WRONA szaleje

Data: 2014-02-06 16:31:28
Autor: boukun
WRONA szaleje
Przez pół wieku byli wzorowym małżeństwem, teraz Barbara Jaruzelska zarzuca mężowi flirt z młodsz± opiekunk± - czytamy w "Super Expressie".

Jaruzelscy znaj± się od 1955 roku, w 1960 wzięli ¶lub. Nawet przeciwnicy generała nie mogli zakwestionować jego wierno¶ci żonie. Ich małżeństwo zawsze uchodziło za wzorowe. Pani Barbara z wielkim oddaniem opiekowała się mężem w czasie choroby. Ale wszystko się zmieniło. - Nie chcę być już z mężem. Już nie kocham swojego męża, bo wroga się nie kocha! - wyznała w "Super Expressie" żona generała.

Pani Barbara ma żal do cierpi±cego na chłoniaka męża o 50-letni± opiekunkę - Uważam, że ta pani jest niemoralna i ma problemy z alkoholem. Posuwa się do intymno¶ci, podrywa go! Kradnie z naszego domu alkohol. Co dzień przychodzi do męża do szpitala, przynosi mu zupki - żali się pani generałowa. I dodaje - Ona się uczepiła mojego męża, panoszy się wokół niego. Jemu to najwidoczniej odpowiada, ale ja nie chcę, żeby ona była w naszym domu. Je¶li ona będzie w naszym domu, to mnie nie będzie. Skoro on znalazł sobie tak± opiekunkę, to ja chcę mu zrobić dobrze i zwolnić miejsce - mówi w "Super Expressie".

http://media.wp.pl/kat,1022941,title,Jaruzelscy-sie-rozwodza,wid,16386654,wiadomosc.html

Raz do roku WRONA kona, a tak to zbrodniarz szaleje i na flirty go zbiera...

boukun

Data: 2014-02-06 16:42:21
Autor: Wiesiaczek
WRONA szaleje
W dniu 06.02.2014 16:31, boukun pisze:
Przez pół wieku byli wzorowym małżeństwem, teraz Barbara Jaruzelska
zarzuca mężowi flirt z młodszą opiekunką - czytamy w "Super Expressie".
boukun

Nie obraĹĽaj nas tu... Super Express cytujesz?!

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-02-06 18:21:15
Autor: stevep
WRONA szaleje
W dniu .02.2014 o 16:42 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

W dniu 06.02.2014 16:31, boukun pisze:
Przez pół wieku byli wzorowym małżeństwem, teraz Barbara Jaruzelska
zarzuca mężowi flirt z młodsz± opiekunk± - czytamy w "Super Expressie".
boukun

Nie obrażaj nas tu... Super Express cytujesz?!

A to nieprawda?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 11:21:36
Autor: Ikselka
WRONA szaleje
Dnia Thu, 6 Feb 2014 16:31:28 +0100, boukun napisał(a):

Przez pół wieku byli wzorowym małżeństwem, teraz Barbara Jaruzelska zarzuca mężowi flirt z młodszą opiekunką - czytamy w "Super Expressie".

Jaruzelscy znają się od 1955 roku, w 1960 wzięli ślub. Nawet przeciwnicy generała nie mogli zakwestionować jego wierności żonie. Ich małżeństwo zawsze uchodziło za wzorowe. Pani Barbara z wielkim oddaniem opiekowała się mężem w czasie choroby. Ale wszystko się zmieniło. - Nie chcę być już z mężem. Już nie kocham swojego męża, bo wroga się nie kocha! - wyznała w "Super Expressie" żona generała.

Pani Barbara ma żal do cierpiącego na chłoniaka męża o 50-letnią opiekunkę - Uważam, że ta pani jest niemoralna i ma problemy z alkoholem. Posuwa się do intymności, podrywa go! Kradnie z naszego domu alkohol. Co dzień przychodzi do męża do szpitala, przynosi mu zupki - żali się pani generałowa. I dodaje - Ona się uczepiła mojego męża, panoszy się wokół niego. Jemu to najwidoczniej odpowiada, ale ja nie chcę, żeby ona była w naszym domu. Jeśli ona będzie w naszym domu, to mnie nie będzie. Skoro on znalazł sobie taką opiekunkę, to ja chcę mu zrobić dobrze i zwolnić miejsce - mówi w "Super Expressie".

http://media.wp.pl/kat,1022941,title,Jaruzelscy-sie-rozwodza,wid,16386654,wiadomosc.html

Raz do roku WRONA kona, a tak to zbrodniarz szaleje i na flirty go zbiera...

boukun

Jaruzelskiej odwaliło, jak Wałęsowej. I tyle w temacie.
--
XL  "Nie naleĹĽy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoĹ›ci."  Jean Cocteau

WRONA szaleje