WPADŁEM DO DZIURY !

Data: 2010-07-16 18:27:26
Autor: Robert Tomasik
WPADŁEM DO DZIURY !
Użytkownik "wISS" <WISS@ONET.PL> napisał w wiadomości news:i1p391$daf$1news.onet.pl...
Wczoraj wpadlem do dziury ktora byla w chodniku.

Jako ze noga mi utknela w dziurze to nie moglem ja wyciagnac.

I tak siedzialem w dziurze 3 godziny zanim straz pozarna
pomogla mi sie wydostac.

Straty sa. Dres mam podarty, komorka mi wpadla do dziury,
noga uszkodzona.
Kogo moge pozwac?

Za dziurę odpowiada zarządca drogi. Z tym, że konieczne jest udowodnienie, że ta dziura była faktycznie trudna do uniknięcia. Bo jak wpadłeś do normalnie widocznej gołym okiem dziury, to trudno będzie dowieść braku należytej staranności przy jej zabezpieczeniu.

WPADŁEM DO DZIURY !