:28
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał(a):
Jesli ktos jest abnegatem jezykowym, to nalezy to wytknac.

A ty takowym jestes.

jesli ktos jest glupia qurwa paletajaca sie po polskich grupach politycznych,
to tez mu trzeba o tym powiedziec. Ja jestem jeszcze zwolennikiem namierzenia takiej zdegenerowanej prostytutki i
przyjebania jej w more? Dotarlo degeneracie?

Data: 2011-01-10 17:31:47
Autor: cyc
WOŚP ogłupia Polaków

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2af943$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

nie czepiaj sie slowek trollu.

Jesli ktos jest abnegatem jezykowym, to nalezy to wytknac.

A ty takowym jestes.

Komu jak komu ale obsryuwatorowi naleza sie razy , tymbardziej , ze jego ulubionym zajeciem jest "czepianie sie slowek " zwlaszcza kiedy mu rozmowca nie odpowiada .
I Ciebie wytykac palcami trzeba ale przy obsrywatorze jestes cienki bolek bo ten to wyjatkowo chamowaty  faszysta .

cyc

Data: 2011-01-09 21:32:40
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Po owocach ich poznacie. Owoce Owsiaka sa OGROMNE...

Taaa... Mnóstwo mnóstwo ogłupionych, sporo oszukanych i zdemoralizowanych, itd.

Data: 2011-01-09 21:38:21
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Taaa... Mnóstwo mnóstwo ogłupionych, sporo oszukanych i zdemoralizowanych, itd.

Juz kiedys przeprowadzalem podobna idiotyczna dyskusje w realu
z kolejnym wyznawca Chrystusa, ktory by najchetniej Owsiaka
i Woodstock wrzucil na stos, a wczesniej wylamal golenie w imie
chrzescijanskiej milosci.

Oczywisice opowiadal jak zostal naznaczony przez Chrystusa
i ze jako jedyny poznal PRAWDE. I jego celem jest
NAWRACANIE.

Wtedy wzialem nogi zapas, bo przerazaja mnie fanatycy.

Ja sie ich po prostu boje. Boje sie ich nienawisci, boje
sie ich zacietrzewienia.

Chrystus mowil o MILOSCI.

Gdzie wy katolicy zgubilisie milosc? (oczywiscie
nie wszyscy, bo wierze, ze sa tez osoby w porzadku i wspaniale)

Data: 2011-01-09 20:44:33
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
> [...]

Gdzie wy katolicy zgubilisie milosc? (oczywiscie
nie wszyscy, bo wierze, ze sa tez osoby w porzadku i wspaniale)

 na tej grupie masz kilku ateistow. Jestes slabym obserwatorm, bo idiotow i
fanatykow jest wsrod nich znacznie wiecej, anizeli wsrod katolikow ktorzy tu
pisza.

Zdejmuj okulary w rozowych oprawkach a la stary pojebany pajac Owsik, to moze
cos dojrzysz.

Data: 2011-01-09 21:47:12
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Zdejmuj okulary w rozowych oprawkach a la stary pojebany pajac Owsik, to moze
cos dojrzysz.

Jak mam dostrzec to co wy dostrzegacie wespol z abc
to pozwol, ze nadal bede mial te rozowe okulary na nosie. :)

Data: 2011-01-09 21:04:58
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
> [...]

Jak mam dostrzec to co wy dostrzegacie wespol z abc
to pozwol, ze nadal bede mial te rozowe okulary na nosie. :)

bos glupek bez wyobrazni.

Data: 2011-01-09 22:08:22
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 22:04, obserwator pisze:
[...]

Nie przenos na innych swoich urojeń... Nie każdy jest tobie podobny. :>

Data: 2011-01-09 21:43:11
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Chrystus mowil o MILOSCI.

Gdzie wy katolicy zgubilisie milosc? (oczywiscie
nie wszyscy, bo wierze, ze sa tez osoby w porzadku i wspaniale)

"Moderniści, jak zawsze sentymentalni, odmieniają słowo 'miłość' przez
wszystkie przypadki, aż świat dostaje odruchu wymiotnego na sam dźwięk tego
najwspanialszego z ludzkich słów."

