WROC艁AW MA ZOSTA膯 ZNISZCZONY ?!

Data: 2011-05-19 07:02:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
WROC艁AW MA ZOSTA膯 ZNISZCZONY ?!
wtorek, 17 maja 2011 16:40. carbon entity 'Karol' <karol_w@eu.pl>

(...) Poznanie jak caly Wroclaw moze sie bronic przed nadejsciem
zab贸jczego "kataklizmu przynaglajacego". Jesli dwie ostatnie
"kataklizmiczne powodzie" we Wroclawiu zinterpretowac jako "kataklizmy
ostrzegajace", w贸wczas nastepnym kataklizmem bylby juz 贸w zab贸jczy
"kataklizm przynaglajacy" (chyba ze B贸g zdecyduje iz nalezy jeszcze raz
ponowic "ostrzezenie"). Taki zas "kataklizm przynaglajacy" potrafi juz
zr贸wnac z ziemia nawet niemal polowe miasta i odebrac zycie calej masie
ludzi. Dlatego w interesie miasta lezaloby teraz klarowne udokumentowanie
(tj udokumentowanie r贸wnie jednoznacznie jak to zilustrowane bibilijnym
przykladem miasta Niniwy, opisanym w "Ksiedze Jonasza" z Biblii, wersety
3:7-10), ze we Wroclawiu nastapila jednak znaczaca zmiana "grupowej
filozofii". Oczywiscie, bibilijny przyklad jak przekonac Boga ze taka
zmiana filozofii faktycznie nastapila, jest juz nieco przestarzaly i
zaloze sie ze w dzisiejszych czasach NIE istnieje na Ziemi nawet jedno
miasto kt贸re byloby gotowe go powt贸rzyc, nawet pod grozba "kataklizmu
anihilujacego". Na szczescie, akademicki charakter miasta Wroclawia oraz
fakt ze ja sam wywodze sie z Wroclawia, wziete razem wskazuja bardzo
prosty spos贸b na jaki miasto to moze udokumentowac zmiane swej filozofii,
a jednoczesnie "zachowac twarz". (...)

Wiecej:
http://totalizm.blox.pl/2011/05/199-Czy-Wroclaw-wie-ze-grozi-mu-
kataklizm.html

No no, co si臋 porobi艂o! Czo艂owy polski UFO-log Dr Paj膮k ostrzega, 偶e moje miasto wg wyznawanej przez niego filozofii "totaliztycznej" ma z艂膮 karm臋... 袩芯卸懈胁褢屑, 褍胁懈写懈屑 czy ma racj臋.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-19 05:36:03
Autor: MH
WROCW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
> [...]

> fakt ze ja sam wywodze sie z Wroclawia, wziete razem wskazuja bardzo
> prosty spos贸b na jaki miasto to moze udokumentowac zmiane swej filozofii,

No no, co si&#65533; porobi&#65533;o! Czo&#65533;owy polski UFO-log Dr Paj&#65533;k ostrzega, 偶e moje miasto wg wyznawanej przez niego filozofii "totaliztycznej" ma z&#65533;&#65533; karm&#65533;... &#65533;芯卸懈胁&#65533;屑, &#65533;胁懈写懈屑 czy ma racj&#65533;.

===============

Za Pajonk ma wizje ?! I DOBRZE !!  W ko馽u mamy demokracj , niech se ch硂p
PopierdoliDoWoli !!!  Nie ma si czym przejmowa..

MH

Data: 2011-05-22 16:00:37
Autor: pluton
WROCW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!
> ostrzegajace", w體czas nastepnym kataklizmem bylby juz 體 zab骿czy
> "kataklizm przynaglajacy" (chyba ze B骻 zdecyduje iz nalezy jeszcze raz
> ponowic "ostrzezenie").

Ale msciwy skubaniec.

Nullification

WROC艁AW MA ZOSTA膯 ZNISZCZONY ?!