WROCAW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!

Data: 2011-05-17 16:40:24
Autor: Karol
WROCAW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!
(...) Poznanie jak caly Wroclaw moze sie bronic przed nadejsciem zabjczego
"kataklizmu przynaglajacego". Jesli dwie ostatnie "kataklizmiczne powodzie"
we Wroclawiu zinterpretowac jako "kataklizmy ostrzegajace", wwczas
nastepnym kataklizmem bylby juz w zabjczy "kataklizm przynaglajacy" (chyba
ze Bg zdecyduje iz nalezy jeszcze raz ponowic "ostrzezenie"). Taki zas
"kataklizm przynaglajacy" potrafi juz zrwnac z ziemia nawet niemal polowe
miasta i odebrac zycie calej masie ludzi. Dlatego w interesie miasta
lezaloby teraz klarowne udokumentowanie (tj udokumentowanie rwnie
jednoznacznie jak to zilustrowane bibilijnym przykladem miasta Niniwy,
opisanym w "Ksiedze Jonasza" z Biblii, wersety 3:7-10), ze we Wroclawiu
nastapila jednak znaczaca zmiana "grupowej filozofii". Oczywiscie, bibilijny
przyklad jak przekonac Boga ze taka zmiana filozofii faktycznie nastapila,
jest juz nieco przestarzaly i zaloze sie ze w dzisiejszych czasach NIE
istnieje na Ziemi nawet jedno miasto ktre byloby gotowe go powtrzyc, nawet
pod grozba "kataklizmu anihilujacego". Na szczescie, akademicki charakter
miasta Wroclawia oraz fakt ze ja sam wywodze sie z Wroclawia, wziete razem
wskazuja bardzo prosty sposb na jaki miasto to moze udokumentowac zmiane
swej filozofii, a jednoczesnie "zachowac twarz". (...)

Wiecej:
http://totalizm.blox.pl/2011/05/199-Czy-Wroclaw-wie-ze-grozi-mu-kataklizm.html

Data: 2011-05-19 07:02:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
WROCŁAW MA ZOSTAĆ ZNISZCZONY ?!
wtorek, 17 maja 2011 16:40. carbon entity 'Karol' <karol_w@eu.pl>

(...) Poznanie jak caly Wroclaw moze sie bronic przed nadejsciem
zabójczego "kataklizmu przynaglajacego". Jesli dwie ostatnie
"kataklizmiczne powodzie" we Wroclawiu zinterpretowac jako "kataklizmy
ostrzegajace", wówczas nastepnym kataklizmem bylby juz ów zabójczy
"kataklizm przynaglajacy" (chyba ze Bóg zdecyduje iz nalezy jeszcze raz
ponowic "ostrzezenie"). Taki zas "kataklizm przynaglajacy" potrafi juz
zrównac z ziemia nawet niemal polowe miasta i odebrac zycie calej masie
ludzi. Dlatego w interesie miasta lezaloby teraz klarowne udokumentowanie
(tj udokumentowanie równie jednoznacznie jak to zilustrowane bibilijnym
[...]
miasto które byloby gotowe go powtórzyc, nawet pod grozba "kataklizmu
anihilujacego". Na szczescie, akademicki charakter miasta Wroclawia oraz
fakt ze ja sam wywodze sie z Wroclawia, wziete razem wskazuja bardzo
prosty sposób na jaki miasto to moze udokumentowac zmiane swej filozofii,
a jednoczesnie "zachowac twarz". (...)

Wiecej:
http://totalizm.blox.pl/2011/05/199-Czy-Wroclaw-wie-ze-grozi-mu-
kataklizm.html

No no, co się porobiło! Czołowy polski UFO-log Dr Pająk ostrzega, że moje miasto wg wyznawanej przez niego filozofii "totaliztycznej" ma złą karmę... Поживём, увидим czy ma rację.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-05-19 05:36:03
Autor: MH
WROCAW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a):
> [...]

> fakt ze ja sam wywodze sie z Wroclawia, wziete razem wskazuja bardzo
> prosty sposób na jaki miasto to moze udokumentowac zmiane swej filozofii,

No no, co si&#65533; porobi&#65533;o! Czo&#65533;owy polski UFO-log Dr Paj&#65533;k ostrzega, że moje miasto wg wyznawanej przez niego filozofii "totaliztycznej" ma z&#65533;&#65533; karm&#65533;... &#65533;ожив&#65533;м, &#65533;видим czy ma racj&#65533;.

===============

Za Pajonk ma wizje ?! I DOBRZE !!  W kocu mamy demokracj , niech se chop
PopierdoliDoWoli !!!  Nie ma si czym przejmowa..

MH

Data: 2011-05-22 16:00:37
Autor: pluton
WROCAW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!
> ostrzegajace", wwczas nastepnym kataklizmem bylby juz w zabjczy
> "kataklizm przynaglajacy" (chyba ze Bg zdecyduje iz nalezy jeszcze raz
> ponowic "ostrzezenie").

Ale msciwy skubaniec.

Nullification

WROCAW MA ZOSTA ZNISZCZONY ?!