WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?

Data: 2010-10-28 11:19:33
Autor: Bartosz
WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
Fakty:
1) UM - zapłacił przed rozprawą w WSA.
    Wybory się zbliżają trzeba dbać o wyborców ;)
2) Jeśli zgodzę się na umorzenie postępowania pani z WSA poinformowała mnie, że dostanę zwrot w 100% kosztów.

Moje pytanie brzmi z jakiego art to wynika bo przeczytałem całą ustawe KPA i postępowanie przed sadami i nie doszukałem się takiego zapisu.
Proszę tylko o art.

Data: 2010-10-28 21:27:11
Autor: pkozik
WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
od kiedy to kpa miałoby regulować kwestie kosztów przed sądem?

art. 201 par. 1 p.p.s.a.

Data: 2010-11-02 12:54:40
Autor: Bartosz
WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
Dziekuję.
Czy na pismo z WSA o chęci umorzenia postepowania przez jedną ze stron trzeba odpowiadać czy jesli nie odpiszę to domyślnie zgadzam się na umorzenie?

Data: 2010-11-03 17:08:40
Autor: pkozik
[...]

na nic nie trzeba odpowiadac pod przymusem. Milczenie nie jest domyślną zgodą.
Sąd i tak sam oceni, czy zachodzą przesłanki do umorzenia bez względu na
stanowisko uczestnika.

Data: 2010-11-04 12:51:49
Autor: Bartosz
WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
Dziękuję.
Odpowiedziałem. Czekam na ciąg dalszy...

WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?