WROG

Data: 2011-04-17 16:08:30
Autor: obserwator
WROG

skoro byl takim fatalnym Prezydentem, a jego brat zlym premierem, to dlaczego
nadal z nimi walczycie? Macie przeciez juz cala wladze, sadownictwo, banki
oraz sluzby w rekach a Polske doprowadziliscie do ruiny. O co wam psychopaci
jeszcze chodzi?

Boicie sie tego?:

http://www.youtube.com/watch?v=XNOhtzF4Qcc&feature=player_embedded

Nie wygracie, bo z tym sie wygrac nie da.

Data: 2011-04-17 16:12:51
Autor: zbig
WROG
On 17 Kwi, 18:08, " obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
[...]

Nikt nie walczy z trupem, tylko z tym bliźniakiem , który żyje. Nie
kapujesz jeszcze?

Data: 2011-04-17 16:17:22
Autor: Hans Kloss
WROG
On 18 Kwi, 01:12, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Nikt nie walczy z trupem, tylko z tym bliźniakiem , który żyje. Nie
kapujesz jeszcze?

 A widzisz jak "walczy"? Obsrywając jego rodzinę- nieżyjącego brata,
siostrzenicę i jej męża, matkę...
A wiesz kto "walczy" takimi metodami? Skończone bydlę, kurwi syn,
ludzki śmieć, kanalia....
Kapujesz już?
J-23

Data: 2011-04-17 16:28:14
Autor: zbig
WROG
On 18 Kwi, 01:17, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

siostrzenicę i jej męża, matkę...
A wiesz kto "walczy" takimi metodami? Skończone bydlę, kurwi syn,

Wy obsrywacie żyjących a my mówimy prawdę o nieboszczyku. Wy zaś
próbujecie zrobić z niego drogą moralnego szantażu i zwykłego oszustwa
kogoś kim w najmniejszym stopniu nawet nie był.

Data: 2011-04-17 16:36:16
Autor: Hans Kloss
WROG
On 18 Kwi, 01:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Wy obsrywacie żyjących
Kłamstwo
a my mówimy prawdę o nieboszczyku.
Kolejne kłamstwo. Mówicie o nim "lewdę" a nie żadną prawdę.
> Wy zaś
 Jacy "wy"? Ja w liczbie pojedynczej występuje.
 J-23

Data: 2011-04-17 23:49:04
Autor: obserwator
WROG
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Wy obsrywacie żyjących a my mówimy prawdę o nieboszczyku. Wy zaś
próbujecie zrobić z niego drogą moralnego szantażu i zwykłego oszustwa
kogoś kim w najmniejszym stopniu nawet nie był.

jaka prawde mowicie? ta co sobie wymylacie? Jakiego oszustwa i szantazu?

Skoro byl nikim, to dlaczego caly czas zajmujecie sie jego osoba i partia opozycyjna? Przeciez to nienormalne jest.

Rzadzi PO w koalicji z PSL. W powaznym panstwie, partia opozycyjna i media patrza na rece rzadu.
 Partia rzadzaca i media nie krytykuja w normalnym panstwie opozycji !

KAPUJESZ??

Chorzy psychicznie jestescie? Popierzylo wam sie w glowach?

Data: 2011-04-18 02:31:07
Autor: zbig
WROG
On 18 Kwi, 01:49, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

jaka prawde mowicie? ta co sobie wymylacie? Jakiego oszustwa i szantazu?

A choćby żądanie pomnika pod groźbą wiecznego, po wsze czasy trwania
demonstracji i kempingów namiotowych? To szantaż. A oszustwo polega na
tym, że w najmniejszym stopniu nie interesuje was uczczenie pamięci
tylko zbudowanie trwałego miejsca na  zadymy. Poza tym Lech Kaczyński
nie był na tyle zasłużony , żeby fundować mu pomnik na Krakowskim
Przedmieściu. O profanacji awelu już nawet nie chce się wspominać

Skoro byl nikim, to dlaczego caly czas zajmujecie sie jego osoba i partia
opozycyjna? Przeciez to nienormalne jest.
My naprawdę mamy  na głowie ważniejsze sprawy niż wieczne zajmowanie
się skutkami katastrofy komunikacyjnej. To wy zrobiliście  z tej
smutnej sprawy groteskę.
Najpierw zadyma z okazji rocznicy katastrofy
potem zadyma z okazji rocznicy manifestacji pod pałacem
teraz zadyma z okazji rocznicy pogrzebu.
Ciekawe co wymyślicie na jutro?

