WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery

Data: 2012-10-30 13:23:02
Autor: J.F
WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
Użytkownik "atm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Obejrzalem i wlasciwie nie zobaczylem niczego co skloniloby mnie do przesiadki (poza tym co bylo znane wczesniej czyli dobry aparat i mapy).

Ale dobry aparat to nie cecha systemu, a dobre mapy ... na Nokii sie zawiodlem :-)

Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=player_embedded

A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

J.

Data: 2012-10-30 15:25:51
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-30 13:23, J.F pisze:
[...]

Tak, te nokiowe mapy, incorporowane razem z mapami MS/Bing do Facebooka są tak dokładne, że aż strach. Nie ma wielu miejsc, które są na i tak średnio aktualnych mapach Google.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 16:37:54
Autor: atm
On 2012-10-30 15:25, Krystek wrote:
[...]

Ja zas przejechalem sie na tych od Googla, pomijajac komentarze dla Beara Gryllsa: "kieruj sie w kierunku poludniowo-wschodnim" ;]
Przetestowalem juz wiele roznych platnych nawigacji, z czego spora czesc oferowala mapy gorsze od Nokii, do tego sporo mniej lub bardziej uzytecznych ficzerow i znacznie mniej stabilnosci samego programu.

Data: 2012-10-30 18:10:14
Autor: Krystek
Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
[...]

Map Nokia używam tylko w telefonie, bo fajnie mieć mapy offline do zlokalizowania się (jak się je włączy do trybu online to ściągają mnóstwo niepotrzebnych śmieci: repertuar kin, teatrów z regionu itp., ostatnio kilkaset kb tak mi nabiło), ale gdy one pokazują mi, że jestem _in_the_middle_of_nowhere_ to włączam sobie Google Maps. Innych map na Symbiana w Nokii E55 nie mam, ale sobie Waze z OpenStreetMap planuję zainstalować - <http://world.waze.com/download/wm_symbian_download/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-30 16:34:46
Autor: atm
On 2012-10-30 13:23, J.F wrote:
[...]

Jak nie jak tak ;P Naprawde dobry aparat jest w Nokii 808 gdzie musialbym zyc z Symbianem, drugie miejsce (najprawdopodobniej) Nokia 920
z WP8. Oczywiscie aparat w SGS3 tez jest dobry jednak w tej kwestii wciaz kroluje Nokia.

Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=player_embedded

A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

Nie wiem... cos co spowoduje, ze naprawde bede chcial kupic nowe urzadzenie. Poki co widze duzo wodotryskow, slicznych irytujaca obracajacych sie kwadracikow roznej wielkosci i mnostwo suwania palcem.
Jesli okaze sie prawda, ze wszystkie poziomy glosnosci (w tym kalendarz i budzik) sa sprzegniete z glownym ustawieniem to juz podziekuje na starcie.

WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery