WROG

Data: 2011-04-17 18:16:43
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iof39u$8o7$1inews.gazeta.pl...

skoro byl takim fatalnym Prezydentem, a jego brat zlym premierem, to dlaczego
nadal z nimi walczycie? Macie przeciez juz cala wladze, sadownictwo, banki
oraz sluzby w rekach a Polske doprowadziliscie do ruiny. O co wam psychopaci
jeszcze chodzi?

Dzidzia, ty zmień lepiej pieluchę, bo już capić zaczyna....

Ty masz jakieś omamy - Dzidzia. Pewnie smród z OBSRYWANYCH majtek nie tylko wpłynął na wybór twojego nicka, ale zaczadza ci ten młodziutki, jeszcze niezbyt rozwinięty móżdzek. Właściwie to nie "pewnie", ale napewno. Jakże inaczej byś sobie wybrał takiego skarlałego moralnie i duchowo "wodza"? A o tych omamach to było względem twoich urojeń, że "my" z kimś walczymy. Psychopaci to "wy", bo macie jakąś manię prześladowczą, że ktoś z wami walczy. My po prostu tylko prawdę o was piszemy. A tobie te walki po tym zostałż, jak ci dziewczynki z młodszej klasy dupsko skopały? Stałeś potem za płotem i jak tu na grupie - krzyczałeś: "Zobaczycie, ja wam jeszcze pokażę! W cztery oczy!"?

Data: 2011-04-17 09:25:05
Autor: Hans Kloss
WROG
On 17 Kwi, 18:16, "Andy Niwinski" <aniwin...@interia.pl> wrote:

Dzidzia, t

Stul ryj platfonski śmieciu i wypad z tej grupy. Dzidzia , pokurwieńcu
jeden....
Won
J-23

Data: 2011-04-17 17:19:59
Autor: obserwator
WROG
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Stul ryj platfonski śmieciu i wypad z tej grupy. Dzidzia , pokurwieńcu
jeden....

z polecenia sluzbowego), daza do konfrontacji i silowego rozwiazania problemow
ktore sie pojawily w Polsce. Poczatkowo tez uwazalem, ze trzeba im oddac tym samym, ale kiedy dowiedzialem
sie, ze o to wlasnie im chodzi (GW i ich TV przeprowadzaja te akcje z cala
premedytacja), to dalem sobie spokoj.

Oni sami sie wyloza z wieklkim hukiem i Pan Jaroslaw Kaczynski doskonale o tym
wie. Dlatego nie nalezy dawac sie prowokowac, tylko protestowac pokojowo i
czekac cierpliwie. Szkoda zreszta zdrowia na szarpanie sie z anonimowymi
prowokatorami w sieci.

Pozdrawiam.

Data: 2011-04-17 19:37:15
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iof7fv$mmr$1inews.gazeta.pl...
[...]

I KTO TO MÓWI? Ty prostaku jeszcze śmiesz zabierać głos?!! Pffuuu!

PhD

Data: 2011-04-17 19:36:24
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4118cf60-591f-4cb5-991c-2b9070be2087l36g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Cudownie Hans! Cudownie! Jesteś największymm łachmytą na tej grupie! To zaszczyt być twoim kolegą partyjnym.

PhD

Data: 2011-04-17 17:11:41
Autor: obserwator
WROG
Andy Niwinski <aniwinski@interia.pl> napisał(a):

> [...]
> oraz sluzby w rekach a Polske doprowadziliscie do ruiny. O co wam > psychopaci

Dzidzia, ty zmień lepiej pieluchę, bo już capić zaczyna....

znowu atak glupawki Grzegorzu.Z ze Szczecina ? Wole jak piszesz tutaj jako Inc.
Widze, ze cierpisz nie tylko na schizofrenie.

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Data: 2011-04-17 19:20:42
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <>

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Data: 2011-04-17 12:18:02
Autor: HaMMeR
WROG
On 17 Kwi, 19:20, "Andy Niwinski" <aniwin...@interia.pl> wrote:
" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze
> internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Majtusie, to sobie rwo meska pozycz od wlasnej  'zony' z zarostem,
pedliwcze!

Data: 2011-04-17 17:30:13
Autor: obserwator
WROG
Andy Niwinski <aniwinski@interia.pl> napisał(a):

" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze > internetowy:)

Majty, dzidzia, majty...

Polecam Grzegorzu Z. (nazwisko znane:))

Terapia dysfunkcji seksualnych

Treningi

Poznaj samego siebie

http://www.zip.org.pl/

Data: 2011-04-17 20:54:49
Autor: Andy Niwinski
WROG

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:iof835$ood$1inews.gazeta.pl...
> [...]

" obserwator" <>

> Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze

Majty, dzidzia, majty....

I uważaj bo napuszczę paru chłopaków z piaskownicy. Jak ci przypierdolą wiaderkiem, to będziesz resztkę mleczaków w piasku szukał...

Data: 2011-04-18 07:46:20
Autor: cirrus
WROG
Użytkownik "Andy Niwinski" <aniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:iofd1r$l8q$1dont-email.me...
[...]

Zmień pampersa preziowi pisowski kretynie.

--
stevep

Data: 2011-04-18 08:00:39
Autor: Andy Niwinski
WROG

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:iogj7h$jd3$1news.vectranet.pl...
[...]

Coś ci sie nie pomyliło? To do mnie było? Mnie od  PiSiaków wyzywać?

Data: 2011-04-17 19:38:43
Autor: Pinocchio II
WROG

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iof70d$l36$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Widze, ze cierpisz nie tylko na schizofrenie.

Ps. inne nicki tez mi sa znane, tak ze uwazaj na siebie bohaterze internetowy:)

Mnie też starszyłeś donosem! Najwyraźniej zostało ci to z dawnych czasów! Twoje kalumnie pod adresem Tuska i Komorowskiego są skrzetnie nnotowane. Niebawem sędzia je odczyta! Wtedy się zesrasz! ;)

PhD

WROG