WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery

Data: 2012-10-29 22:04:51
Autor: atm
WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
Obejrzalem i wlasciwie nie zobaczylem niczego co skloniloby mnie do przesiadki (poza tym co bylo znane wczesniej czyli dobry aparat i mapy).
Wszystko wyglada slicznie - zdjecia, maile, facebook, fotki przy kontaktach...tyle ze to sprawdzi sie swietnie u osoby, ktora jest mocno zwiazana z internetowym social life. Kids Corner jest ciekawa opcja, choc zapewne bez wiekszego problemu znajdzie sie na to app w konkurencyjnych srodowiskach. Wyswietlanie niusow CNN czy innych w widgecie to zadna nowosc. To co chce bez problemu wyjme sobie na pulpity przy pomocy widgetow a przy okazji nie bedzie sie wszystko wciaz obracalo.
Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=player_embedded

Data: 2012-10-29 21:26:31
Autor: Waldek Godel
WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
Dnia Mon, 29 Oct 2012 22:04:51 +0100, atm napisa³(a):

[...]

Filmiki reklamowe s± ZUS warte. Prawdziwe jaja wyjd± w praniu, bo o tym czy
to fajny system, czy kolejna bezsensowna popierdó³ka (jak WP7) zadecyduj±
szczegó³y. Tym bardziej, ¿e braki w Windows Mobile da³o siê nadrobiæ
oprogramowaniem, tu nie ma takiej mo¿liwosci z racji kosmicznego
zajfonizowania systemu (czyli poblokowania wszystkiego, co siê tylko da)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-10-29 23:46:42
Autor: kakmar
Dnia 29.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:
[...]

Eee tam, zupełnie nie dostrzegasz przełomowego zastąpienia 2 kolumn kafli,
mozaiką z trzech rozmiarów kafli. Poukładanie tego w jakiś sensowny wzorek
powinno zapewnić wiele godzin niezwykłej, intelektualnej rozrywki.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-29 23:24:00
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k6n4h2$3oj$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Krytykujesz iPhone, wyśmiewasz WP8 - czego Ty używasz, Kakmar?

Data: 2012-10-30 09:58:36
Autor: kakmar
Dnia 30.10.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Znowu pomieszałeś, spróbuj się bardziej skupić podczas czytania, to kolega
atm narzekał, na brak wyjątkowej funkcjonalności, ja tylko zwróciłem uwagę
że takowa owszem jest.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-30 07:26:22
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k6o8cc$p4k$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Odpowiesz na moje pytanie? Bardzo ciekaw jestem czego Ty używasz...

Data: 2012-10-30 14:12:36
Autor: kakmar
WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
Dnia 30.10.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Odpowiesz na moje pytanie? Bardzo ciekaw jestem czego Ty używasz...
Stareńkiej Defy, pisałem nie raz, nie zauważyłeś? --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-30 16:19:23
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k6on8k$h61$1usenet.news.interia.pl...
Dnia 30.10.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Odpowiesz na moje pytanie? Bardzo ciekaw jestem czego Ty używasz...

Stareńkiej Defy,

OK.

pisałem nie raz, nie zauważyłeś?

Pytałbym gdybym zauważył?

Data: 2012-10-30 13:23:02
Autor: J.F
WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
Użytkownik "atm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Obejrzalem i wlasciwie nie zobaczylem niczego co skloniloby mnie do przesiadki (poza tym co bylo znane wczesniej czyli dobry aparat i mapy).

Ale dobry aparat to nie cecha systemu, a dobre mapy ... na Nokii sie zawiodlem :-)

Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=player_embedded

A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

J.

Data: 2012-10-30 15:25:51
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-30 13:23, J.F pisze:
[...]

Tak, te nokiowe mapy, incorporowane razem z mapami MS/Bing do Facebooka są tak dokładne, że aż strach. Nie ma wielu miejsc, które są na i tak średnio aktualnych mapach Google.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 16:37:54
Autor: atm
On 2012-10-30 15:25, Krystek wrote:
[...]

Ja zas przejechalem sie na tych od Googla, pomijajac komentarze dla Beara Gryllsa: "kieruj sie w kierunku poludniowo-wschodnim" ;]
Przetestowalem juz wiele roznych platnych nawigacji, z czego spora czesc oferowala mapy gorsze od Nokii, do tego sporo mniej lub bardziej uzytecznych ficzerow i znacznie mniej stabilnosci samego programu.

Data: 2012-10-30 18:10:14
Autor: Krystek
Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
[...]

Map Nokia używam tylko w telefonie, bo fajnie mieć mapy offline do zlokalizowania się (jak się je włączy do trybu online to ściągają mnóstwo niepotrzebnych śmieci: repertuar kin, teatrów z regionu itp., ostatnio kilkaset kb tak mi nabiło), ale gdy one pokazują mi, że jestem _in_the_middle_of_nowhere_ to włączam sobie Google Maps. Innych map na Symbiana w Nokii E55 nie mam, ale sobie Waze z OpenStreetMap planuję zainstalować - <http://world.waze.com/download/wm_symbian_download/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 16:34:46
Autor: atm
On 2012-10-30 13:23, J.F wrote:
[...]

Jak nie jak tak ;P Naprawde dobry aparat jest w Nokii 808 gdzie musialbym zyc z Symbianem, drugie miejsce (najprawdopodobniej) Nokia 920
z WP8. Oczywiscie aparat w SGS3 tez jest dobry jednak w tej kwestii wciaz kroluje Nokia.

Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=player_embedded

A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

Nie wiem... cos co spowoduje, ze naprawde bede chcial kupic nowe urzadzenie. Poki co widze duzo wodotryskow, slicznych irytujaca obracajacych sie kwadracikow roznej wielkosci i mnostwo suwania palcem.
Jesli okaze sie prawda, ze wszystkie poziomy glosnosci (w tym kalendarz i budzik) sa sprzegniete z glownym ustawieniem to juz podziekuje na starcie.

Data: 2012-10-30 21:22:32
Autor: DoQ
W dniu 29-10-2012 22:04, atm pisze:
Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?

Kids Corner dobry jest :-)

--
pozdr.

WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery