WP48 .465

Data: 2009-12-18 15:49:44
Autor: Tomasz Radko
WP48 .465
Pau Gasol. Prawdopodobnie nie było w historii NBA tak produktywnego
gracza o tak niewielkim rozgłosie. Gasol gra niesamowicie - 80+ zbiórek
w czterech meczach robi wrażenie.

Lakers maja pięciu graczy z WP48 powyżej .150. Gasol, Bryant, Odom,
Bynum - to oczywista oczywistość. A kto jest piątym?

pzdr

TRad

Data: 2009-12-18 08:14:09
Autor: Leszczur
WP48 .465
On 18 Gru, 15:49, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Syn swojego ojca :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-18 17:35:34
Autor: Tomasz Radko
WP48 .465
Leszczur pisze:
[...]

Yup. Niespodzianka, prawda?

Cholerna szkoda, że Lakers zamienili Arizę na Artesta (tak jak rok temu
WP48 nieco poniżej .100). Mieliby szansę na epokowy sezon.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-18 09:20:55
Autor: Leszczur
WP48 .465
On 18 Gru, 17:35, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Syn swojego ojca :-)

Yup. Niespodzianka, prawda?

Prawda. Chociaz zagrał bardzo małe minuty (ponizej 100) wiec przy
dobrych układach (garbage time) pewnie o taki wynik łatwiej.

Cholerna szkoda, e Lakers zamienili Ariz na Artesta (tak jak rok temu
WP48 nieco poni ej .100). Mieliby szans na epokowy sezon.

Zakładając oczywiście ze by utrzymal zeszłoroczną produktywnosc. W
Houston w tym sezonie dosyc cieniutko mu idzie w ataku. W obronie juz
lepiej, ale cos mi sie wydaje, ze WP ma niskie - moze nawet nizsze od
artestowego. Ale kandydatura do MIP pewnie bedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-19 15:48:16
Autor: wiLQ
WP48 .465
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Yup. Niespodzianka, prawda?

Prawda. Chociaz zagrał bardzo małe minuty (ponizej 100) wiec przy
dobrych układach (garbage time) pewnie o taki wynik łatwiej.

W sezonie 06-07 Walton mial juz 0,158 w prawie 2000 minut, wiec nie musi
to byc wynik od czapy. Choc zdaje sie, ze po ojcu ma nie tylko dobra
gre, ale i zdrowie.

> Cholerna szkoda, e Lakers zamienili Ariz na Artesta (tak jak rok temu
> WP48 nieco poni ej .100). Mieliby szans na epokowy sezon.

Zakładając oczywiście ze by utrzymal zeszłoroczną produktywnosc.

W Lakers, dlaczego nie?

W Houston w tym sezonie dosyc cieniutko mu idzie w ataku.

Yup, choc probuja go w nowej roli, wiec moze to byc okres przejsciowy.
A moze tez byc do bani w tej roli ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 16:11:09
Autor: sooobi
WP48 .465
Leszczur pisze:

> Syn swojego ojca :-)

Yup. Niespodzianka, prawda?

Cholerna szkoda, e Lakers zamienili Ariz na Artesta (tak jak rok temu
WP48 nieco poni ej .100). Mieliby szans na epokowy sezon.

jebniety jestes, mieliby epokowy bo cyferki przy wp48 by przy tym
wskazywaly.

Data: 2009-12-19 15:33:31
Autor: wiLQ
WP48 .465
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> WP48 nieco poni ej .100). Mieliby szans na epokowy sezon.

jebniety jestes, mieliby epokowy bo cyferki przy wp48 by przy tym

Huh? Nie dosc, ze forma krytyki jest beznadziejna [gdzie jakies
argumenty?] to jeszcze zdaje sie byc od czapy.

Lakers wygrali w zeszlym sezonie ponad 60 gier, wrocil Bynum, Gasol poki
co gra lepiej plus nagle maja dwoch OK rezerwowych na PG (Farmar sie
przebudzil i Browna maja na pelny sezon)... co jest takiego jebnietego w
tezie, ze mieliby epokowy regularny sezon gdyby nie zrobili zmiany na
SFie za zawodnika, ktorego sciagneli glownie z mysla o playoffach?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-19 16:03:53
Autor: sooobi
WP48 .465
wiLQ pisze:
[...]

post beznadziejny to i krytyka dostosowana do poziomu

[...]

to ze te cyferki moze sobie trad wsadzic w dupe a nie sie nim masturbuje publicznie.

ze mieliby epokowy regularny sezon gdyby nie zrobili zmiany na
SFie za zawodnika, ktorego sciagneli glownie z mysla o playoffach?

Dlaczego glownie z mysla o playoffach?
Gdzie jest teraz wg Berriego ten mega wypierdalacz Ariza?

Hello Trad do tablicy. Statystyki przeciez nie klamia Ariza nagle zapomnial jak sie gra w kosza?

Data: 2009-12-18 16:08:35
Autor: sooobi
WP48 .465
On 18 Gru, 15:49, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Pau Gasol. Prawdopodobnie nie było w historii NBA tak produktywnego
gracza o tak niewielkim rozgłosie.

Mala probka

Lakers maja pięciu graczy z WP48 powyżej .150. Gasol, Bryant, Odom,
Bynum - to oczywista oczywistość. A kto jest piątym?

A jak tam mega produktywny Ariza sobie radzi?

WP48 .465