"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"

Data: 2010-06-04 09:40:15
Autor: MrWebsky
"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"
Za Kaczyńskim stoi Rydzyk i kościół.
Sorry kolego, ale nawet WSI nie rabuje tak jak oni.
Oni nawet nie muszą się kryć.

Data: 2010-06-04 09:43:26
Autor: Rafał Lepudruk
"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C08ADDF.7AA0D872poczta.onet.pl...
Za Kaczyńskim stoi Rydzyk i kościół.
Sorry kolego, ale nawet WSI nie rabuje tak jak oni.
Oni nawet nie muszą się kryć.

Jak bardzo uzależnił się J.Kaczyński od towarzystwa purpuratów świadczy widowisko z pochówkiem na Wawelu. Biskupów było więcej niż żałobników.

R.L.

Data: 2010-06-04 10:44:35
Autor: awe
"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d1$2$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

bo chowano prezydenta, wielkiego patriote, a nie jakiegos smiecia z SLD lub PO
awe

Data: 2010-06-04 10:43:59
Autor: awe
"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"

[...]
czy moglbys mi powiedziec jak to jest ze ja dobrowolnie daje skladki na RM a ty zarzucasz im rabunek?
awe

"WRÓG - HORROR - OBCZYZNA"