 Partia rzadzaca i media nie krytykuja w normalnym panstwie opozycji !

KAPUJESZ??
 A to ciekawe spostrzeżenie. Może rzucisz jakim przykładem, bo ja mogę
ci podesłąć z mety kilkadziesiąt linków, w których w "normalnych" jak
to mówisz państwach władza krytykuje opozycję. To pierwsze z brzegu:
http://www.media.egospodarka.pl/wiadomosci/Merkel-atakuje-opozycje-Robi-glupoty,1479766.html
http://www.polskatimes.pl/pap/374152,premier-berlusconi-atakuje-lewice-staraja-sie-narzucic,id,t.html
http://www.katalog.bryza24.pl/n/informacje-ze-swiata/w-noworocznym-oredziu-brown-atakuje-torysow/

Data: 2011-04-18 07:50:03
Autor: cirrus
WROG
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iofu9g$6vn$1inews.gazeta.pl...
[...]
**
[...]

Sam to wymyśliłeś:
"Partia rzadzaca i media nie krytykuja w normalnym panstwie opozycji !"
Przeciez to genialne.
Tylko wyznawca sekty zapatrzony w swojego guru może tak zgłupieć.

--
stevep

Data: 2011-04-18 14:59:52
Autor: boukun
WROG

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak trudno ci zrozumieć, że towy sięnim zajmujecie i robicie szum? Z nic nie wartego trupa...

boukun

Data: 2011-04-18 14:58:19
Autor: boukun
WROG

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:999c0715-abad-4ca7-afad-c9a794c84495j25g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Sama rodzinka ich obsrywa, rzucając ich zdjęcia po ulicach, gdzie popadnie i śmietnikach...

boukun

Data: 2011-04-17 23:53:55
Autor: obserwator
WROG
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Nikt nie walczy z trupem, tylko z tym bliźniakiem , który żyje. Nie
kapujesz jeszcze?

trupem? a co to za knajacki jezyk? Z kiboli sie nabijales, a ty jakim jezykiem sie poslugujesz?

Walczycie z *blizniakiem*? A dlaczego? Ten *blizniak* jest liderem duzej partii opozycyjnej. Walczycie z nim i partia opozycyjna?

A w jakich panstwach powaznych i normalnych walczy sie z liderem partii opozycyjnej i z partia opozycyjna?

Popieprzylo wam sie w glowach?

Data: 2011-04-18 22:23:54
Autor: pluton
WROG
A w jakich panstwach powaznych i normalnych walczy sie z liderem partii
opozycyjnej i z partia opozycyjna?

W kazdym ?

Nullification

Data: 2011-04-17 18:16:43
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iof39u$8o7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzidzia, ty zmień lepiej pieluchę, bo już capić zaczyna....

Ty masz jakieś omamy - Dzidzia. Pewnie smród z OBSRYWANYCH majtek nie tylko wpłynął na wybór twojego nicka, ale zaczadza ci ten młodziutki, jeszcze niezbyt rozwinięty móżdzek. Właściwie to nie "pewnie", ale napewno. Jakże inaczej byś sobie wybrał takiego skarlałego moralnie i duchowo "wodza"? A o tych omamach to było względem twoich urojeń, że "my" z kimś walczymy. Psychopaci to "wy", bo macie jakąś manię prześladowczą, że ktoś z wami walczy. My po prostu tylko prawdę o was piszemy. A tobie te walki po tym zostałż, jak ci dziewczynki z młodszej klasy dupsko skopały? Stałeś potem za płotem i jak tu na grupie - krzyczałeś: "Zobaczycie, ja wam jeszcze pokażę! W cztery oczy!"?