Gilbert Keith Chesterton (1874-1936)

Data: 2011-01-09 21:45:50
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

Ty za to nam odmieniles te slowo nader "pieknie"...

Data: 2011-01-09 21:47:25
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:32, abc pisze:
Po owocach ich poznacie. Owoce Owsiaka sa OGROMNE...

Taaa... Mnóstwo mnóstwo ogłupionych, sporo oszukanych i zdemoralizowanych,
itd.

.... kobiet z dziećmi, których ojcami są księża, dzieci molestowanych, naciągaczy itd...

Data: 2011-01-09 21:28:35
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Najpierw Owsiak napierdala na Kościół, a potem posyła
swoich wolontariuszy z puszkami pod kościoły. Tfu!

A wychodzący z kościołów nie przejmują się pseudokatolickim bydłem i wrzucają pieniądze do puszek.

Wychodzący z kościołów zawsze wrzucają pieniądze do puszek i nie wiedzą, że tym razem wspomagają wrogów Chrystusa.

Data: 2011-01-09 21:32:23
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:28, abc pisze:
[...]

Tobie egzorcysta potrzebny... napisz to jeszcze w kilku językach, a zaraz wyślę pomoc ;-p

Data: 2011-01-09 21:32:59
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Wychodzący z kościołów zawsze wrzucają pieniądze do puszek i nie wiedzą, że tym razem wspomagają wrogów Chrystusa.
'

Rany boskie...

Dziekuje Ci Boze, ze zyje w XXI wieku i Inkwicyzja juz
nie dziala. STRZEZ MNIE BOZE PRZED TAKIMI WYZNAWCAMI !

STRZEZ MNIE, BŁAGAM!

Data: 2011-01-09 20:41:01
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

 pros Boga o rozum.

Data: 2011-01-09 21:42:55
Autor: Neko
WOŚP ogłupia Polaków
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

pros Boga o rozum.

A dziekuje. :)
O to prosze codzien rano. :))

Data: 2011-01-09 22:32:35
Autor: jadrys
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

Jednak uratowanie zdrowia lub życia warte jest tego cyrku, - moim zdaniem..

Data: 2011-01-10 18:16:52
Autor: HeÂŽSk
WOŚP ogłupia Polaków
On Sun, 9 Jan 2011 21:25:06 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

A wychodzący z kościołów nie przejmują się pseudokatolickim bydłem i wrzucają pieniądze do puszek.

 brawo marchewka, brawo. katol wrzuca kase - katol dobry.

Data: 2011-01-10 18:16:52
Autor: HeÂŽSk
WOŚP ogłupia Polaków
On Sun, 09 Jan 2011 19:40:38 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Czyli co sugerujesz? Lepiej nie robić takich akcji?

 wszelkie zebractwo jest z natury szkodliwe. przyzwyczaja bioracych,
 ze cos im sie nalezy i wyciagaja reke po jeszcze. nie musza myslec.
 za nich mysli owsiak/rydzyk/opieka spoleczna/fundacje itp itd.

Też bym był za tym, ale gdyby to minister zdrowia kupował aparaturę do ratowania dzieci.

 szpitale nie minister. bledem jest, ze zwala sie to na ministra.

Ale rząd widać ma inne priorytety, np. rozdawnictwo państwowego grosza wśród swoich jest ważniejsze niż służba zdrowia..

 1. majac do wyboru drogi, mieszkania, zdrowie co bys wybral?
    rozwoj internetu ? ;o) odpowiedz uzasadnij.
 2. rozdawnictwo nie panstwowego, a spolecznego, z naszych podatkow.
    poczytaj sobie cos na temat budzetu.
 3. nie bron tak sluzby zdrowia bo to najbardziej skostniala,
    postkomusza struktura, ktora "broni zdobyczy socjalizmu"
    przyjmujac w prywatnych gabinetach ze sprzetem owsiaka.
 4. pomysl owsiaka byl szczytny, dzis to tylko widowisko medialne.
    a ze przy okazji kopniak w tluste tylki kleru to inna sprawa.

Data: 2011-01-09 19:55:47
Autor: Marek Czaplicki
WOŚP ogłupia Polaków
abc wrote:
. Średnia wysokość datku do puszki WOŚP wynosi. 2 złote.

a skąd to wiadomo? min stad że wośp jako pierwsza ustanowiła standardy dla
organizacji zbierających pieniądze na różne szczytne cele i bardzo
skrupulatnie przestrzega aby wszystkie datki były rozliczone w sprawozdaniu
finansowym.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-09 21:15:43
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
[...]

Przedkładają sprawozdanie finansowe bo muszą, a nie dlatego żeby się chwalić
ile na tym fundacja zarabia.

Data: 2011-01-09 20:31:51
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Więcej http://lukaszfoltyn.salon24.pl/266436,za-co-polacy-kochaja-owsiaka
 dzieki. Przeczytalem. Wyjatkowo celny tekst.

A tu podsumowanie esbuskiego skurwysyna i geszewciarza;

http://niewolnik.salon24.pl/266036,z-archiwum-niewolnika-nr-0162

:))))

Data: 2011-01-09 21:29:40
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
Ale o co ci chodzi?

O ogłupianie Polaków.

Data: 2011-01-09 20:32:49
Autor: obserwator
WOŚP ogłupia Polaków
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> Ale o co ci chodzi?

O ogłupianie Polaków.

 juz kilku glupoli pojawilo siw w tym watku:))))

Data: 2011-01-09 21:35:57
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:29, abc pisze:
Ale o co ci chodzi?

O ogłupianie Polaków.

O zżerającej ciebie zazdrości... Z tacowego coraz mniej? Utrzymanki kosztują ;-p

Data: 2011-01-09 21:23:25
Autor: White Power
WOŚP ogłupia Polaków
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> O ogłupianie Polaków.

O zżerającej ciebie zazdrości... Z tacowego coraz mniej? Utrzymanki kosztują ;-p

Popatrz na to z innej strony, owsiak przy pomocy około 120 tysięcy "wolontariuszy" zebrał ileś tam kasy.
Fajnie, bo przeznaczy te pieniądze na szczytny cel co jest dobre.
Inicjatywy osób prywatnych są dla państwa bez znaczenia.
Ale są inicjatywy państwowe:
-Ile kosztuje czas antenowy? No dobra raz w roku można zrobić wyjątek więc o tym nie mówmy.
-Na nogi stawia się służby mundurowe które normalnie w niedziele pracują na nieco niższych obrotach, kto zapłaci za nadgodziny dla funkcjonariuszy i za paliwo dla nienaturalnie dużo w ten dzień jeżdżących policyjnych samochodów?
-Wojsko zaoferowało rejs okrętem podwodnym i lot treningową wersją Miga 29 a godzina pracy takich sprzętów jest na pewno bardzo droga.
itd itp

A wolontariuszy w cudzysłów ubrałem bo wszędzie znajdą się kanalie które sobie będą szukały łatwego zarobku, i przynajmniej 5 % wolontariuszy odciągnęło sobie jakiś podatek. Rok temu znalazłem kilka aukcji na allegro gdzie sprzedaż towaru w tygodniu po finale była sporo wyższa niż w tygodniu przed, czy to jest przypadek?

Wszędzie podaje się ile to wośp zebrał i jak wyglądają jego rozliczenia, załóżmy ze informacje zgadzają się ze stanem rzeczywistym. Powstaje pytanie ile pieniędzy państwo wydało na dodatkowe wspomaganie (co nie jest jego obowiązkiem po za zapewnieniem bezpieczeństwa) tej imprezy, czy bilans strat nie jest większy od zysków?

Data: 2011-01-09 21:40:26
Autor: abc
WOŚP ogłupia Polaków
O zżerającej ciebie zazdrości... Z tacowego coraz mniej? Utrzymanki kosztują ;-p

Prymitywne to i pod niewłaściwy adres skierowane.

Data: 2011-01-09 21:41:47
Autor: Lorn
WOŚP ogłupia Polaków
W dniu 2011-01-09 21:40, abc pisze:
O zżerającej ciebie zazdrości... Z tacowego coraz mniej? Utrzymanki
kosztują ;-p

Prymitywne to i pod niewłaściwy adres skierowane.

Tak, tak... Znamy te wasze tłumaczenia... :)

WOŚP ogłupia Polaków