Data: 2011-04-17 09:25:05
Autor: Hans Kloss
WROG
On 17 Kwi, 18:16, "Andy Niwinski" <aniwin...@interia.pl> wrote:

Dzidzia, t

Stul ryj platfonski śmieciu i wypad z tej grupy. Dzidzia , pokurwieńcu
jeden....
Won
J-23

Data: 2011-04-17 17:19:59
Autor: obserwator
WROG
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Stul ryj platfonski śmieciu i wypad z tej grupy. Dzidzia , pokurwieńcu
jeden....

z polecenia sluzbowego), daza do konfrontacji i silowego rozwiazania problemow
ktore sie pojawily w Polsce. Poczatkowo tez uwazalem, ze trzeba im oddac tym samym, ale kiedy dowiedzialem
sie, ze o to wlasnie im chodzi (GW i ich TV przeprowadzaja te akcje z cala
premedytacja), to dalem sobie spokoj.

Oni sami sie wyloza z wieklkim hukiem i Pan Jaroslaw Kaczynski doskonale o tym
wie. Dlatego nie nalezy dawac sie prowokowac, tylko protestowac pokojowo i
czekac cierpliwie. Szkoda zreszta zdrowia na szarpanie sie z anonimowymi
prowokatorami w sieci.

Pozdrawiam.

Data: 2011-04-17 19:37:15
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iof7fv$mmr$1inews.gazeta.pl...
[...]

I KTO TO MÓWI? Ty prostaku jeszcze śmiesz zabierać głos?!! Pffuuu!

PhD

Data: 2011-04-17 19:36:24
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4118cf60-591f-4cb5-991c-2b9070be2087l36g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Cudownie Hans! Cudownie! Jesteś największymm łachmytą na tej grupie! To zaszczyt być twoim kolegą partyjnym.

PhD

Data: 2011-04-17 17:11:41
Autor: obserwator
WROG
Andy Niwinski <aniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> oraz sluzby w rekach a Polske doprowadziliscie do ruiny. O co wam > psychopaci

Dzidzia, ty zmień lepiej pieluchę, bo już capić zaczyna....

znowu atak glupawki Grzegorzu.Z ze Szczecina ? Wole jak piszesz tutaj jako Inc.
Widze, ze cierpisz nie tylko na schizofrenie.

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Data: 2011-04-17 19:20:42
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <>

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Data: 2011-04-17 12:18:02
Autor: HaMMeR
WROG
On 17 Kwi, 19:20, "Andy Niwinski" <aniwin...@interia.pl> wrote:
" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze
> internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Majtusie, to sobie rwo meska pozycz od wlasnej  'zony' z zarostem,
pedliwcze!

Data: 2011-04-17 17:30:13
Autor: obserwator
WROG
Andy Niwinski <aniwinski@interia.pl> napisał(a):

" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze > internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Polecam Grzegorzu Z. (nazwisko znane:))

Terapia dysfunkcji seksualnych

Treningi

Poznaj samego siebie

http://www.zip.org.pl/

Data: 2011-04-17 20:54:49
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iof835$ood$1inews.gazeta.pl...
> [...]

" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze

Majty, dzidzia, majty....

I uważaj bo napuszczę paru chłopaków z piaskownicy. Jak ci przypierdolą wiaderkiem, to będziesz resztkę mleczaków w piasku szukał...

Data: 2011-04-18 07:46:20
Autor: cirrus
WROG
Użytkownik "Andy Niwinski" <aniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:iofd1r$l8q$1dont-email.me...
[...]

Zmień pampersa preziowi pisowski kretynie.

--
stevep

Data: 2011-04-18 08:00:39
Autor: Andy Niwinski
WROG

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:iogj7h$jd3$1news.vectranet.pl...
[...]

Coś ci sie nie pomyliło? To do mnie było? Mnie od  PiSiaków wyzywać?

Data: 2011-04-17 19:38:43
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iof70d$l36$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Widze, ze cierpisz nie tylko na schizofrenie.

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Mnie też starszyłeś donosem! Najwyraźniej zostało ci to z dawnych czasów! Twoje kalumnie pod adresem Tuska i Komorowskiego są skrzetnie nnotowane. Niebawem sędzia je odczyta! Wtedy się zesrasz! ;)

PhD

Data: 2011-04-17 19:35:28
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iof39u$8o7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz rację! Z durniami się nie walczy!v Durni zamyka się w oddziałach zamknietych!

PhD

Data: 2011-04-17 20:04:56
Autor: pluton
WROG
skoro byl takim fatalnym Prezydentem, a jego brat zlym premierem, to
dlaczego
nadal z nimi walczycie?

Nikt z nim nie walczy. Ci, ktorzy go nie chwala po prostu mowia prawde.
A robia to po to, zeby uniknac obowiazku stawiania w kazdym ogrodku
gipsowego krasnala.

Nullification

Data: 2011-04-17 13:07:44
Autor: Darecki
WROG

Nikt z nim nie walczy. Ci, ktorzy go nie chwala po prostu mowia prawde.

A tego goscia to do jakiej kategorii mozna zaliczyc? Bo on z waszych chyba i po prostu mowi prawde :)

"Janusz Palikot bezpardonowo zaatakował Donald Tuska   Były poseł PO zarzuca premierowi polityczną błazenadę, porĂłwnuje do Andrzeja Leppera, wreszcie nazywa politycznym złodziejem i kłamcą. Tak ostrych i gorzkich słów pod swoim adresem szef rządu nie usłyszał nawet od politykĂłw PiS.

- Jeśli Tusk na plakatach w całej Polsce mówi, że nie chce uprawiać polityki, to takiej lepperiady sam Lepper by nie urządził. Nawet Lepper nie zrobiłby takiej błazenady jak Tusk. (…) W takim razie niech (premier) weźmie się za lepienie pierogów, a nie za politykę - mówi lubelski polityk w wywiadzie dla portalu onet.pl.

Przekonuje jednocześnie, że szef rządu jest cynicznym graczem nastawionym tylko na władzę i trwanie na stanowisku. - Tusk to dzisiaj aktor po photoshopie, a nie mąż stanu - drwi Palikot. Na koniec wytacza najcięższe działa. Oskarża, że premier ukradł mu polityczny projekt i kłamie w sprawie jego wyjścia z PO.

- Tusk jest złodziejem politycznym. Tusk jest też kłamcą politycznym - grzmi Palikot. Premier na razie nie odpowiedział na ataki posła skandalisty."

Data: 2011-04-17 23:42:23
Autor: boukun
WROG

[...]

Z psychopatą nikt nie walczy, psychopata się po prostu szarpie...

boukun

Data: 2011-04-17 14:47:18
Autor: Hans Kloss
WROG
On 17 Kwi, 23:42, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Z psychopatą nikt nie walczy, psychopata się po prostu szarpie...
Psychopate sie szarpie powiadasz,  nawet zmarłego? A po jaki chuj?
No chyba że samemu się jest psychopatycznym, pokurwionym śmieciem...
J-23

Data: 2011-04-17 23:50:18
Autor: boukun
WROG

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a0175c96-4d63-4336-9ed2-e2a8fba1f614cu4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Pisałem o tym żyjącym... Co do tego nieżyjącego, to jeśli inni psychopaci chcą z psychopaty robić coś wartościowego, psychopatom pomniki stawiać, to trzeba ich sprowadzić na ziemię...

boukun

Data: 2011-04-18 07:44:50
Autor: cirrus
WROG
[...]

Z idiotyzmem jeszcze nikt nie wygrał, a to na dodatek szaleńcy terroryści.

--
stevep

Data: 2011-04-18 10:18:06
Autor: Asxzse
WROG

[...]

Nikt z nim nie walczy ty durniu! Walczymy z idiotyzmami jego brata! Jedyne co potrafi to jątrzyć! Jego teorie spiskowe już się przejadły! Mamy dosyć idiotów z PiS.

AAA

\

WROG